Bolonka ? Asiantuntija ?

golonka

17

168

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki erkki

asiassa sinä olet asiantuntija? Anna kun arvaan linkittäminen toisilta palstoilta ja kaivelu. Menikö oikein?

• gololonga

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

• Oli yllätys
        gololonga kirjoitti:

00
        Bolonkasta vielä....
        majorica Käyttäjän viestit 9.2.2008 18:00
        Vastauksia: 8
        Lukukertoja: 460
        TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
        Viestien esitystapa:
        olen saanut vastauksen toiseltakin kasvattajalta jolla on pentuja juuri nyt. kerron enemmän kun laitatte postia jos vielä kiinnostaa....

Onko majorica bolonkakasvattaja?En ole tiennytkään.

• minun mielestä
        Oli yllätys kirjoitti:

Tuo vaikuttaa välittämiseltä eli rokaamiselta.

• 1412
        Oli yllätys kirjoitti:

Noh, ei ole. Jos alkaa kaivella vanhoja viestejä pitää sit kaivella kunnolla. Paitsi jos p-skanjauhaminen on kaikkein tärkeintä?

• Väittänyt olevansa asiantuntija?? Päinvastoin tarjosi mitä ilmeisemmin apuaan ja kertoi tuntevansa henkilön jolla noita koiria.

• Käsittääkseni tällä palstalla saa esittää mielipiteitään, kirjoittaa viestejä,jopa neuvoa muitakin hyvää hyvyyttäänkin,ilman että pitää olla tai on virallistettu jonkin alan asiantuntija tai ylipäätään asiantuntija ;O)
      Toivottavasti en ole kovin väärässä :)

• voe tokkiisa

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

• voe tokkiisa kirjoitti:

Onko sekarotuisten pentujen välittäminen / myynti sallittu näillä suomi24:lla? Eikös säännöissä sanota, että mainostamisesta on sovittava erikseen Eniro:n kanssa tmv ?

ja mitä? Bolonka on täällä kennelliiton hyväksymä rotu ja ei siis ole sekarotuinen. tarjosin siis vaan kontaktia täkäläisten kenneleitten kanssa jotka rotua kasvattavat. en välitä pentuja.

kontaktien välittäminen on sallittua.

• Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

• kunvor
        davalyan kirjoitti:

Mielipiteitten esitys on ammatti-ihmisenä esiintymistä.
        Neuvojen anto esim sairastapauksissa on lääkärin leikkimistä.

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

• kunvor kirjoitti:

oikein riepoo, aina vaan haastata riitaa, eiks se ookkaan niin et itekukin voi sanoo ne mielipiteensä ilman et oot koko ajan härkkimässä ja riitaa haastamassa?

päällä,minä sanoin vaan mielipiteeni ihan kokemuksen perusteella=sun mielestä olen siis riidanhaastaja,eli olin oikeassa,miään täällä ei voi sanoa etteikö jo tuomio kolahda =)
        hauskaa päivää vaan sullekkin jos ehdit ikinä hymyillä edes?

• voe tokkiisa kirjoitti:

minun silmäni huomannut mainostamista eikä kai ylläpidonkaan. Onhan Majo kirjoittanut kyseisen viestin 9.2.2008 18:00. Onko senjälkeen keskustelu yhtäkkisesti muuttunut mainostamiseksi????
        Mikäli näin on niin tämän ketjun aloittajaa voi sitten myös syyttää mainostamisesta. . . . .eikö totta!!

• vastaamaan.

siis miten ja missä minä leikin asiantuntijaa jos siihen viittaat ? tähän olis hauska saada vastaus.
      ompa sinulla huvit. kaivaa jotain vanhaa viestiä tuollasesta asiasta. eiköhän he jo ole Bolonkanssa hankkineet ;-)))))))))))))))

• 16+5

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

• 16+5 kirjoitti:

Miks et pystynyt vastaamaan? Mul ainakin on toiminut ihan hyvin.

se vaan takkuili.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      226
      2271
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1342
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1177
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      1006
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 76
      885
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      757
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      750
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe