devalaattorin käytöstä

devalfuusio

minä nyt sitten olen hankkinut tämän ADSL yhteyden kotimokkulan pätkimisen takia ja ostin devalaattorin, mutta nyt en ymmärrä että miten tämä devalaattori kytketään vaikka DNA antoikin minulle puhelimessa ohjeet.

voiko joku nyt kertoa oikein selvästi että miten devalaattori kytketään linjaan?

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MVJ

Kerrotko ensin, mikä "devalaattori" on? Minulla ei ole harmainta hajua... mutta ei näytä olevan Googlellakaan: "Hakusi - devalaattori - ei vastaa yhtään sivua." =)

• sevreral minutes

muunnin joka muuntaa ADSL linjasta tulevan signaalin langattomaksi signaaliksi ja näin ollen mahdollistaa kotimokkulan käytön ADSL yhteyden kanssa. Devalaattori kytketään linjaa RJ11 johdoilla joista toinen menee suotimeen ja toinen kotimokkulan RJ11 porttiin.

• MVJ
        sevreral minutes kirjoitti:

muunnin joka muuntaa ADSL linjasta tulevan signaalin langattomaksi signaaliksi ja näin ollen mahdollistaa kotimokkulan käytön ADSL yhteyden kanssa. Devalaattori kytketään linjaa RJ11 johdoilla joista toinen menee suotimeen ja toinen kotimokkulan RJ11 porttiin.

Laitteen merkki ja malli? Paljonko se maksoi? Onpa vain jännä laite, kun siitä ei löydy tietoa mistään.

> minä nyt sitten olen hankkinut tämän ADSL yhteyden kotimokkulan pätkimisen takia
        Mistä yhteydestä nyt maksat ja kuinka paljon kuukaudessa?
        a) Kiinteän kuukausihinnan pelkästä ADSL-yhteydestä? Hyvä. Osta silloin tavallinen ADSL-modeemi/reititin/WLAN-tukiasema -yhdistelmälaite, jollaisia saa alkaen parilla kymmenellä eurolla, ja jaa yhteys kotiisi langattomasti WLAN:illa.
        b) ADSL-yhteydestä käytön mukaan ja mahdollisesti vielä kuukausihinnan liikkuvasta laajakaistasta (eli mokkulayhteydestä)? "Ihanan kallista", kuten DNA joskus ennen hoki mainoksissaan. Jos et oikeasti tarvitse nettiyhteyttä kotisi ulkopuolella, viskaa mokkula mäkeen, sulje mokkulaliittymä ja avaa perinteinen, kiinteähintainen laajakaistaliittymä ja yhdistelmälaite.

> mahdollistaa kotimokkulan käytön ADSL yhteyden kanssa
        Tarvitset todellakin vain *yhden* yhteyden voidaksesi käyttää nettiä kotona. Jos haluat käyttää nettiä myös kotisi ulkopuolella, mokkulayhteys voi olla toimiva vaihtoehto. Jos taas tarvitset nettiä vain kotona, ADSL-yhteys on järkevämpi valinta. Mutta älä missään tapauksessa maksa turhaan kahdesta päällekkäisestä yhteydestä. Kyllähän operaattori myy sinulle erillisen mokkulayhteyden vaikka kotisi jokaiseen viiteen tietokoneeseen - sitä kiinnostaa oma liikevaihto eikä sinun todelliset tarpeesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe