PERHEELLISELLE ASUINPAIKKAA????

ex-Rixu

Alotin tuolla aiemmin ketjun otsikolla "PELTOSAARI RAUHOITTUNUT?" mutta aattelin nyt aloittaa uuden, ettei mene taas Peltsin haukkumiseksi vaan..:D Eli,eli...perheellisenä nyt olis kaipuu takasin Rixuun ja kysyisin vähän noista asuinalueista?! Se nyt on tullut selväksi, ettei peltsiin kannata perheellisenä mennä, eikä keskustaan, (keskustaan en muuttaisi muutenkaan...) Kaupungin asuntoa tuskin saadaan, kun tällähetkellä siis olemme kirjoilla muualla, eikä ole vielä työpaikkaa siellä. VVO olisi yksi vaihtoehto. Omistuskämppään ei vielä resursseja. Mutmut, edellisessä ketjussa käskettiin välttämään Räätykänmäkeä, ja sairaalan lähistöä, sekä myös Petsamoa ja Karankatu/Kontiontien suuntaa, MIKSI NÄIN??? Kontiontiehän on ollut rauhallista aluetta, ainakin silloin kun asuin vielä Rixussa... (5v.--) taaksepäin.)
Kokon tai Uhkolan suuntaan kehotettiin katsastamaan, mitä muut mieltä??? Kohtuuhintainen vuokra-asunto perheelle olisi siis hakusessa... Sama, onko kerros- vai pientalo. Mutta noista alueista nyt kiinnostais kuulla pikaisesti, ettei tee hätiköityjä päätöksiä!!! VVO;n sivuja olen siis katsastellut, Lasilla näyttäis usein vapautuvan... MIKÄ SIELLÄ ON MENO NYKYÄÄN??? ONKO RAUHOTTUNUT??? Voisko sinne ajatella muuttoa lapsien kanssa??? Mutta ilmotelkaahan te Rixun nykytilanteesta paremmin tietävät, jään odotteleen asiallisia vastauksia! :) Ja Peltosaari/keskusta on siis automaattisesti pois listoilta, eli niitä ei tarvitse ees mainita tässä ketjussa :O)

43

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxccxz

No ensinnäkin älä kysele täällä yhtään mitään. Et varmasti saa puolueetonta mielipidettä. Yritä saada tietoa jotain muuta kautta jos mahdollista. Kaikissa alueissa on varmasti omat hyvät/huonot puolensa.

• 0ew57b

Jos täällä on kauheaa, niin mikset pysy siellä, missä olet?

• ex-Rixu

Joo,en väitä että ollaan ihan mensan tasoista sakkia, vaan tavallisia duunareita.. Molemmilla ammatti ja veronmaksajia ollaan, lapsia 2, kolmas tulossa,ihan tavallinen nuori perhe..joskus viedään lapset hoitoon ja (VOI KAUHEETA!!!) jopa käydään bissellä!!!!! :D Ei tietenkään nyt,kun odotan kolmatta lastani..ja missä väitin, että Rixussa ois "KAUHEAA"??? En missään!!! En kai muuten kyselis alueista!!! Aika vaikea muualta nyt just kysellä, kun tämänhetken Rixulaisilta,ja kun kaikki kaverit on melkein kaikki sieltä pois muuttaneet, niin... noh, ompas lämmin vastaanotto teillä :D:D nauraa....Anyway, mitenkäs HIRSIMÄKI??? Siellä ois VVO;n asuntoja, kerrostaloja, en siis laske lasin taloja Hirsimäkeen (niistä kysyin erikseen???) vaikka VVO:n sivuilla on Lasi mainittu Hirsimäeksi... Edelleen odotellaan ASIALLISIA vastauksia!!!:D

• muuttaja...
        ex-Rixu kirjoitti:

Joo,en väitä että ollaan ihan mensan tasoista sakkia, vaan tavallisia duunareita.. Molemmilla ammatti ja veronmaksajia ollaan, lapsia 2, kolmas tulossa,ihan tavallinen nuori perhe..joskus viedään lapset hoitoon ja (VOI KAUHEETA!!!) jopa käydään bissellä!!!!! :D Ei tietenkään nyt,kun odotan kolmatta lastani..ja missä väitin, että Rixussa ois "KAUHEAA"??? En missään!!! En kai muuten kyselis alueista!!! Aika vaikea muualta nyt just kysellä, kun tämänhetken Rixulaisilta,ja kun kaikki kaverit on melkein kaikki sieltä pois muuttaneet, niin... noh, ompas lämmin vastaanotto teillä :D:D nauraa....Anyway, mitenkäs HIRSIMÄKI??? Siellä ois VVO;n asuntoja, kerrostaloja, en siis laske lasin taloja Hirsimäkeen (niistä kysyin erikseen???) vaikka VVO:n sivuilla on Lasi mainittu Hirsimäeksi... Edelleen odotellaan ASIALLISIA vastauksia!!!:D

Olen asunut suurinpiirtein joka puolella riksua ja pitäisin vuokra-asuntoalueina parhaimpana juuri Hirsimäkeä. Siellä olisi päiväkotikin lähellä, mikäli tilaa. Koivukadulla VVO.n vuokra-asuntoja. Harmi vaan kun harvoin vapautuu. Kivimiehentiestä en nykyään tiedä. Olisi vähän siinä ja siinä muuttaisiko, kuitenkin jos pitäisi valita Lasin talot tai Kivimiehentie niin jälkimmäinen varmaankin. Hirsimäessä on myös kaupungin rivareita Savikonkadun kulmilla.

Aikanaan tykkäsin asua myös Ilomäessä. Tosi kivaa oli lapsilla, koulut ja kauppa lähellä . Ei ollut kaupungillekaan pitkä matka uimalan mäen kautta.
        Rätskiin en muuttaisi. Asuttiin joskus Karjapiianpolulla ja alakertalainen tuli valittamaan kun taulut putos seinältä kun muksut leikki keskenään ilman mitään tasajalkaa pomppimista. Pitkä matka kaupungille. Oli paljon juoppoja myös, vaikka niitä kait ei voi täysin välttää missään vuokra-asuntoalueella luulisin.

Kirjauksessa on varmaan uusimpia kaupungin kerrostaloja ja rivareita. Paljon lapsiperheitä. Ei uskoisi, mutta siellä ihan rauhallisen oloista, vaikka 54-tie lähellä. Tosin kaupungille matkaa jonkin verran.

• 35
        muuttaja... kirjoitti:

Olen asunut suurinpiirtein joka puolella riksua ja pitäisin vuokra-asuntoalueina parhaimpana juuri Hirsimäkeä. Siellä olisi päiväkotikin lähellä, mikäli tilaa. Koivukadulla VVO.n vuokra-asuntoja. Harmi vaan kun harvoin vapautuu. Kivimiehentiestä en nykyään tiedä. Olisi vähän siinä ja siinä muuttaisiko, kuitenkin jos pitäisi valita Lasin talot tai Kivimiehentie niin jälkimmäinen varmaankin. Hirsimäessä on myös kaupungin rivareita Savikonkadun kulmilla.

Aikanaan tykkäsin asua myös Ilomäessä. Tosi kivaa oli lapsilla, koulut ja kauppa lähellä . Ei ollut kaupungillekaan pitkä matka uimalan mäen kautta.
        Rätskiin en muuttaisi. Asuttiin joskus Karjapiianpolulla ja alakertalainen tuli valittamaan kun taulut putos seinältä kun muksut leikki keskenään ilman mitään tasajalkaa pomppimista. Pitkä matka kaupungille. Oli paljon juoppoja myös, vaikka niitä kait ei voi täysin välttää missään vuokra-asuntoalueella luulisin.

Kirjauksessa on varmaan uusimpia kaupungin kerrostaloja ja rivareita. Paljon lapsiperheitä. Ei uskoisi, mutta siellä ihan rauhallisen oloista, vaikka 54-tie lähellä. Tosin kaupungille matkaa jonkin verran.

Missä on Kivimiehentie ?? Ei ainakaan Riihimäellä.

• ex-Rixu
        muuttaja... kirjoitti:

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta!!! :)
        Mutta ensin tässä on ihan pakko vähän "päivitellä", että minkäikäset/minkälaiset tyypit tänne oikein kirjottelee, huhhuh... jos joku kysyy asiallisen kysymyksen, saa ala-arvoisia vastauksia, aletaan mollaamaan kysyjää jne... Justjoo.

En ala tekeen mitään sukuselvitystä itestäni,mutta jos nimen sanoisin, mitä nyt tietenkään en tee, niin luulisin melko monen (ex-) Rixulaisen samasta ikäluokasta tunnistavan... 70-luvulla syntynyt oon. Muutin useampi vuosi sitten pk-seudulle TYÖN PERÄSSÄ!!!!!! Eli siinä sulle nimimerkki "veronmaksaja????", että joo-o ihan oikeesti me maksamme mieheni kanssa VEROJA TÖISTÄ MITÄ TEEMME!!!!
        Mistä sait päähäsi, että ollaan yhteiskunnan elättejä??? Siitäkö, ettei meillä ole varaa omistuskämppään?!? Kuules, ei monella ole, varsinkaan nuorilla perheillä!!!
        Mies on duunari, ei se palkka päätä huimaa, ja itse oon ollut pakosta aika paljon kotona, kun jo kolmatta lasta odotan, enkä mikään ikäloppu ole:) Ennen lapsia ja Äitiyslomien välit aina kylläkin TÖISSÄ!!! Nyt kotona kun nuorimmainen alle 3-v. ja äitiyslomakin alkaa parin kk päästä!
        Tarkotus olis, että viimeistään tämän tulokkaan täytettyä 3-vuotta hakeutuisin oman alani töihin, nyt jo oikeestaan kaipaa duunia, eli en ole mikään yhteiskunnan loinen!!!

JA jostain kumman syystä olen alkanut tuntemaan kummallista kotiseutukaipuuta Rixua kohtaan, PK-seudulta tekee mieli pois, haluan kasvattaa lapset pikkukaupungissa mieluummin... Ja mies saa aivan varmasti oman alansa töitä myös Rixusta, emme tietenkään muuta siinä tapauksessa, ellei saisi!!!Nojoo, mutta se perheemme asioista!!! :)

Palataan siis alkup. aiheeseen...
        Räätykänmäen mustamaalaus joo tuli selväksi, että miksi... Mutta edelleenkin tuo KONTIONTIE ihmetyttää, MIKSI SITÄ KÄSKETTIIN VÄLTTÄÄ??? (Ja sairaalan lähistöä ylipäätään plus Karankatua???) Tuo tietysti oli vain yhden ihmisen mielipide...

Nimimerkille "35"; Otappa kartta kauniiseen kätöseesi, tai lähde kävelylle, niin etköhän Kivimiehentien löydä, kyllä vaan se Riksussa sijaitsee :D
        "Just joolle" sanon vaan, että justjoo, ja lueppa tekstini paremmin tai jätä lukematta...MINÄ en sanonut, että pitäis Räätykänmäkeä vältellä, vaan IHMETTELIN, kun aiemmassa keskustelussa niin oli kirjotettu, mutta nyt asia jo mulle selvisi, että mikä on homman nimi...

"Muuttaja"; Minä myös olen asunut eripuolilla Riksua monessa paikassa... Tuntuu vaan, että kaupunki on vajaassa kymmenessä vuodessa muuttunut ihan hirmuisesti...(Nimenomaan kaupunki, kaupunkilaiset ei! :D )
        Edelleen olis eri näkemykset tervetulleita asuinalueiden suhteen... Ilomäki siis OK???
        VVO:n kämppiä ei vaan tunnu vapautuvan, kuin Lasilta ja se kyllä arveluttaa... Mikä siis on siellä meininki, voisko sinne lapsiperhe muuttaa??? Tosi halvat vuokrat ainakin,mutta jos meininki on yhtään sitä luokkaa kuin oli joskus, niin EI KIITOS!!! Tosin niitä talojahan on peruskorjattu tässä viimevuosina... Mutta oliko siitä mitään hyötyä???

Ja niin; Mites se Uhkola???

Nonii, eiköhän tää riitä tältäerää:)

• 983948v
        ex-Rixu kirjoitti:

Mutta ensin tässä on ihan pakko vähän "päivitellä", että minkäikäset/minkälaiset tyypit tänne oikein kirjottelee, huhhuh... jos joku kysyy asiallisen kysymyksen, saa ala-arvoisia vastauksia, aletaan mollaamaan kysyjää jne... Justjoo.

En ala tekeen mitään sukuselvitystä itestäni,mutta jos nimen sanoisin, mitä nyt tietenkään en tee, niin luulisin melko monen (ex-) Rixulaisen samasta ikäluokasta tunnistavan... 70-luvulla syntynyt oon. Muutin useampi vuosi sitten pk-seudulle TYÖN PERÄSSÄ!!!!!! Eli siinä sulle nimimerkki "veronmaksaja????", että joo-o ihan oikeesti me maksamme mieheni kanssa VEROJA TÖISTÄ MITÄ TEEMME!!!!
        Mistä sait päähäsi, että ollaan yhteiskunnan elättejä??? Siitäkö, ettei meillä ole varaa omistuskämppään?!? Kuules, ei monella ole, varsinkaan nuorilla perheillä!!!
        Mies on duunari, ei se palkka päätä huimaa, ja itse oon ollut pakosta aika paljon kotona, kun jo kolmatta lasta odotan, enkä mikään ikäloppu ole:) Ennen lapsia ja Äitiyslomien välit aina kylläkin TÖISSÄ!!! Nyt kotona kun nuorimmainen alle 3-v. ja äitiyslomakin alkaa parin kk päästä!
        Tarkotus olis, että viimeistään tämän tulokkaan täytettyä 3-vuotta hakeutuisin oman alani töihin, nyt jo oikeestaan kaipaa duunia, eli en ole mikään yhteiskunnan loinen!!!

JA jostain kumman syystä olen alkanut tuntemaan kummallista kotiseutukaipuuta Rixua kohtaan, PK-seudulta tekee mieli pois, haluan kasvattaa lapset pikkukaupungissa mieluummin... Ja mies saa aivan varmasti oman alansa töitä myös Rixusta, emme tietenkään muuta siinä tapauksessa, ellei saisi!!!Nojoo, mutta se perheemme asioista!!! :)

Räätykänmäen mustamaalaus joo tuli selväksi, että miksi... Mutta edelleenkin tuo KONTIONTIE ihmetyttää, MIKSI SITÄ KÄSKETTIIN VÄLTTÄÄ??? (Ja sairaalan lähistöä ylipäätään plus Karankatua???) Tuo tietysti oli vain yhden ihmisen mielipide...

Nimimerkille "35"; Otappa kartta kauniiseen kätöseesi, tai lähde kävelylle, niin etköhän Kivimiehentien löydä, kyllä vaan se Riksussa sijaitsee :D
        "Just joolle" sanon vaan, että justjoo, ja lueppa tekstini paremmin tai jätä lukematta...MINÄ en sanonut, että pitäis Räätykänmäkeä vältellä, vaan IHMETTELIN, kun aiemmassa keskustelussa niin oli kirjotettu, mutta nyt asia jo mulle selvisi, että mikä on homman nimi...

"Muuttaja"; Minä myös olen asunut eripuolilla Riksua monessa paikassa... Tuntuu vaan, että kaupunki on vajaassa kymmenessä vuodessa muuttunut ihan hirmuisesti...(Nimenomaan kaupunki, kaupunkilaiset ei! :D )
        Edelleen olis eri näkemykset tervetulleita asuinalueiden suhteen... Ilomäki siis OK???
        VVO:n kämppiä ei vaan tunnu vapautuvan, kuin Lasilta ja se kyllä arveluttaa... Mikä siis on siellä meininki, voisko sinne lapsiperhe muuttaa??? Tosi halvat vuokrat ainakin,mutta jos meininki on yhtään sitä luokkaa kuin oli joskus, niin EI KIITOS!!! Tosin niitä talojahan on peruskorjattu tässä viimevuosina... Mutta oliko siitä mitään hyötyä???

Ihme aikaan kukut täällä, jos olet väittämäsi mukaan töissä.

• Alkup. Ex-Rixu
        983948v kirjoitti:

Ihme aikaan kukut täällä, jos olet väittämäsi mukaan töissä.

Jos oot itse ikinä ollu raskaana, niin ehkä tiedät, ettei sillon aina uni tuu... Nyt tosin alkaa jo väsyttää, joten lainaanpa edel. kirjotuksestani...

"Mies on duunari, ei se palkka päätä huimaa, ja itse oon ollut pakosta aika paljon kotona, kun jo kolmatta lasta odotan, enkä mikään ikäloppu ole:) Ennen lapsia ja Äitiyslomien välit aina kylläkin TÖISSÄ!!! Nyt kotona kun nuorimmainen alle 3-v. ja äitiyslomakin alkaa parin kk päästä!
        Tarkotus olis, että viimeistään tämän tulokkaan täytettyä 3-vuotta hakeutuisin oman alani töihin, nyt jo oikeestaan kaipaa duunia, eli en ole mikään yhteiskunnan loinen!!!"

SUOMEKSI SANOTTUNA; Olen kotihoidontuella ja tälläkin hetkellä raskaana, kohta siis ÄITIYSLOMALLA!!!

Kyselin asuinalueista, ja mua alettiin mollaamaan työttömäksi pummiksi... :O Voi Elämä, huh huh ja hyvää yötä :D

PS: Mitäs muuten nimimerkki 983948v täällä sitten kukkuu??? :D

• 35
        ex-Rixu kirjoitti:

"Nimimerkille "35"; Otappa kartta kauniiseen kätöseesi, tai lähde kävelylle, niin etköhän Kivimiehentien löydä, kyllä vaan se Riksussa sijaitsee :D"
        ----------------------------------------------------------------------------------
        Siinä sinulle lista Enirolta joka kertoo mistä löytyy Kivimiehentie:

Hakusi Kivimiehentie tuotti 8 osumaa. Valitse oikea osoite listasta:

* Kivimiehentie , ALASTARO
        * Kivimiehentie , PAIMIO
        * Kivimiehentie , PANTTILA
        * Kivimiehentie , TERVAKOSKI
        * Kivimiehentie , TUUSULA
        * Kivimiehentie , VARKAUS
        * Kivimiehentie , YLIVIESKA
        * Kivimiehentie , ESPOO
        -------------------------------------------------------------------------------------
        Kyllä se vain sattuu olemaan Kivimiehenkatu mikä Riihimäeltä löytyy, ei siis Kivimiehentie niinkuin sinä väität. Minun kun ei edes tarvitse sitä karttaa esiin kaivella sen vuoksi ettenkö asiaa tietäisi, mutta kaivelin sen nyt vain sinun väittämäsi vuoksi Enirolta esille.

Hakusi Kivimiehenkatu tuotti 3 osumaa. Valitse oikea osoite listasta:

* Kivimiehenkatu , KOUVOLA
        * Kivimiehenkatu , NOKIA
        * Kivimiehenkatu , RIIHIMÄKI

Joten otappa sinä itse vain se kartta kauniiseen käteesi, jollet sitä täältä netistä
        osaa etsiä, että silleen :)

• ex-Rixu (alkup.)
        35 kirjoitti:

"Nimimerkille "35"; Otappa kartta kauniiseen kätöseesi, tai lähde kävelylle, niin etköhän Kivimiehentien löydä, kyllä vaan se Riksussa sijaitsee :D"
        ----------------------------------------------------------------------------------
        Siinä sinulle lista Enirolta joka kertoo mistä löytyy Kivimiehentie:

Hakusi Kivimiehentie tuotti 8 osumaa. Valitse oikea osoite listasta:

* Kivimiehentie , ALASTARO
        * Kivimiehentie , PAIMIO
        * Kivimiehentie , PANTTILA
        * Kivimiehentie , TERVAKOSKI
        * Kivimiehentie , TUUSULA
        * Kivimiehentie , VARKAUS
        * Kivimiehentie , YLIVIESKA
        * Kivimiehentie , ESPOO
        -------------------------------------------------------------------------------------
        Kyllä se vain sattuu olemaan Kivimiehenkatu mikä Riihimäeltä löytyy, ei siis Kivimiehentie niinkuin sinä väität. Minun kun ei edes tarvitse sitä karttaa esiin kaivella sen vuoksi ettenkö asiaa tietäisi, mutta kaivelin sen nyt vain sinun väittämäsi vuoksi Enirolta esille.

Hakusi Kivimiehenkatu tuotti 3 osumaa. Valitse oikea osoite listasta:

* Kivimiehenkatu , KOUVOLA
        * Kivimiehenkatu , NOKIA
        * Kivimiehenkatu , RIIHIMÄKI

Joten otappa sinä itse vain se kartta kauniiseen käteesi, jollet sitä täältä netistä
        osaa etsiä, että silleen :)

Empä ole paljoo keskustelupalstaillu ennen, mut täähän tuntuu olevan hauskaa.. :D Saatiin masuasukin kanssa hyvät naurut taas, OK, nimimerkki "35". Oikeessa olet :)
        Tuolla oli vaan joku aiemmin puhunu KivimiehenTIESTÄ, ja muistan kyseisen katuosuuden, mutten ole siellä vuosiin käynyt, joten en muistanut oliko katu, vai tie.
        Sitten sinä kirjotit, ettei Rixussa kyseistä tietä oo, käsitin, että tarkotit, ettei mitään Kivimiehen- alkuista tien/kadunpätkää, ymmärtänet varmaan :D Joten siihen vastasin...

Mutta oikeessa olit, minä ja aiempi kirjottaja väärässä. Oon muuten totta, että Rixussa monet tienpätkät ovat juuri KATU-liitteellä.

Tää nyt on vähän samaa, kun Helsingissä on Hämeentie, ja Tampereella Hämeenkatu, joten spekulointi sikseen :)

Edelleen kiinnostais alueista tietää vähän meiningistä, eniten just niistä, missä on VVO:n taloja. Asutaan tällähetkel VVO:lla, joten vaihto ois nopein ja helpoin tapa. Mutta Riuxussa vapautuvan ei näytä, kuin Lasilta kämppiä...

Joten jos joku viitsis palata alkup. aiheeseen, täällä ihan normaali lapsiperhe vaan asuntoa haluis vaihtaa, ei sen kummempaa, ihme vääntö vaan saatu keskustelusta aikaan :D

Ja kaikille vielä kertaukseksi, jottei tarvitse pummiksi haukkua, että olen raskaana, ja alle 3-vuotiasta lasta hoidan nyt kotona, esikoinen on jo vähän isompi. Mies on töissä kokoajan ollutkin.
        (itsekin aina silloin, kun en ole ollut äitiyslomalla/kotihoidontuella. Esikoisen syntymänkin jälkeen lähdin töihin, kun esikoinen oli vuoden ja rapiat. Että silleen :D )

• Just joo

Vai pitää Räätykänmäkeä vältellä? Täällä ei ole kuin omistusasuntoja, joihin ei sinulla taida olla mahdollisuutta. Räätykänmäen viereisessä Vasikkahaassa on muutamia kalliita vuokra-asuntoja, mutta luulen, että Peltosaari on paras paikka sinulle ja perheellesi. Tuollaisella älyllä varustettu ihminen voi juuri ja juuri tulla siellä toimeen.

• zxzxxzxz

No ei tod ole Räätykänmäessä pelkkiä omistusasuntoja... -.- ...ja juurihan siellä raiskattiin nuori tyttö.

• Veronmaksaja????
        zxzxxzxz kirjoitti:

No ei tod ole Räätykänmäessä pelkkiä omistusasuntoja... -.- ...ja juurihan siellä raiskattiin nuori tyttö.

Riihimäen talous on jo muutenkin kuralla, emme tosiaan tarvii tänne enempää yhteiskunnan elättejä. Yrittäkää nyt vaan sopeutua sinne, missä lienettekin.

• o9v98v458867
        zxzxxzxz kirjoitti:

Räätykänmäen 99% taloista omistaa yksityinen henkilö.

Alueen lokaaminen on politiikkojen juonia. Selviää kyllä aikanaan. Ilmeisesti aluetta mustamaalataan, koska Räätykänmäessä asuva valtuuston puheenjohtaja Jorma Höök on myymässä taloaan.

• 8b554854
        Veronmaksaja???? kirjoitti:

Riihimäen talous on jo muutenkin kuralla, emme tosiaan tarvii tänne enempää yhteiskunnan elättejä. Yrittäkää nyt vaan sopeutua sinne, missä lienettekin.

Yhteiskunta ei elätä vuokralaisia, vaan he maksavat asumisestaan jopa enemmän kuin osakettaan hallinoivat tai talon hankkineet.

• Asuinalue kuitenkin
        zxzxxzxz kirjoitti:

Huoh....Todella naurettavaa ... Asun perheeni kanssa täällä ja nämä ovat Kaupungin vuokra-asuntoja.. Meidän taloyhtiössä on todella rauhallista jos ei paria "huppelipappaa" ota huomioon(kilttejä ja harmittomia) aluetta haukutaan kokoajan mutta silti tänne on vaikea päästä kun asuntoja ei vapaudu. Kertoo varmastikin jostakin kun eivät kiireenvilkkaa muuta pois. Ihmiset asuvat näissä asunnoissa ja käyvät jopa TÖISSÄ kuten kaikki kunnolliset yhteiskunnanloiset..hahaaaa.... Kyllä minä ainakin asun mielummin lasten kanssa paikassa jossa asuu muitakin lapsiperheitä kuin jollakin hienostoalueella jossa lapseni olisivat muille hienoperseille häiriöksi ja haitaksi..kun moisista lapsista vielä ääntäkin lähtee... Mielestäni on kaiken A ja O , että selvittää millaisessa ympäristössä haluaa asua ja millaisia kriteerejä asettaa paikalle ja sitten kyselee ihmisiltä millaista on asua. Sellaiset jotka eivät asu tai ole koskaan asuneetkaan voisivat jättää vastaamatta ja sellaiset jotka asuvat voisivat vastata ja näin saisit varman vastauksen.
        Se että täällä raiskattiin nuori nainen on järkyttävää, mutta ei se tee paikkana tästä aleesta asuinkelvotonta... valitettavasti seksuaali- ja muita rikoksia tapahtuu kaikkialla, tämä täällä tapahtunut vaan oli todella surullista ja toivonkin että tekijä saataisiin kiinni ja oikeuden eteen.
        Voin toivottaa tervetulleeksi tänne minnelie Räätykänmäkeen/Vasikkahakaan.....

• ääliö,älä lyö..
        Veronmaksaja???? kirjoitti:

helkkaria tarkoitat,eiks tää rouva juuri kertonut,että he käyvät töissä j perheenlisäystä on tulossa!Kummaa sakkia täällä,kun täytyy kokoajan vääntää asioita!

• ?????

Näyttää, että olette jo joka asuinalueen Rixussa ja vähän muuallakin kiertäneet( herättää kummastusta). Ei täällä mikään oo muuttunut, jos asiansa hoitaa, niin asuntokin löytyy ja toivottavasti teidänkin tapauksessa pysyy???? Ja siitä sinun tunnettavuudestasi tai tuntemattomuudestasi, en tiedä, onko siitä hyötyä, vai haittaa asunnon etsimisessä.

• alkup. ex-Rixu
        ääliö,älä lyö.. kirjoitti:

helkkaria tarkoitat,eiks tää rouva juuri kertonut,että he käyvät töissä j perheenlisäystä on tulossa!Kummaa sakkia täällä,kun täytyy kokoajan vääntää asioita!

Nimim: "Ääliö älä lyö"-- kiva ett' täältä löytyy asiallistakin porukkaa, joka ymmärtää lukemansa!!!:) :) Aloinkin jo kummasteleen, et onko mun kirjotustaito ruostunut kun ymmärretään/halutaan ymmärtää jatkuvasti väärin... mut enpä ota sitä vakavasti :D

Keskustelu näyttää tyrehtyneen, eikä näemmä enempää "vinkkejä" (asiallisia sellasia!!!) ole tullut, saa toki edelleen vastata jos asiallista sanottavaa on!!! :) Itse olin tuossa muutaman päivän estynyt pääsemään nettin, kun muutakin tekemistä piisaa....... ;)

Ja sulle "?????"-nimimerkille että toki oon asunu monella eri alueella Rixussa, kun sieltä syntyisin olen ja ikääkin jo kertynyt muutaman vuoden päälle 30-v!!! Esikoisen syntyessä asuin vielä Rixussa, miehen TÖIDEN perässä lähettiin PK-seudulle, mutta haluisin täältä pois takas lapsuus/nuoruus maisemiin ja "pikkukaupungin rauhaan".
        Täällä PK-seudulla olemme itseasiassa asuneet vain KAHDESSA eri asunnossa, muutto johtui silloinKIN perheenlisäyksestä!!! Eli mitään häiriköivää sorttia ei olla ja vuokrat kyllä maksetaan jiiänee......
        Nyt asutaan VVO:lla ja taisin jo mainita et helpoin tapa ois muuttaa toiseen VVO:n asuntoon, mut Rixussa näkyy olevan niukkaa tarjonta.,. Vaan Lasille "pääsis" ja ne talot ei oikein innosta...

Kyselin jo aiemmin, ett'ä minkälaista se lasin meno nykyään on, onko siellä vielä' ihan karseita kämppiä ja koostuuko asukaskunta paljoltikin juopoista/nisteistä??? Vai viihtyykö siellä nykyään normaaleja (lapsi)perheitä, ja onko siistiä???
        Mietin sitäkin, et voishan sieltä ensin kämpän ottaa ja katsella sitten muuta...
        Kaupungin kämppää ei saada ellei mies ENSIN mene töihin sinne, mutta on aateltu et kivampi ois niin päin, että eka muutto ja mies kävis tääl pk-seudulla duunissa, ja vaihtas sitte Rixuun (on alalla jossa muutto helppo ja nopea, tai siis työpaikan vaihto.)

Se, joka kirjoitti ettei meillä oo varaa omistusasuntoon niin ihan oikeessa on!!! EI haluta asuntolainoja alkaa ottelemaan kun perheeseen tulossa kolmas pikkunen!!! Oman asunnon aika koittaa sitten ehkä parin,kolmen vuoden päästä... Mutta ei siis nyt.

Ohan niitä sit tietysti yksityisiä vuokranantajia, ja siksi noista alueista myös kyselinkin...

Ja ainiin: "kysymysmerkille" vielä,etten todellakaan ole mikään julkkis :D vaan tolla "tuttuudella" tarkotin, että mikäli palstalla samaa ikäluokkaa olevia alkup. Rixulaisia käy, niin tuttuja varmasti löytyy, siis esim. koulun kautta...

Ett'ä sellasta :)

• Ei valittamista
        alkup. ex-Rixu kirjoitti:

Nimim: "Ääliö älä lyö"-- kiva ett' täältä löytyy asiallistakin porukkaa, joka ymmärtää lukemansa!!!:) :) Aloinkin jo kummasteleen, et onko mun kirjotustaito ruostunut kun ymmärretään/halutaan ymmärtää jatkuvasti väärin... mut enpä ota sitä vakavasti :D

Keskustelu näyttää tyrehtyneen, eikä näemmä enempää "vinkkejä" (asiallisia sellasia!!!) ole tullut, saa toki edelleen vastata jos asiallista sanottavaa on!!! :) Itse olin tuossa muutaman päivän estynyt pääsemään nettin, kun muutakin tekemistä piisaa....... ;)

Ja sulle "?????"-nimimerkille että toki oon asunu monella eri alueella Rixussa, kun sieltä syntyisin olen ja ikääkin jo kertynyt muutaman vuoden päälle 30-v!!! Esikoisen syntyessä asuin vielä Rixussa, miehen TÖIDEN perässä lähettiin PK-seudulle, mutta haluisin täältä pois takas lapsuus/nuoruus maisemiin ja "pikkukaupungin rauhaan".
        Täällä PK-seudulla olemme itseasiassa asuneet vain KAHDESSA eri asunnossa, muutto johtui silloinKIN perheenlisäyksestä!!! Eli mitään häiriköivää sorttia ei olla ja vuokrat kyllä maksetaan jiiänee......
        Nyt asutaan VVO:lla ja taisin jo mainita et helpoin tapa ois muuttaa toiseen VVO:n asuntoon, mut Rixussa näkyy olevan niukkaa tarjonta.,. Vaan Lasille "pääsis" ja ne talot ei oikein innosta...

Kyselin jo aiemmin, ett'ä minkälaista se lasin meno nykyään on, onko siellä vielä' ihan karseita kämppiä ja koostuuko asukaskunta paljoltikin juopoista/nisteistä??? Vai viihtyykö siellä nykyään normaaleja (lapsi)perheitä, ja onko siistiä???
        Mietin sitäkin, et voishan sieltä ensin kämpän ottaa ja katsella sitten muuta...
        Kaupungin kämppää ei saada ellei mies ENSIN mene töihin sinne, mutta on aateltu et kivampi ois niin päin, että eka muutto ja mies kävis tääl pk-seudulla duunissa, ja vaihtas sitte Rixuun (on alalla jossa muutto helppo ja nopea, tai siis työpaikan vaihto.)

Se, joka kirjoitti ettei meillä oo varaa omistusasuntoon niin ihan oikeessa on!!! EI haluta asuntolainoja alkaa ottelemaan kun perheeseen tulossa kolmas pikkunen!!! Oman asunnon aika koittaa sitten ehkä parin,kolmen vuoden päästä... Mutta ei siis nyt.

Ohan niitä sit tietysti yksityisiä vuokranantajia, ja siksi noista alueista myös kyselinkin...

Ja ainiin: "kysymysmerkille" vielä,etten todellakaan ole mikään julkkis :D vaan tolla "tuttuudella" tarkotin, että mikäli palstalla samaa ikäluokkaa olevia alkup. Rixulaisia käy, niin tuttuja varmasti löytyy, siis esim. koulun kautta...

Lasin neljään taloon tehtiin hiljan putkiremontin yhteydessä täydelliset remontit keittiöihin ja kylppäreihin. Sekä jokaisen talon ns. yleiset tilat remontoitiin.
        Yhteen taloon tehtiin jo vuonna 2002 joka asuntoon täydellinen remontti, siis uusittiin keittiön ja kylppärin lisäksi myös kaikki muutkin huoneet.

Siitähän oletkin tietoinen, koska VVO:lla asut, että muuttaessasi saat myös remonttitarvikkeet, jos asunto kaipaa uutta maalia ja tapettia. Kyllähän se remontti VVO:kin puolesta tehdään, mutta kun sen itse tekee, niin esim. värien valinnoissa voi silloin itse vaikuttaa.

Mitään "nistejä" ei kyllä Lasilla asu ja niitä kaljottelijoita nyt löytyy aina jokusia, asut sitten missä tahansa.

Niitä isompia perheasuntoja harvoin vain tyhjenee, paremminkin vaihtuvaisuutta löytyy yksiöistä ja kaksioista

Talon huoneistotyypit m2 Vuokra Lkm
        1H KK 35,00 402 € 21
        1H KK 37,00 418 € 16
        2H K 56,00 522-547 € 42
        2H K 56,50 522 € 6
        2H K 58,00 534 € 1
        2H K 58,50 534 € 1
        2H K 59,00 534 € 6
        2H K 61,50 549-574 € 34
        2H KK 53,00 498 € 16
        3H K 71,50 639 € 3
        3H K 76,00 673-685 € 3
        3H K 77,50 675-700 € 15
        4H K 95,00 775 € 6

• NoNoNo
        zxzxxzxz kirjoitti:

Räätykänmäki on NIIN kauhea paikka, etten muuttaisi sinne vaikka maksettaisiin! Siellä on ahtaan näköistä, rumaa....

• dddddddddddddd
        zxzxxzxz kirjoitti:

kaupunkia tuo ei olisi mahdollista? Vasikkahaassa on hyvin paljon omistusasuntoja, lapsiperheitä ja kunnollisia työssäkäyviä ihmisiä. Älkää viitsikö puhua paskaa te rätskin ja vasikkahaan haukkujat. Vvo:ssa asuvat ovat myöskin ok ihmisiä, ei siellä erityisesti metelöidä. Ainoastaan ihan alueen laidoilla olevat asunnot hieman levottomia, eli koppelintien alkupää ja entisen kioskin kohdalta alaspäin metsän puolella olevat vuokrakämpät.

• alkup. Ex-Rixu
        Ei valittamista kirjoitti:

Lasin neljään taloon tehtiin hiljan putkiremontin yhteydessä täydelliset remontit keittiöihin ja kylppäreihin. Sekä jokaisen talon ns. yleiset tilat remontoitiin.
        Yhteen taloon tehtiin jo vuonna 2002 joka asuntoon täydellinen remontti, siis uusittiin keittiön ja kylppärin lisäksi myös kaikki muutkin huoneet.

Siitähän oletkin tietoinen, koska VVO:lla asut, että muuttaessasi saat myös remonttitarvikkeet, jos asunto kaipaa uutta maalia ja tapettia. Kyllähän se remontti VVO:kin puolesta tehdään, mutta kun sen itse tekee, niin esim. värien valinnoissa voi silloin itse vaikuttaa.

Mitään "nistejä" ei kyllä Lasilla asu ja niitä kaljottelijoita nyt löytyy aina jokusia, asut sitten missä tahansa.

Niitä isompia perheasuntoja harvoin vain tyhjenee, paremminkin vaihtuvaisuutta löytyy yksiöistä ja kaksioista

Talon huoneistotyypit m2 Vuokra Lkm
        1H KK 35,00 402 € 21
        1H KK 37,00 418 € 16
        2H K 56,00 522-547 € 42
        2H K 56,50 522 € 6
        2H K 58,00 534 € 1
        2H K 58,50 534 € 1
        2H K 59,00 534 € 6
        2H K 61,50 549-574 € 34
        2H KK 53,00 498 € 16
        3H K 71,50 639 € 3
        3H K 76,00 673-685 € 3
        3H K 77,50 675-700 € 15
        4H K 95,00 775 € 6

Hmm, arveluttaa silti... pitäs varmaan mennä katsastaan paikat, harmi kun kukaan tuttu ei enää asu Lasilla... Ja tuolla aiemmassa vastauksessa se luokiteltiin yhdeks "huonoimmista" alueista...
        Kaveri asui siellä vuoteen 2006, ja sillon oli ainakin ihan garseeta se meininki.... Mitkä niistä taloista siis on kokonaan rempattu???

Joo, tosiaan pitäs väh. kolmio olla, kun perheessä kohtapuoliin 5 henkilöä... esikoisen kanssa (eli siis 3-henk. perhe) asuttiin pitkäänkin suht pienessä kaksioss, mut enää ei taitas mahtuu.. :D

Ja niille, ketkä Räätykänmäestä/Vasikkahaasta väittelee, niin en mä ainakaan oo "mutu"-tuntumaa antanu paikan huonoudesta tai hyvyydestä... kirjotin, että edellisessä ketjussa mulle joku kirjoitti, että "vältä sitä" ja sitä nyt sitten ihmettelin...
        Se on mulle suht vierasta seutuu., en tunne. Enk' siis sano juuta en jaata.

Et sellasii :D

• ....
        alkup. ex-Rixu kirjoitti:

Luultavaa on, että nämä 'änkyrät' viestit tulee henkilöltä, joka on sinulle - niin - yksinkertaisesti kateellinen. Onhan sinulla ilman muuta suhteellisen onnellinen tilanne elämässäsi. Ja: kyllä Rixu ihan kiva on. Toivotaan, että perheellesi löytyy sopiva koti!

Ps. Olen katsellut muitakin keskustelupalstoja ja täytyy sanoa, että ihan samanlaisia, ilkeitä vastauksia tulee hyviin keskustelujen aloituksiin. Ihmiset ovat vain tosiaan pohjimmiltaan ilkeitä eivätkä ole tasapainossa oman itsensä kanssa. Älä siis välitä. Kaikki järjestyy. Noin fiksulle perheelle aina sija löytyy!

Näin toivoo kolmen aikuisen lapsen vanhempi Rixusta.

• Alkup.Ex&Tuleva-Rixu
        .... kirjoitti:

Luultavaa on, että nämä 'änkyrät' viestit tulee henkilöltä, joka on sinulle - niin - yksinkertaisesti kateellinen. Onhan sinulla ilman muuta suhteellisen onnellinen tilanne elämässäsi. Ja: kyllä Rixu ihan kiva on. Toivotaan, että perheellesi löytyy sopiva koti!

Ps. Olen katsellut muitakin keskustelupalstoja ja täytyy sanoa, että ihan samanlaisia, ilkeitä vastauksia tulee hyviin keskustelujen aloituksiin. Ihmiset ovat vain tosiaan pohjimmiltaan ilkeitä eivätkä ole tasapainossa oman itsensä kanssa. Älä siis välitä. Kaikki järjestyy. Noin fiksulle perheelle aina sija löytyy!

Näin toivoo kolmen aikuisen lapsen vanhempi Rixusta.

Kiitos kivasta viestistä. lämmitti mieltä!!! :)
        Nyt en enää kirjottele tähän ketjuun ja "taistele änkyröitä vastaan", nimittäin saimme kivan vuokrakämpän (joka EI ole kaupungin asuto, EIKÄ sijaitse peltsissä eikä keskustassa :D) Siellä pääsemme ainakin ensialkuun, muutamme vuoden lopussa, joten ehkä "pikkukolmonenkin" saa syntyä äitinsä eli minun lapsuuden&nuoruudenkaupungissa, eli Rixussa!!! :)
        Että täältä tullaan-- jäädäksemme, luulisin :D
        Tuskin on Rixu kovin paljon muuttunut muttei haittaa, sielläpä tuli eleltyä yli 25 vuotta ja kohta taas... :)
        Keskustelun alottaja KIITTÄÄ JA KUMARTAA JA SANOO NÄKEMI(S)IN :D

• ennen kuin

edes ajattelet Riihimäkeen muuttoa etenkään lasten kanssa. Elohopea kertyy kilpirauhaseen. Käy ensin Suomen Luonnonsuojeluliiton sivuilla, saat Ekokemistä lisätietoa. Tietääkseni vielä ei olla asennettu päästöjä pienentävää suodatinta Ekokemin piippuun, vaikka se on toiminut kymmeniä vuosia. Joten a j a t t e l e .
      Jos kaikesta huolimatta tulette, niin syökää jogurttia joka päivä noiden elohopeapäästöjen vuoksi.

• 127

karankatua kannattaa sen vuoksi vältellä, koska siellä jostain syystä asuu paljon alkoholisteja ja muita yötä päivää möykkää pitäviä yksilöitä. on juuri keskustan vieressä joten baarikulkijat ravaa yömyöten sitä väliä huutaen, kuseskellen pitkin katuja ja rikkoen paikkoja. tietenkin asuu myös rauhallista väkeä esim vanhuksia jotka tosin ovat yleensä pahimpia valittajia ikinä, ja sitten jotain erakkoja jotka kiillottelee kivääreitään parvekkeella.

• paikkoja

Olen itse asunut Riihimäellä pitkään, ja tarkkaan en nyt tiedä mitä aluetta "sairaalan lähistöllä" tarkoitetaan, mutta siellä on ainakin Kumela, joka on tosi viihtyisä ja rauhallinen. Lisäksi Uhkola, Kumpula, Kokko... käsittääkseni rauhattomimmat paikat ovat Räätykänmäki (Vasikkahaka siinä vieressä), Peltosaari, Lasi, Ilomäki, Sipusaari... Kun nyt ajatellaan hyvää ympäristöä lapselle.
      Tuo ettei ole mahdollisuus ostaa omaa, rajoittaa kyllä paikkaakin, eli tuskin noista luettelemistani "hyvistä" paikoista juuri vuokrakämppiä löytyy.

• ????

Haluaisin tietää missä Räätykänmäessä on rauhatonta? Itse asunut täällä jo vuosia ja rauhallista on ollut. Koppelintien vuokra-asuntojen rauhattomuudesta en tiedä, enkä Vasikkahaan.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ihmettelen tuota mutu-lausahdusta, että "käsittääkseni" räätykänmäki/vasikkahaka on rauhatonta??!
        Ei jumalauta...

• Kokemusta muusta
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

ihmettelen tuota mutu-lausahdusta, että "käsittääkseni" räätykänmäki/vasikkahaka on rauhatonta??!
        Ei jumalauta...

Samaa "käsittääkseni" sanaa minäkin ihmettelen. Eli kirjoittaja ei todellisuudessa tiedä asuinaluiden asukkaista eikä tilanteista yhtikäs mitään, kunhan heittelee mutu-juttujaan.

Nämä mutu-jutut kun yleensä vain lähtee siitä, että ollaan aina sitä mieltä, että vain vuokrataloissa on rauhatonta ja niissä asuu epäsosiaalista porukkaa. Tämä kun ei nyt vaan aina pidä paikkaansa, kyllä niissä osaketaloissakin esim. juopotellaan ja aika ajoin voi meno ja meininki olla hyvinkin äänekästä.

Itse asun vuokratalossa ja porras missä asun on todella hiljainen ja rauhallinen, vastaavasti kun käyn vierailulla hyvällä tuttavallani joka asuu osaketalossa, hänen naapuriasunnoissaan ryypätään ja mekastetaan jatkuvasti. Tuttavallani on siis oma osake ja nämä ryyppyveikot ovat myös osakkeenomistajia, eivät vuokralaisia.

• Vanha rätskiläinen

Räätykänmäki ei ole rauhaton. Olen asunut täällä yli 30 vuotta ja on ollut rauhallista. Alue käsittää pääsääntöisesti yksityisomistuksessa olevia OK-taloja, joissa asuu töissä käyviä lapsiperheitä. Ilmeisesti jonkun vihamies asuu alueelle ja hän sen vuoksi mustamaalaa aluetta järjestelmällisesti.

• €€€€€€€€€€€€€
        Vanha rätskiläinen kirjoitti:

Räätykänmäki ei ole rauhaton. Olen asunut täällä yli 30 vuotta ja on ollut rauhallista. Alue käsittää pääsääntöisesti yksityisomistuksessa olevia OK-taloja, joissa asuu töissä käyviä lapsiperheitä. Ilmeisesti jonkun vihamies asuu alueelle ja hän sen vuoksi mustamaalaa aluetta järjestelmällisesti.

Liikun koiran kanssa paljon Räätykänmäessä, myös iltaisin, eikä kyllä koskaan ole ollut rauhatonta täällä. Hiljaista ja rauhallista on kuin pienessä maalasikylässä. Aikoinaan, kun Koppelin kioski vielä oli, täällä kävi muualta tulleita paljon riehumassa, mutta nyt on sekin aika jo takana.

• lasille

Suosittelen Paikkaa tässä muutama syy.
      Olen asunut siellä noin 3 vuotta sitten ja nyt muuttamassa uudestaan sinne.
      1.Eli vuokra on halvempi kuin kaupungin asunnoissa.
      2.Asuntojen taso on huomattavasti korkeampi.
      3.Keittiöt ja vessat ja putkiremontit tehty joka talossa alle 2 vuotta sitten.
      4.Sauna tilat uusittu samassa raput uusittu eli siistiä on.
      5.Käsitykseni mukaan VVO on tiukentanut kyseisellä alueella asukkaiden valinta kriteeriä.
      6.Mitä itse tiedän alueesta rauhoittunut PALJON JA TOIVON ETTÄ RAUHOITTUU LISÄÄ jotta säilyisi yksi vuokra alue edes riihimäessä kunnollisena ja asumis kelpoisena.

• Alkup...

Sinä Lasille muuttaja niin ootko myös säkin perheellinen??? Tiiätkö, asuuko siel nyt lapsiperheitä paljoo??? Hmmm, voishan sitä kai enshätään aatella... Sillon 06 ja aiemmin kun kaveri asui, niin oli kamalaa siellä, kun narkkarit riehui ja ajeli taxeilla, yms ja ruiskui löytyi leikkipaikoilta yms... :(

Ja ainiin; Sinä joka ekokemin päästöist'ä huolehdit, niin nou hätä; Syömme jugurttia päivittäin jo nyt!!! :D :D :D

• Joopa joo
        Alkup... kirjoitti:

Sinä Lasille muuttaja niin ootko myös säkin perheellinen??? Tiiätkö, asuuko siel nyt lapsiperheitä paljoo??? Hmmm, voishan sitä kai enshätään aatella... Sillon 06 ja aiemmin kun kaveri asui, niin oli kamalaa siellä, kun narkkarit riehui ja ajeli taxeilla, yms ja ruiskui löytyi leikkipaikoilta yms... :(

Ja ainiin; Sinä joka ekokemin päästöist'ä huolehdit, niin nou hätä; Syömme jugurttia päivittäin jo nyt!!! :D :D :D

-06 ja sitä aiemmin Lasin alueella ei kyllä asunut narkkeja, eikä ajeltu takseilla, eikä leikkikentillä ollut ruiskuja! Mitä helvettiä levittelet täällä tuollaisia juttua? Täytyy olla todella sairas pohtiessaan tuollaisia Riihimäen Lasin alueesta jossain toisella paikkakunnalla!

• alkup...
        Joopa joo kirjoitti:

-06 ja sitä aiemmin Lasin alueella ei kyllä asunut narkkeja, eikä ajeltu takseilla, eikä leikkikentillä ollut ruiskuja! Mitä helvettiä levittelet täällä tuollaisia juttua? Täytyy olla todella sairas pohtiessaan tuollaisia Riihimäen Lasin alueesta jossain toisella paikkakunnalla!

Miks ihmeessä minä, syntyperänen Rixulainen keksisin tuollasta??? Sori nyt vaan, mutta frendini joka asui siellä vuoteen 06 asti niin joutui tuollasia tapahtumia näkemään :(
        Ja valitteli rauhattomuutta... olen kuullut kyllä, ett rauhottunut olis kuten peltsikin...
        Ei kai sitä nyt jatkuvasti tapahtunu mut jotain tollasta oli kyllä sillon. Tarkkaa vuotta en muista.

Ei onneksi varmaan nyt ja itsekin sinne muuttoa nyt sitten harkitaan kohta kolmen lapsen kanssa.
        Tuosta aiheesta oli muuten täällä suomi24 rixun sivuilla juttua aiemmin, siis joskus useita vuosia sitten, en tiedä onko enää haettavissa ne keskustelut.
        Mutta siinä valiteltiin, kuinka oli lääkkeitä'/niiden tyhjiä pakkauksia (en voi muistaa kumminpäin) ja ruiskuja piha-alueelta löytynyt.
        Että en minä tuollasia päästäni herranjumala keksi, kohta kolmen lapsen aikuinen (yli 30-v.) äiti-ihminen olen!!!

• on perhe
        Alkup... kirjoitti:

ja muutamme sinne

• lasille
        Alkup... kirjoitti:

Kyllä siellä asuu lapsi perheitä tiedän itsekin 2

• bei8eib46
        alkup... kirjoitti:

Miks ihmeessä minä, syntyperänen Rixulainen keksisin tuollasta??? Sori nyt vaan, mutta frendini joka asui siellä vuoteen 06 asti niin joutui tuollasia tapahtumia näkemään :(
        Ja valitteli rauhattomuutta... olen kuullut kyllä, ett rauhottunut olis kuten peltsikin...
        Ei kai sitä nyt jatkuvasti tapahtunu mut jotain tollasta oli kyllä sillon. Tarkkaa vuotta en muista.

Ei onneksi varmaan nyt ja itsekin sinne muuttoa nyt sitten harkitaan kohta kolmen lapsen kanssa.
        Tuosta aiheesta oli muuten täällä suomi24 rixun sivuilla juttua aiemmin, siis joskus useita vuosia sitten, en tiedä onko enää haettavissa ne keskustelut.
        Mutta siinä valiteltiin, kuinka oli lääkkeitä'/niiden tyhjiä pakkauksia (en voi muistaa kumminpäin) ja ruiskuja piha-alueelta löytynyt.
        Että en minä tuollasia päästäni herranjumala keksi, kohta kolmen lapsen aikuinen (yli 30-v.) äiti-ihminen olen!!!

Nukkuisit välillä, ettei pääsi pehmene.

• alkup...
        bei8eib46 kirjoitti:

Nukkuisit välillä, ettei pääsi pehmene.

Teistä vääntäjistä kukaan ei ilmeisesti oo ollu koskaan raskaana, mutta voin kertoo ettei sillo aina saa unta!!!!

• Anonyymi

Mites vantaa

• Anonyymi

Ainakin on murhan/topon jälkeen lyhyempikatka lusimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe