The Rasmus feat Anette Olzon

Ihan jee mut ei huip

October&April on Rasmuksen uusi single joka löytyy marraskuussa julkaistavalta kokoelma levyltä. Täytyy sanoa, että biisi on ihan ok, mutta suuret tunteet eivät biisistä kuitenkaan välity. Lauri vetää kenties matalammalta kuin koskaan(mutta hyvin oman osansa) Anette vetää liiakin varmasti ja puhtaasti kotiin hommansa välittämättä äänellään sen suurempia tunteita.

Mielestäni October&April kappaleeseen olisi voinut valita paremman naislaulajan, vaikka ei Anette huonbosti laula, mutta kun ei tunnetta välity niin ei välity.

Näiden naislaulajien äänestä pidän enemmän.niissä on enemmän tunnetta. Katri Ylander, Avril Lavigne, Taylor Swift, Nelly Furtado ja Hanna Pakarinen.Esim joku näistä olisi sopinut paremmin biisiin. Ja kenties muitakin löytyy tossa muutama.


Kuuntele uusi single October&April (välillä tulee mieleen koulun kevät juhla kertosäkeestä)
http://www.myspace.com/therasmus



IHAN JEES MUT EI HUIPPU parempaakin olisi voinut olla

6

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hm...

      Miksi minä sitten kuulen Aneten laulusta tunteita? Hän värittää biisiä kauniilla äänellään ja vaihtelevalla laulutavallaan.

      Tämähän voi vaihdella myös kuuntelijan mukaan.

      • Ihan jee mut ei huip

        No se voi olla, mutta isoksi hitiksi tästä ei ole. Kyse ei ole laulaako täysin puhtaasti vaan siitä miten se välittyy kuulijalle ja nämähän ovat niitä makuasioita, Ja minun mielestäni biisistä on ehkä hitiksi muttei se nouse suurien hittien joukkoon ei edes rasmuksen. Mutta ei biisi silti huono ole, sellainen 8.


    • Fani 1234

      Minä pidän kovasti. Kappaleessa välittyy juuri Laurin matala ääni ja melankolia ja vastassa Anetten raikas ääni. Juuri molempien äänten ns. epätäydellisyys tekee biisistä hyvän ja herkän. Aivan kuin olisi oikean elämän tarinasta kyse. Ei aina kaiken tarvitsekaan olla niin täydellistä. Uskon että tulee pienoinen hitti.

      • +?

        Kyllä meni kylmät väreet selkäpiitä pitkin kun ensimmäisen kerran kuulin kappaleen. ja hiljaa olin vielä minuutin soiton loppumisen jälkeenkin. Todella hieno tunnelma.


    • Nimi-erkki

      Ehdottomasti Laurin kanssa olisi pitänyt laulaa Tarja Turunen tai Carita Mattila.

      • ARSjwehri

        Vai mitä et toi oli läppä/trolli. Sano pliis! Toivo ihmiskunnan tulevaisuuteen heikkeni juuri radikaalisti. Turunen sai fudut Nightwishistä vajaat viisi (5) vuotta sitten.
        Mut joo. Iha ok biisi. Semmoisen kahdeksikon antaisin. Uusin levy pullistelee parempia kappaleita ja ymmärrän hyvin ratkaisua jättää tämä pois sieltä. Ei sovi levyn tunnelmaan/teemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe