SE EI OOLUT SUN SYY.
KELI OLI LIUKAS SINÄ TEIT TÖITÄSI
NIIKUIN SAMANA YÖNÄ MINÄKIN MUTTA
VAAN HESASSA KOITA JAKSAA
AINAKIN YKSI AMMATTI TOVERI
TUNTEE MYÖTÄTUNTOA
TSEMPPIÄ
KOLARI REKAN KUSKILLE
8
2133
Vastaukset
- -Pöllikuski-
Varmaan kaikki ammatikseen ajavat tuntevat suurta myötätuntoa onnettomuusyhdistelmän kuljettajaa kohtaan...Pahin mahdollinen tapahtui, kun liian monta yhteensattumaa sattui samaan aikaan. Voimia ammattiveljelle ja läheisille.
- minäkin!!
Mä luulen että suurimmalla osalla ihmisistä on myötätunto kuskia kohtaan kuitenkin,varsinkin kunhan asiat selviää tutkinnan edistyessä.Tämä onnettomuus oli monen onnettoman tekijän summa!Ja ne kaikki tekijät sattui just yhtaikaa samalle tien kohdalle.
Annetaan nyt tutkijoille työrauha.
Kysymys pöllikuskille:Saatko sinä sidottua omat kuormasi niin,ettei puut mahdollisessa törmäyksessä liikkuis eteenpäin?
Luulen ettet ikinä pysty niitä niin köyttämään tukevasti,eli se ei ole edes mahdollista,eihän? - tpv kuski
Mieli on matala, eikä voi kun vain arvailla sitä tuskaa mitä onnettomuusyhdistelmän kuski tuntee ja käy läpi... Todella paljon voimia hänelle jatkaa elämää.
- J.C
Toivon kuljettajalle voimia. En pysty edes kuvittelemaan miltä hänestä tuntuu. Olen hengessä mukana.
- Rahtarin akka
VOIMIA sinulle kuljettaja, joka ajoit onnettomuusrekkaa. Saat kaiken myötätuntoni. Voimia eteenpäin jaksamiseen. Olet mielissämme.
- löpökuski
Yritä jaksaa ja muista ettet ole syyllistynyt mihinkään mokiin vaan koko tilanne oli vain onnettomien tilanteiden summa johon jouduit tahtomattasi. Kestämistä.
- Henkilöautoilija
joka ei syytä vaan tuntee myötätuntoa.
Mitäpä muuta voisi sanoa. - Aatu
Ajan suomi-ruotsi väliä pikarahtia ja olen laivalla lähes joka yö. Siellä kolleegat käyvät läpi tiellä tapahtuneita asioita ja kaikki toivoo sulle nyt voimia ja kestämistä. Oli liian huono tuuri mukana. Pärjäile!
DFDS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835