KOLARI REKAN KUSKILLE

JUSSI

SE EI OOLUT SUN SYY.
KELI OLI LIUKAS SINÄ TEIT TÖITÄSI
NIIKUIN SAMANA YÖNÄ MINÄKIN MUTTA
VAAN HESASSA KOITA JAKSAA
AINAKIN YKSI AMMATTI TOVERI
TUNTEE MYÖTÄTUNTOA
TSEMPPIÄ

8

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pöllikuski-

Varmaan kaikki ammatikseen ajavat tuntevat suurta myötätuntoa onnettomuusyhdistelmän kuljettajaa kohtaan...Pahin mahdollinen tapahtui, kun liian monta yhteensattumaa sattui samaan aikaan. Voimia ammattiveljelle ja läheisille.

• minäkin!!

Mä luulen että suurimmalla osalla ihmisistä on myötätunto kuskia kohtaan kuitenkin,varsinkin kunhan asiat selviää tutkinnan edistyessä.Tämä onnettomuus oli monen onnettoman tekijän summa!Ja ne kaikki tekijät sattui just yhtaikaa samalle tien kohdalle.
        Annetaan nyt tutkijoille työrauha.
        Kysymys pöllikuskille:Saatko sinä sidottua omat kuormasi niin,ettei puut mahdollisessa törmäyksessä liikkuis eteenpäin?
        Luulen ettet ikinä pysty niitä niin köyttämään tukevasti,eli se ei ole edes mahdollista,eihän?

• tpv kuski

Mieli on matala, eikä voi kun vain arvailla sitä tuskaa mitä onnettomuusyhdistelmän kuski tuntee ja käy läpi... Todella paljon voimia hänelle jatkaa elämää.

• J.C

Toivon kuljettajalle voimia. En pysty edes kuvittelemaan miltä hänestä tuntuu. Olen hengessä mukana.

• Rahtarin akka

VOIMIA sinulle kuljettaja, joka ajoit onnettomuusrekkaa. Saat kaiken myötätuntoni. Voimia eteenpäin jaksamiseen. Olet mielissämme.

• löpökuski

Yritä jaksaa ja muista ettet ole syyllistynyt mihinkään mokiin vaan koko tilanne oli vain onnettomien tilanteiden summa johon jouduit tahtomattasi. Kestämistä.

• Henkilöautoilija

joka ei syytä vaan tuntee myötätuntoa.
      Mitäpä muuta voisi sanoa.

• Aatu

Ajan suomi-ruotsi väliä pikarahtia ja olen laivalla lähes joka yö. Siellä kolleegat käyvät läpi tiellä tapahtuneita asioita ja kaikki toivoo sulle nyt voimia ja kestämistä. Oli liian huono tuuri mukana. Pärjäile!

DFDS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe