Mitä mieltä tästä asusta???

merirosvotar

Eli olen pukeutumassa merirosvottareksi.. yritän kehittää halvalla sitä "lookkia" joten onko ok ja ihan hyvännäköstä jos pistän
mustat pillifarkut, mustat nahkasaappaat/saapikkaat, musta pitkä peruukki, huivi päähän.
ne on minulla tällä hetkellä.. paita vaan hakusessa, eli minkälainen voisi olla hyvä??
Valkoinen joku röyhelöhässäkkäpaita vai paljaat-olkapäät paita ja musta liivi????????

Mitä vielä, joku peitsi/miekka??
Koruja(ko)???

ideoita, mielipiteitä??
ja onko toi hyvä asukokonaisuus merirosvottarelle??

3

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minde-

      Raitainen paita voisi sopia hyvin, esimerkiksi mustavalkoinen tai sellainen missä on tummansinisiä ja punaisia raitoja valkoisella taustalla. Punainen ja tummansininen väri ainakin ovat mielestäni teemaan hyvin sopivia. Punainen huivikin kaulaan voisi olla aika hyvä, mikäli paitasi jättää olkapäät paljaiksi. Koruiksi isot ja näyttävät kultakorut.

    • ok

      tuo on mahtava asu. liivi varmaan on parasvaihtoehto.
      ite pukeudun mustaan hameeseen mustaan huppariin (oon huppupäässä tietty) ja sit värjään kulmakarvat pikimustiks. kamut sanoi et pitää olla ainakin mustat vaatteet juhlissa en näet ite piä niitä halloveenejä.
      karmeen näköistä tulee. hame on tosi pitkä. lattiaan asti.

      • P4e

        Itse kerran merirosvo-teemapäivänä laitoin näin

        -mustat collegehousut
        -ratsastussaappaat niin että varret housujen päällä. Toisessa lahkeessa siinä varren kohdalla oli huivi sidottu.
        - valkoinen (melko iso) kauluspaita, olisko ollut isän?
        - siihen päälle musta liivi (tai sitten laitoin leveen vyön, ei muista. tai sitten sekä-että)
        - vanha ruskea vyö, patruunavyö(ilman panoksia), musta nahkainen vyö
        - sormuksia
        - huivi päässä
        - silmälappu
        mustat silmämeikit

        kynsistä tuli hienot kun lakkasi punaisella, ja sitten poisti ne lakat vähän huonosti :D
        Ruskeella kulmakynällä sai hienoja arpia piirrettyä.
        Isot korvikset kruunaa kaiken

        Eikä tarvinnut muuta kun vähän penkoa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe