Mitä mieltä tästä asusta???

merirosvotar

Eli olen pukeutumassa merirosvottareksi.. yritän kehittää halvalla sitä "lookkia" joten onko ok ja ihan hyvännäköstä jos pistän
mustat pillifarkut, mustat nahkasaappaat/saapikkaat, musta pitkä peruukki, huivi päähän.
ne on minulla tällä hetkellä.. paita vaan hakusessa, eli minkälainen voisi olla hyvä??
Valkoinen joku röyhelöhässäkkäpaita vai paljaat-olkapäät paita ja musta liivi????????

Mitä vielä, joku peitsi/miekka??
Koruja(ko)???

ideoita, mielipiteitä??
ja onko toi hyvä asukokonaisuus merirosvottarelle??

3

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minde-

Raitainen paita voisi sopia hyvin, esimerkiksi mustavalkoinen tai sellainen missä on tummansinisiä ja punaisia raitoja valkoisella taustalla. Punainen ja tummansininen väri ainakin ovat mielestäni teemaan hyvin sopivia. Punainen huivikin kaulaan voisi olla aika hyvä, mikäli paitasi jättää olkapäät paljaiksi. Koruiksi isot ja näyttävät kultakorut.

• ok

tuo on mahtava asu. liivi varmaan on parasvaihtoehto.
      ite pukeudun mustaan hameeseen mustaan huppariin (oon huppupäässä tietty) ja sit värjään kulmakarvat pikimustiks. kamut sanoi et pitää olla ainakin mustat vaatteet juhlissa en näet ite piä niitä halloveenejä.
      karmeen näköistä tulee. hame on tosi pitkä. lattiaan asti.

• P4e

Itse kerran merirosvo-teemapäivänä laitoin näin

-mustat collegehousut
        -ratsastussaappaat niin että varret housujen päällä. Toisessa lahkeessa siinä varren kohdalla oli huivi sidottu.
        - valkoinen (melko iso) kauluspaita, olisko ollut isän?
        - siihen päälle musta liivi (tai sitten laitoin leveen vyön, ei muista. tai sitten sekä-että)
        - vanha ruskea vyö, patruunavyö(ilman panoksia), musta nahkainen vyö
        - sormuksia
        - huivi päässä
        - silmälappu
        mustat silmämeikit

kynsistä tuli hienot kun lakkasi punaisella, ja sitten poisti ne lakat vähän huonosti :D
        Ruskeella kulmakynällä sai hienoja arpia piirrettyä.
        Isot korvikset kruunaa kaiken

Eikä tarvinnut muuta kun vähän penkoa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe