Eli olen pukeutumassa merirosvottareksi.. yritän kehittää halvalla sitä "lookkia" joten onko ok ja ihan hyvännäköstä jos pistän
mustat pillifarkut, mustat nahkasaappaat/saapikkaat, musta pitkä peruukki, huivi päähän.
ne on minulla tällä hetkellä.. paita vaan hakusessa, eli minkälainen voisi olla hyvä??
Valkoinen joku röyhelöhässäkkäpaita vai paljaat-olkapäät paita ja musta liivi????????
Mitä vielä, joku peitsi/miekka??
Koruja(ko)???
ideoita, mielipiteitä??
ja onko toi hyvä asukokonaisuus merirosvottarelle??
Mitä mieltä tästä asusta???
3
765
Vastaukset
- -minde-
Raitainen paita voisi sopia hyvin, esimerkiksi mustavalkoinen tai sellainen missä on tummansinisiä ja punaisia raitoja valkoisella taustalla. Punainen ja tummansininen väri ainakin ovat mielestäni teemaan hyvin sopivia. Punainen huivikin kaulaan voisi olla aika hyvä, mikäli paitasi jättää olkapäät paljaiksi. Koruiksi isot ja näyttävät kultakorut.
- ok
tuo on mahtava asu. liivi varmaan on parasvaihtoehto.
ite pukeudun mustaan hameeseen mustaan huppariin (oon huppupäässä tietty) ja sit värjään kulmakarvat pikimustiks. kamut sanoi et pitää olla ainakin mustat vaatteet juhlissa en näet ite piä niitä halloveenejä.
karmeen näköistä tulee. hame on tosi pitkä. lattiaan asti.- P4e
Itse kerran merirosvo-teemapäivänä laitoin näin
-mustat collegehousut
-ratsastussaappaat niin että varret housujen päällä. Toisessa lahkeessa siinä varren kohdalla oli huivi sidottu.
- valkoinen (melko iso) kauluspaita, olisko ollut isän?
- siihen päälle musta liivi (tai sitten laitoin leveen vyön, ei muista. tai sitten sekä-että)
- vanha ruskea vyö, patruunavyö(ilman panoksia), musta nahkainen vyö
- sormuksia
- huivi päässä
- silmälappu
mustat silmämeikit
kynsistä tuli hienot kun lakkasi punaisella, ja sitten poisti ne lakat vähän huonosti :D
Ruskeella kulmakynällä sai hienoja arpia piirrettyä.
Isot korvikset kruunaa kaiken
Eikä tarvinnut muuta kun vähän penkoa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368