Eli olen pukeutumassa merirosvottareksi.. yritän kehittää halvalla sitä "lookkia" joten onko ok ja ihan hyvännäköstä jos pistän
mustat pillifarkut, mustat nahkasaappaat/saapikkaat, musta pitkä peruukki, huivi päähän.
ne on minulla tällä hetkellä.. paita vaan hakusessa, eli minkälainen voisi olla hyvä??
Valkoinen joku röyhelöhässäkkäpaita vai paljaat-olkapäät paita ja musta liivi????????
Mitä vielä, joku peitsi/miekka??
Koruja(ko)???
ideoita, mielipiteitä??
ja onko toi hyvä asukokonaisuus merirosvottarelle??
Mitä mieltä tästä asusta???
3
860
Vastaukset
- -minde-
Raitainen paita voisi sopia hyvin, esimerkiksi mustavalkoinen tai sellainen missä on tummansinisiä ja punaisia raitoja valkoisella taustalla. Punainen ja tummansininen väri ainakin ovat mielestäni teemaan hyvin sopivia. Punainen huivikin kaulaan voisi olla aika hyvä, mikäli paitasi jättää olkapäät paljaiksi. Koruiksi isot ja näyttävät kultakorut.
- ok
tuo on mahtava asu. liivi varmaan on parasvaihtoehto.
ite pukeudun mustaan hameeseen mustaan huppariin (oon huppupäässä tietty) ja sit värjään kulmakarvat pikimustiks. kamut sanoi et pitää olla ainakin mustat vaatteet juhlissa en näet ite piä niitä halloveenejä.
karmeen näköistä tulee. hame on tosi pitkä. lattiaan asti.- P4e
Itse kerran merirosvo-teemapäivänä laitoin näin
-mustat collegehousut
-ratsastussaappaat niin että varret housujen päällä. Toisessa lahkeessa siinä varren kohdalla oli huivi sidottu.
- valkoinen (melko iso) kauluspaita, olisko ollut isän?
- siihen päälle musta liivi (tai sitten laitoin leveen vyön, ei muista. tai sitten sekä-että)
- vanha ruskea vyö, patruunavyö(ilman panoksia), musta nahkainen vyö
- sormuksia
- huivi päässä
- silmälappu
mustat silmämeikit
kynsistä tuli hienot kun lakkasi punaisella, ja sitten poisti ne lakat vähän huonosti :D
Ruskeella kulmakynällä sai hienoja arpia piirrettyä.
Isot korvikset kruunaa kaiken
Eikä tarvinnut muuta kun vähän penkoa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457