Mitä mieltä tästä asusta???

merirosvotar

Eli olen pukeutumassa merirosvottareksi.. yritän kehittää halvalla sitä "lookkia" joten onko ok ja ihan hyvännäköstä jos pistän
mustat pillifarkut, mustat nahkasaappaat/saapikkaat, musta pitkä peruukki, huivi päähän.
ne on minulla tällä hetkellä.. paita vaan hakusessa, eli minkälainen voisi olla hyvä??
Valkoinen joku röyhelöhässäkkäpaita vai paljaat-olkapäät paita ja musta liivi????????

Mitä vielä, joku peitsi/miekka??
Koruja(ko)???

ideoita, mielipiteitä??
ja onko toi hyvä asukokonaisuus merirosvottarelle??

3

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -minde-

Raitainen paita voisi sopia hyvin, esimerkiksi mustavalkoinen tai sellainen missä on tummansinisiä ja punaisia raitoja valkoisella taustalla. Punainen ja tummansininen väri ainakin ovat mielestäni teemaan hyvin sopivia. Punainen huivikin kaulaan voisi olla aika hyvä, mikäli paitasi jättää olkapäät paljaiksi. Koruiksi isot ja näyttävät kultakorut.

• ok

tuo on mahtava asu. liivi varmaan on parasvaihtoehto.
      ite pukeudun mustaan hameeseen mustaan huppariin (oon huppupäässä tietty) ja sit värjään kulmakarvat pikimustiks. kamut sanoi et pitää olla ainakin mustat vaatteet juhlissa en näet ite piä niitä halloveenejä.
      karmeen näköistä tulee. hame on tosi pitkä. lattiaan asti.

• P4e

Itse kerran merirosvo-teemapäivänä laitoin näin

-mustat collegehousut
        -ratsastussaappaat niin että varret housujen päällä. Toisessa lahkeessa siinä varren kohdalla oli huivi sidottu.
        - valkoinen (melko iso) kauluspaita, olisko ollut isän?
        - siihen päälle musta liivi (tai sitten laitoin leveen vyön, ei muista. tai sitten sekä-että)
        - vanha ruskea vyö, patruunavyö(ilman panoksia), musta nahkainen vyö
        - sormuksia
        - huivi päässä
        - silmälappu
        mustat silmämeikit

kynsistä tuli hienot kun lakkasi punaisella, ja sitten poisti ne lakat vähän huonosti :D
        Ruskeella kulmakynällä sai hienoja arpia piirrettyä.
        Isot korvikset kruunaa kaiken

Eikä tarvinnut muuta kun vähän penkoa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5830
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4274
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      97
      1926
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1445
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1137
    6. 47
      1132
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      999
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      826
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      763
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      725
    Aihe