Moi! Onko kukaan muu saanut huonoa palvelua Lahdesta, siis ei ole saanut kerralla aikoja (soittele joskus uudelleen), ei tutkita asiaa, yritetään painostaa yksityiselle, kehotetaan hakemaan särkylääkettä kerta toisensa jälkeen, vaikka kyseessä olisi pysyvä vamma, mikä pitäisi korjata?
Onko kenelläkään ollut vaikeuksia päästä hoitoon? Saada hoitoa ajoissa?
Koskee nuoria, vanhoja, työssäkäyviä, kaikkia, mättääkö Lahdessa oikeasti terveyden huolto näin pahasti vai kuvittelenko mä vaan?? Jos mättää, mä vien viestin eteenpäin, joten jos aihetta on, laitetaan keskustelu pystyyn.
Miksi maksaa veroja, jos ei aijo pitää huolta siitä, että verot todella menee kaikkien hyväksi? Miksi lahtelaisia on kansanedustajina, jos kuitenkin Lahden asiatkaan ei ole millään tolalla? Jos kansa maksaa palkan, niin kansalla on oikeus myös sanoa ääneen asioita. Kaupunki palvelee asukkaitaan, valtion kansalaisiaan, eikä toisinpäin.
Mä en ole tyytyväinen, lähelläkään. Lahti on surkeista surkein, mitä terveyden huoltoon tulee: ja kyllä muualla voi olla todella paljon peremmin, vaikka kunta olisi köyhempi, rahasta se ei ole kiinni.
Lahden terveyden huolto
3
241
Vastaukset
- lolloooll
Terveydenhuolto kirjoitetaan yhteen.
- lollloooolloololoolo
Sulla on varmasti paljon sanottavaa täällä muutenkin. Osaat todella älykkäästi poimia oleellisen ja nimenomaan tarttua ja vastata siihen, mikä on tärkeintä. Onko älykkyyosamäärääsi koskaan testattu? Se lienee korkea. Voi kun sä oisit jo äänestysiässä, osaisit varmana kirjoittaa äitisi rintaliivien kokonumeron lappuun. En tiedä, miten Lahdessa menee, mutta jos kaikki lahtelaiset ovat yhtä älykkäitä, niin aivan varmasti todella hyvin. Lahtelaisista kyllä kuulee paljon juttuja, sivistyksen ja älymystön kehtona Lahti on nimenomaan niittänyt mainetta, mutta aina se yllättää, kun käytännössä törmää tälläiseen omalaatuisuuteen. Hienoa.
- 7+4
Mielenterveyspalvelut huomasin toimivan hyvin kun sairastuin sillä tasolla. Selkäsärkyynkin yritin saada apua ja särkylääkkeitä kummempaa en loppujen lopuksi saanut. Lääkäri käski laihduttaa tai et kohta enää kävele. Ihan kuin laihduttaminen olisikin niin helppoa. Monta vuotta olen yrittänyt mutta kun ei onnistu niin ei. Kai sitä on kohta hankittava pyörätuoli ja syötävä särkylääkkeitä loppuelämän. Onneksi kerkisin olla yli 20 vuotta työelämässä niin vähän sain hankittua verorahoja Lahteen.
Terveydenhuollossa olen kyllä aina saanut ystävällistä kohtelua että sen puoleen hoitajat ym. on ihan huipputyyppejä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882