Olen tässä surffaillut kaikenlaisia sivuja ja etsinyt tietoa, mutta helpompi vain kysäistä suoraan...
Eli tilanne on tämä, että äitiysloma loppuu lähiaikoina ja pidän äitiysloman perään 4vk kesälomaa. Kesäloman jälkeen palaan työhön.
Lapselle on haettu ja myönnetty kunnallinen päivähoitopaikka kesälomani jälkeiselle ajalle. Mutta olenko oikeutettu kotihoidontukeen tältä kesälomani ajalta?
Kotihoidontuki vuosiloman ajalta???
ööööööh
2
669
Vastaukset
- kyllä vaan
Jos lasta hoidetaan kotona, niin saat kotihoidontuen vuosilomasi aikana.
- ?
Kotihoidontukea ei makseta alle kuukauden pätkästä, mutta jos kesälomasi tosiaan kestää vähintään kuukauden (ylensä kai 4 vk = 1 kk), niin saat tukea. Muista vaan varmistaa, että kotihoidontukianomuksessa on tosiaan vähintään tuo yksi kuukausi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319