Tervehys!
Olisin kiinnostunut kuulemaan kommentteja kyseisestä veneestä. Lienee aika harvinainen. Venettä valmistettiin ainakin vuosina 84-85. Itse hankin moisen ja olen siihen kovasti tykästynyt. Vesille en ole vielä päässyt. Olisinkin kiinnostunut kuulemaan kommentteja ko. veneestä. Lisäksi kiinnostaisi tietää veneen paino, syväys, minimi moottoriteho, myyntimäärät jne., joten vastailkaahan veneestä tietävät.
Särki 570 Cabin
5
9750
Vastaukset
- HK2
No mulla on tommonen, tosin vasta puoli kesää ajeltu. Ihan kivalta sen vaikuttaa. Papereiden mukaan niinkin vanha kuin vuodelta 79. Porvoossa näin viime kesänä vähän uudemman, jossa tietenkin kaikki paikat oli fiinimmässä kunnossa. Moottoritehovaatimuksesta en osaa sanoa muuta kuin että nykyinen kone lienee vähän turhan suuri (140), mutta kulkeepahan sitten ihan pintakaasullakin 25-28 solmua. Huippuja loki näyttää siinä 39 solmua, mutta bensankulutus lienee niillä nopeuksilla jo melkoinen. Vene-lehti on tän joskus 80-luvun alussa testannut ja sieltä voist tilata valokopion siitä testistä. Ainakin ne sanoivat lasikuituvahvuuksien vaikuttavan asiallisen paksuilta eivätkä muutenkaan haukkuneet. Siis 80-luvun perspektiivistä katsoen OK vene. Mita maksoit omastasi? Jos et halua repostella julkisesti, laita sähköpostiosoitteesi niin voidaan jatkaa siellä.
- Arska
Terve HK2!
Tämä viesti tulee 1,5 vuoden viiveellä, mutta olisin kysellyt vähän tarkempia kokemuksia Särki-veneestäsi? Itselläni on pieni moottorin vaihtoa koskeva ongelma.
Voisit myös vastailla mailiin: aruusita(a)ope.ouka.fi
- Juuso
Joo, noissa Särki Cabin 570:issä on näkynyt 90 hv:n koneita.
- venekuume
Särki Cabin 570 oli mulle uusi tuttavuus. Missä sitä venettä valmistetaan? Kiinnostaa myös, minkä painoinen vene on? Ja jos sulla on kokemusta tällä veneellä ajosta, niin kerro.
- Mats
Minun takahytillinen Särkeni on ollut minulla noin seitsemän vuotta. Hain venettä monta vuotta kunnes sopiva löytyi. Vene on vm. 84 moottori 115 hv. Susuki, riittävä. Ehkä 90 hv. on sopiva. Pituus 570, leveys 230, painosta en tiedä. Olen nähnyt Lami 570 nimisen veneen jossa on aivan samanlainen pohja runko, hytti on nykyaikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638