Heips siivousyrittäjät
Tietäiskö kukaan kertoa onko olemassa jostain saatavana vakiomallisia siivous-sopimus lomakkeita vai onko tapana että jokainen yrittäjä tekee niistä omanlaisensa. Vai onko tapana että asiakas määrää tarkasti mitä sopimus pitää sisällään. Olen kuullut että joskus tarjouksien vertailu on asiakkaalle vaikeaa, kun tarjoukset pitävät kaikki sisällään vähän eri asiat.
Entäpä toinen asia, onko jossain saatavissa kohtuuhinnalla "siivousalueen mitoitus oppaita" ts. samanlaisia ohjelmia/oppaita joista siivousliikkeet laskevat alueiden siivousajat, mutta jotka eivät maksaisi tonneja.
siivous-sopimus ja alueen mitoitus
18
6376
Vastaukset
- yr2002
Vakiomallisia siivoussopimuksia ei varmaan ole missään. Netistähän voi etsiä...
Meillä on omat sopimukset ja asiakkaan kanssa sopimus käydään läpi ja tietyissä kohdissa pystytään joustamaan jos on tarvetta ja sen jälkeen kirjoitetaan sopimus.
Mitoitusoppaita ja itse standardi kirjan saa hyvinkin halvalla.
Mitä ohjelmistolla mitoittaisit?
Kotitalouksia? vai yrityksiä?
Kotitalousmitoitukseen löytyy suht edullisia ratkaisua suoraan netistä, mutta yrityspuolen mitoitukseen tarvii ostaa ohjelmiston. - Leasingleidit
Voisin auttaa ja laittaa oman sopparimallimme sinulle. Mallista on hyvä lähteä muokkaamaan sitä juuri sinun tarpeittesi mukaisesti.
Laita yhteytietosi vaikka yhteydenottolomakkeemme kautta niin laitan sen sinulle sähköpostitse. Jos on muita tarvitsevia yrittäjiä niin saa kysyä muutkin.
Terkuin
Liisarit
http://www.leasingleidit.fi- Leasingleidit
Hei!
Kyselyjä on tullut paljon sopimuksista, mutta valitettavan usein kiireet painoivat juuri silloin päälle.
Päätimme laittaa sopimusmallimme ladattaviksi ilmaiseksi www-sivuillemme. Sivuilta voi ladata koti- sekä yritsyssiivoussopimukset sekä avainluovutussopimukset.
Sopimusmallit ovat Word-tiedostoja ja niitä on helppo muokata juuri sinun yritystäsi varten.
http://www.leasingleidit.fi/sopimusmallit-siivous
- ex yrittäjäjj
elias.fi, sieltä löytyy sopimuspohja. Itse otin sieltä mallia ja tein omanlaiseni. Ajankanssa sitä voi sitten muuttaa. Äkkiä ilmenee asioita mitä siinä n hyvä olla, asiakas alkaa kiertelee ja kaartelee maksuissa, valittaa ja vaatii hyvitystä olemattomasta ja vetoaa siihen että sopimuksessa lukee näin ja näin mutta tästä ei mainita.. Ihmiset ovat yllättävän kieroja.
- Leasingleidit
Kierous on tullut tutuksi alusta lähtien. Sitä miettii keinoja miten vilungit voisi estää.
Yleensä on totuttu, että sopimukset turvaavat asiakasta. Me teimme ne turvaamaan molempia osapuolia. Siksi sopimuksissa on molemminpuolinen irtisanomismahdollisuus sekä liitteenä tarkka siivouskohdelista, jotta väärinkäsityksiä siivouksen määrästä ei syntyisi. Suullisesti sovittuna kohteeseen saattaa tulla "huomaamatta" lisätöitä... - tammisalo
Leasingleidit kirjoitti:
Kierous on tullut tutuksi alusta lähtien. Sitä miettii keinoja miten vilungit voisi estää.
Yleensä on totuttu, että sopimukset turvaavat asiakasta. Me teimme ne turvaamaan molempia osapuolia. Siksi sopimuksissa on molemminpuolinen irtisanomismahdollisuus sekä liitteenä tarkka siivouskohdelista, jotta väärinkäsityksiä siivouksen määrästä ei syntyisi. Suullisesti sovittuna kohteeseen saattaa tulla "huomaamatta" lisätöitä...www.marjabali.fi
suomen paras siivous - marutin
tammisalo kirjoitti:
www.marjabali.fi
suomen paras siivousEi taida tämä palsta toimia tehokkaimmin asiakashankinnassa, sillä paikalla ei oo ostavaa kansaa
- hausku
Joo. Aika huvittavaa.
- Sanelsi
Kiitos sopparipohjista. Vielä olisi hakusessa tarjouspohja. Onko kenelläkään laittaa jakoon jonkinlaista yleislappua, jolla voisi tehdä virallisen oloisen vastineen tarjouspyyntöön?
- kaisla8
Voin laittaa meidän käyttämän tarjouspohjan. Se on itse tehty ei taida olla virallinen mutta mallia voi ottaa. Laitatko spostiosoitteesi?
- Meri K
Kuinka tarkkaan te teette sopimuksen? Teettekö tuollaisen tarkan kohdesopparin vai riittääkö vaan suurinpiirtein?
- jee22
Hei, Onko mahdollista saada tarjouspohja
- YrittäjÄ
Me tehdään suullinen soppari. joskus on tullut kiistaa ja siksi olemme miettineet kirjallista.
- harja-marja
Miten suullisissa sopimuksissa ratkaistaan erimielisyydet?
- jiikoo2
Kaikella ystävyydellä, jos aiot perustaa yrityksen noin hatarallla tietotasolla ja yrittämällä saada neuvoja täältä niin älä ainakaan käytä perheesi rahoja. Tuommoinen aloitustapa on tuhoon tuomittu, pärjäät max vuoden ennen vararikkoa.
- harja-marja
Kiitos neuvosta. Osaatko neuvoa mistä tietoason nostoa lähtisin haalimaan lisää? Kiinnostusta on jossain vaiheessa alkaa yrittäjäksi, mutta ei ennen kuin siihen on valmiudet. tiedonetsintä ei ole helpointa ja tähän ei auta KVG-vastaukset.
- miilee
Molemminpuolinen 30 päivän irtisanomisaika *reps*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374