Kohtaamisia

Mysteriet

Hän hymyili minulle
huoneen poikki

Vain hymyili

Kuin olisi hipaissut kättäni
poskeni kaarta

Ja minä näin
kultaisia pilkkuja
hänen silmissään

11

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumileijona

      Siksi katseensa loisti ja
      lämpöä ympärilleen loihti.
      Ne kultaiset pienet pilku jotka silmissään näit,
      olit sinä ne esiin luonut.
      Se kosketus jonka hän sinulle ajatusen voimasta silloin soi,
      oli vain pieni merkki.
      Olet hänelle hyvin tärkeä,
      ei unohda sua ehkä ikinä.

      • Mysteriet

        Olipa kauniisti sanottu!!


    • lindalinda1

      tästä ei runo enää parane,
      jotain äärettömän upeaa - rikasta
      sanojen käyttöä. Kadehdittavaa suorastaan,
      pääsisinpä joskus saman tunnelmaan.

      * huoks *

      • Mysteriet

        Olisit nähnyt sen alkuperäisen jaarituksen... :O

        Kiitos miljoonasti !!


    • Minanoita

      Härrängyyggeli, oisit kahmassu kultasilmit
      essus taskuun, oltas saatu valettuu kultaharkkoja jotka
      miulkii jo ovat kovin vähhiin käyneet.Pisnis se joka kannattaa..


      Halvatun akka kuinka kaunist tekstii=)))))

      • Mysteriet

        Se käväs kyl mieles, et otaisin ne simmut ittelleni ja antaisin nää omani tilalle... =)

        Oli muuten simmoset rapyttimet että vähemmästäki ollaan murhia tehty :o

        *huokaa*

        Kiits ja piits ja wirn !!


    • Hymy -
      joka valaisi tämän huoneen

      loihti valollaan surua pois
      hipaisi tunteiden soivaa
      kannelta

      kaarta epätoivon ylitse
      kuin minuun alasti

      joissa surunkaari haipui
      joista sateenkaari taipui
      huoneeni hiljaisuuteen

      koskettamaan
      säteilemään
      ottamaan rakkaimpansa
      runon vastaan

      molemmat
      tähtinä taivaalla
      ja koko maailman
      kuin elämän kauneus

      täytti huoneen poikki
      valojuovin kulki

      sydämet sulki - Auki
      kaksi suudelman lentoa
      radoillaan.

      Näin minä Sinun runosi
      kohtasin tulevaan
      talviaikaan...Kaunis on runosi.

      • Mysteriet

        Aivan mahtava vastaruno!

        Tulen lukemaan sen vielä miljoonasti =)

        Kiitos!!


      • Mysteriet kirjoitti:

        Aivan mahtava vastaruno!

        Tulen lukemaan sen vielä miljoonasti =)

        Kiitos!!

        Nykyään minun kommentit ovat jääneet
        niin vähiin ja kuitenkin yritän välillä laittaa
        näitä tulemaan "kuin entisaikojen muistoksi".

        Luen kuitenkin täällä näitä runoja,milloin
        enemmän ja milloin taas vähemmäm että
        edes välillä yrittää oman sanasensa laittaa.

        Kiva että pidät omasta vastineestani,koska
        todella tunsin että nyt ja juuri tähän laitan
        jotain omaani joka myös kulkisi runosi vierustaa
        - kuin hipaisten
        samaa matkaa.

        Minä sitten tarjoan myös tuohon miljoonaasi
        - miljoona
        ruusuilla - ajatuksin.

        Sinulle myös - Kiitokseni että talviajan tunnelmaa,
        sateisen harmaasta ilmasta huolimatta.


    • Olet siirtänyt ne kultaiset pilkut tähän runoon:)
      Ihqua tavaraa tämä!

      • Mysteriet

        Ehä mie saanu niit silimii muute mukkaan... tai raaskinnu ottaa =)

        Ihquu lukee kommenttias - Kiitos !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe