Perätön lausuma tuomioistuimessa

Onko sosiaaliviranomainen silloin syyllistynyt perättömän lausuman antamiseen tuomioistuimessa kun hän 2-4 kertaa kiistää lapsen kertoneen hänelle lähiomaisensa tekemistä, lasta kohtaan kohdistuneista väkivaltaisuuksista, vaikka tämä sosiaalityöntekijä on itse kahteen eri otteeseen kirjannut lapsen kertoman, jossa kertoo siis lähiomaisen syyllistyneen pahoinpitelyynsä yms väkivaltaisuuksiin taikka niiden yrityksiin. Kirjalliset todisteet siis osoittavat lapsen kertoneen sosiaalityöntekijälle väkivaltaisuuksista, mutta sosiaalityöntekijä tästä huolimatta kiisti tällaisista asioista olleen koskaan puhetta. Eikö taaskaan ole tapahtunut rikosta?

Alla linkki kyseiseen lainkohtaan perättömistä lausumista tuomioistuimessa.

http://www.heikniemi.net/rikoslaki/rl15.html

5

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanu Maari

kysy sitä sieltä oikeudesta. Vittuakos täällä utelet. Olet kyllä tosi uupelo.

• koskentanja

Samanlaista sattuu kaikkialla .Porissa ,Raumallakin ihan äskettäin.
        Tuon edellisen kirjoittajan kirjoitus oli asiaton.
        Kiitos sulle vielä niistä naurunaiheista, kun kerroit Kirpun Eläinkodilla olevan niitä kissoja..Se sinun tokaisusi siellä 21:den kirjoituksen jälkeen siitä aiheesta , oli vertaansa vailla.Kiitos hauskuutuksesta.

• ei hyvää päivää
        koskentanja kirjoitti:

Samanlaista sattuu kaikkialla .Porissa ,Raumallakin ihan äskettäin.
        Tuon edellisen kirjoittajan kirjoitus oli asiaton.
        Kiitos sulle vielä niistä naurunaiheista, kun kerroit Kirpun Eläinkodilla olevan niitä kissoja..Se sinun tokaisusi siellä 21:den kirjoituksen jälkeen siitä aiheesta , oli vertaansa vailla.Kiitos hauskuutuksesta.

kiroilemalla ja vähättelemällä toisia kirjoittelijoita, ja kehottamalla tukkimaan suunsa. Keskustelupalstalla?

• Eunukki

Onko sinulla tämän sosiaalityöntekijän muistiinpanot KIRJALLISENA?
      Oletko hankkinut oikeuden "nauhat" sosiaalityöntekijän todistajalausumasta oikeudesta?

• von Lagerbom

Sekä lausunnot että nauhat. Olen jo ilmoittanut asian käräjätuomarillekin ja vaatinut kyseisen sosiaalityöntekijän syytteeseen asettamista. Saa nähdä miten käy. Onhan minulla todisteet sosiaaliviranhaltijoiden rikoksista ollut jo v. 2005 lähtien, mutta kun mitään ei tapahdu vaikka kuinka niistä kanteluita tai rikosilmoituksia tekisi. Sosiaalijohtaja teki asiakirjamerkinnän että olisin ollut juopottelemassa lapsi mukanani. Nyt viimein, melkein 4 vuotta tapahtuman jälkeen viimein sain rikosilmoitukseni myötä tutkituksi että sellainen väittämä oli perätön, mutta silti syytettä ei nostettu sosiaalijohtajaa vastaan. Edelleen on kymmenittäin sosiaalitoimen perätöntä tietoa sisältäviä lausuntoja, joita ei kuitenkaan oikaista. Mitään ei tapahdu vaikka olen asiasta ilmoittanut oikeusasiamiehellekin, vedoten henkilörekisterilakiin, jonka mukaan virheelliset tiedot tulee oikaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      4688
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3366
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3154
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2228
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1790
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1768
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161