Moikka,
Olen 24-vuotias tyttönen ja olen muuttanut hiljattain pk-seudulle poikaystävän ja kahden koiran kanssa. Olisi mukava löytää ystäviä jotka nauttii samoista asioista kun mä :) Eli sydäntä lähellä on: eläimet, shoppailu, sisustaminen, muotiblogien lukeminen, leffat jne jne... Olis mukava löytää shoppailu seuraa tai ihan lenkkeily seuraa kera koirien :)
Löytyykö uusia kavereita Helsingistä??
Kadotettu85
3
554
Vastaukset
- M
Heippa :)
Täällä olis 21 v neitonen helsingistä, omistan kans kaksi koiraa :) Ota yhteyttä [email protected] - .........
Minne päin pk-seutua muuttanut?
Olisi ihan mukava aina välillä saada lenkkeilyseuraa ja miks ei myös shoppailu. :) - JenCa
Musta saisit seuraa vaikkapa kaupungille pyöriin tai lenkillekin. Itelläkin on koira, oon 21v. Pistähän mailia osoitteeseen [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566