Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Rintojen koosta

Minulla on B85 kokoset rinnat, onko ne miesten mielestä liian pienet?? Mieheni sanoo, että ne ovat hyvän kokoiset, koska jos ne olisi isommat, niin ne riippuisi.. Mutta minä haluaisin isommat, ja olisin valmis ottaan silikonit, jos saisin rahat kasaan..

Onko siis muide mielestä B85 sopiva vai liian pieni?
3346
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Moi! Voin miehenä sanoa, että arvostan enemmän aitoja rintoja kuin keinotekoisia. Älä ihmeessä ota silikoneja! Ei kannata leikellä itseään turhan takia ja maksaa siitä vielä. Vastustan muutenkin plastiikkakirurgiaa,paitsi jos on kyseessä loukkaantumisesta aiheutunut vamma. Noi sun kokoiset rinnat on just sopivankokoiset ja hyvät. =)

Äänestä

ovat

Äänestä

niin siihen nähden b on liian pienet. esim d75 on jotain..

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tissionkelmia kirjoitti:

Minulla on B85 kokoset rinnat, onko ne miesten mielestä liian pienet?? Mieheni sanoo, että ne ovat hyvän kokoiset, koska jos ne olisi isommat, niin ne riippuisi.. Mutta minä haluaisin isommat, ja olisin valmis ottaan silikonit, jos saisin rahat kasaan..

Onko siis muide mielestä B85 sopiva vai liian pieni?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu