Heips! Meillä esikoinen 1v8kk, siirtyi viikko sitten jatkettavaan sänkyyn, koska kiipesi matkasängyn laitojen yli.Nukkuu omassa huoneessa. Nuorempi on nyt tasan 6kk,nukkuu meidän makkarissa pinnasängyssä. Nuorempi siirtyy lastenhuoneeseen, kunhan jättää yöpullon pois(n.10kk), pinnasängyn kanssa.Jos nuorempi siirtyy isompaan sänkyyn kuten veljensä n. 1v8kk hujakoilla, niin voikohan pojat sillä hetkellä suoraan siirtää kerrossänkyyn, toista jatkettavaa en mielelläni ostaisi(ahdas lastenhuone muutenkin). Esikoinen olisi n. 2v10kk ja nuorempi sen 1v8kk kun siirtyisivät, tietty nuorempi alas ja vanhempi ylös?
Koska kerrossänkyyn?
5
1280
Vastaukset
- kolmen äiti
Kyllähän tuo onnistunee, meillä tyttö oli 2,5v kun siirtyi nukkumaan kerrosängyn yläsänkyyn. Kun hankitte ajoissa sen sängyn ja opettelette yhdessä kuinka sinne mennään ja kuinka tullaan alas ja ettei siellä leikitä päiväs aikaan niin tuskin tulee ongelmia. Meillä ainakin oppi on mennyt perille ja tyttö tykkää nukkua ylempänä kuin pienempi sisarensa.
- Turvallinen?
lastenlääkärit suosittelevat kerrossänkyä vasta kouluikäisille, koska niiden vuoksi sattuu niin paljon onnettomuuksia.
- Kyllä Vain
Meillä poika siirtyi yläsänkyyn hieman alle kolmevuotiaana eikä tuo ole mitään ongelmia aiheuttanut. Tottakai aluksi totuteltiin hieman sänkyyn menoa ja sieltä poistumista ja sängyssä on myös lyhyehkö laita. Itse olen aina kokenut oloni turvalliseksi.
- laitoksella
vastasyntyneet korkeanpaikan leirille. Solisluun murtumat ja pienet kallovammat ovat ihan arkipäivää, pääasia että se kertakaikkiaan on niin kätevä hökötys, se kerrossänky. Turvalaidathan on vaan rumentava tekijä, niistä kärsii sisustus, ei me niitä käytetä, myydään saksaan.
- kerrossänkyilijät
Meillä ostettiin kerrossänky, kun muksut 4 - ja 5-vuotiaita. Molemmat nukkuneet vuorotellen ylhäällä. Onhan tuo ihan kätevä ollut, mutta kyllähän siinä helpommin voi vahinko sattua, kun siellä myös leikitään ja kiipeillään päivisin..sinäänsä en pitäisi kiirettä kerrossängyn hankinnalla.. niin pääsee helpommalla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740