Silkasta ilosta

Minanoita

ja niin minä laskeudun
myrskynkorvalehdeltä
kevyesti kuin höyhen
haluan vain leijailla
syliisi

toin sinulle tuliaisen
ruskanpunaisen kukan
jonka keltaisilla silmillä
sinäkin voit lumoavaan
utupisaroilla ripoteltuihin
polkuihini tutustua

istuin tunteja sateen nuotiolla
sen sihisevässä valossa
käsi poskella sinua voi ajatella

sata kertaa muistin

joka kerta
tuuli sieppasi
minut syliinsä
sinä
sinä
ilosta minua pyöritä!

14

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      Äh...kun äsken sulla oli intiaanisulat
      ja nyt noidan kaapu
      miehän meen sekasin
      etenkin kun tässä taas rakkautta
      sylintäydeltä

      leijailen päivän askareisiin nyt;)

      • Minanoita

        Noidankaapu väärinpäin
        mokkasiinit saman jalan
        sulat putoilee poluilleni
        tiennäyttäjiksi.....

        Kaaru sinulle halvatun paljon kiitoksia=))))


    • Silkasta ilosta lukee lämmintä kuin kisailevaa
      tekstiä mitä erilaiset elämänpyörteet voivat
      saada aikaan ja tuottaa hyvää mieltä.

      Oiskohan lausahdus - Runojen Rubinstain
      mitään - joka versoo omilla lehdillään...kun
      kirjoituksiasi lukee... ja niin moni taipuu
      mutta minä en taivu koskaan.

      Anna meille noita suotuisia tuulia ilmojen
      siivillä kulkiessasi että liemesi nautinnot
      meille suoda juotavaksi - Terveydeksemme !

      Kiittäen runostasi kuin liemikattiloiden
      porinaa turvallisella tulella varustettuna.

      • Minanoita

        Eilen kirjoitin vaahteranlehdelle,
        tänään jo koivuntuohelle
        lupasivat mokomat vesisadetta
        onneksi kirjoittajan kynä
        ei ole sokerista...

        Liemiä täytyy joskus maustaa
        jotta niihin saa rakkauden makua=)))

        Dolan mie kiitän ja kumarran!


    • Kauris-62

      oi että,mikä mahtava runo!
      pidin tästä kovin..kuten muistakin runoistasi :)

      • Minanoita

        Sinä ilahduttava vieraani!

        Maanantai kiitokseni ja suotuisia tuulia
        sinun suuntaasi=))))


    • *MURUKULTA*

      Noita, ei kait tässä oo tulossa nyt näitä multinikkisekoboltsi-juttuja tänne sivulle lisää.. :(
      Vaikka nikki-nimesi on verrrtaansa vailla, molemmat, siis joissa on luonnetta,
      persoonalliset ja käytettävän hyvät! Vaan elä ennää, mennee pian hyvä pilalle.. tiiät. ;)))))

      Vaan runoon.. Tämä runo pitelee hellyyttä ihanasti kämmenellä, kiireettä ja kunioittaen.
      Tunnelma tässä on niin rakkaudellista, että melkein henkeä tässä pidättelen, ettei kuva säry,
      ja kuitenkin - se pysyy, tiedän sen!
      .."käsi poskella sinua voi ajatella".. pelkästään tälle riville huokaan..ihanasti sanottu!

      Pannullinen Murukullan voimalitkua lähtee kiitokseksi - Tämä - on hyvä runo!

      • Minanoita

        Mie olen täällä pähkännyt pääni puhki minkä inkkarinimen
        annan sisarelleni Murukullalle, no, kerron sen sitten kuukkelin runossa=))
        Viisas Nouseva Aurinko välitti tänään jo huolesi minulle, älä suotta hättäile kaikki
        on oolrait=))Kapinoiva kuukkeli oli pakko rekata koska muuten se olisi kaapattu ja sitten ajattelin
        että miksipä en voisi käyttää sitä näihin intiaanirunoiluihini..Huomasin muuten että ollaan saatu
        monta peukkua alaspäin, minulle se merkkaa positiivista juttua koska sulat hiuksissani
        ovat kaikki alaspäin=)))))))

        Sinnuu kiittää noita ja skoolaa kahvikupin kanssa=))


    • Skodaistikohmeessa

      Niin iloinen ja kieppuva runosi, että!!!
      Pisitit lukijan hymyilemään ja kieppumaan=)

      • Minanoita

        Sinua sydämestäni kiittelen
        ja tulen lykkimään sitä kohmeista
        autoasi että pääset sillä
        liikenteeseen....


    • Miten olen voinut näin hyvän runon ohittaa huomaamatta,
      voi miten hauska ja ihanalla tavalla kirjoitettu, hyvä sinä minanaita! :)

      • Minanoita

        Ajattelin joskus edes kirjottaa jotain
        iloista ja hauskaa koska liian usein
        sorrun synkistelemään...

        Kiitos Diinaliin =))))


    • Käsiäni yhteen liitän, tunne
      upeaa runoden hennon
      liitoa
      "haluan vain leijailla
      syliis"

      Niin istua

      "Istuin tunteja sateen nuotiolla
      sen sihisevässä valossa
      käsi poskella sinua voi ajatella"

      Liisa huokaa ja kiittää, ihana runo.
      Liidellääs nytkii, katsellaan murrettua kauneutta.

      • Minanoita

        Minä liitelen luoksesi
        reppu täynnä kiitoksen sanoja:)

        Noita on täällä sekamelskan
        keskellä
        moppi nojaa ovenpieleen
        imuri ei halua käynnistyä
        koska taloudenhoitaja
        istuu tässä koneella=)))


        Sinulle syksynvärikästä maanantaita Liisa=)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe