kysymys sheriffille ?

ihmettelen taas.

miksi tv:ssä wincapitaa puolustanutta ilkkaa ei saa kommentoida millään tavalla ja viestit poistetaan heti ???
kyseessähän on julkisuuden henkilö kun kerran on itse halunnut tv:hen esiintymään.

7

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niistä viesteistä tulee aina poistopyyntö ettei Yksityisen henkilön asiat ei kuulu tänne
      talousrikoksiin, ainakaan heidän omilla nimillään. Eniron ylläpito oli eilen poistanut viestejä täältä ed. mainittuun poistopyyntö perusteluun perustuen.
      Tuota voisi kysyä ylläpidolta, jos on henkilö ollut televisiossa niin eikö täällä saa keskustella aiheesta keskustelupalstalla.

      Tässä palautelomake laita kohta sheriffit ja viestiin talousrikokset -palsta.
      http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

      Voin itsekin kysyä ylläpidolta, ilmoitan sitten vastauksen tähän ketjuun.

      • ihmettelijä.

        kiitos.


    • teet tätä?

      olet kiinnostunut tuosta yhdestä ihmisestä?

      Etkö voi keskustella hänen asioistaan ilman nimeä yleisellä tasolla tai Wincapitasta yleisellä tasolla? Miksi on oleellista henkilöidä asia? Oleellista ei ole henkilö, vaan mitä tämä henkilö on tehnyt tai tuonut mukanaan koko WinCapitaan.

      Oma arvaukseni on, että asiassa halutaan toimia julkisena (maku)tuomarina ja siinä ohessa yritetään saattaa hänet huonoon valoon ja toivoa, että hän tai hänen läheisensä, tutut tai yhteistyökumppanit näkevät kirjoitukset. Oleellista on saattaa hänet kyseenalaiseen valoon hinnalla millä hyvällä. Itse hän sitä ei ole kuitenkaan tehnyt, vaikka muuta saatetaan väittää. Hän on hyvä kirjoittaja ja puhuu totta, niin myös televisiossa.

      Jos hän on tehnyt asioita väärin, asiat voidaan tuoda julki muulla tavallakin. Yleensä näistä asioista päättää poliisi ja oikeuslaitos.

      • omituista toimintaa.

        on muilla ihmisillä myös oikeus kommentoida näitä lausuntoja.

        --- siinä ohessa yritetään saattaa hänet huonoon valoon ---

        kyllä namä selittelijät ovat ihan itse saattaneet itsensä siihen "valoon" missä nyt ovat.


      • nyt heti
        omituista toimintaa. kirjoitti:

        on muilla ihmisillä myös oikeus kommentoida näitä lausuntoja.

        --- siinä ohessa yritetään saattaa hänet huonoon valoon ---

        kyllä namä selittelijät ovat ihan itse saattaneet itsensä siihen "valoon" missä nyt ovat.

        niitä lausuntoja. Tässä on hyvä hetki juuri nyt. katsotaan mitä saadaan aikaan.


      • varkaus.
        nyt heti kirjoitti:

        niitä lausuntoja. Tässä on hyvä hetki juuri nyt. katsotaan mitä saadaan aikaan.

        että tässä hypitään sinun pillisi tahtiin ?
        jos luulet niin EREHDYT, taitaa olla sinullakin suuret kuvitelmat itsestäsi.


      • Arvasin oikein!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe