yahama DT on paska!!!!!
laiskoja vitun luumuja jotka pitäis ottaa pois liikenteestä!
Yamaha DT on paska
182
6868
Vastaukset
- asgsdfdsfg
NÄIN ON DT POIS SUOMEN LIIKENTEESTÄ!!!!!
- whaaaaaaa
ei kukaan jaksa ajaa millään luumu DT:llä
Derbi sen olla pitää! tai joku PV tai Manki! tunturi Tigerkiin käy!- yamaha.dt
SÄ ET IKINÄÄ OO VARMAAA EDES NÄHNY DT:TÄ SAAKELIN HÖLMÖ TAJUA SE SINÄKKII DT SE OLLA PITTÄÄ
KORJAA SÄ VAAN SITÄ VITUN DERBIÄS "TYHMÄ" - kokemusta on
Derpi vasta paska onkin hajoaa käsiin ja Dt on varmempi.
- Vitunurpo
Vittu nelari manki se vasta luumu on ota asioist vähä selvää enenku tuut tänne pätee😂🔫
- Anonyymi
Vitunurpo kirjoitti:
Vittu nelari manki se vasta luumu on ota asioist vähä selvää enenku tuut tänne pätee😂🔫
Totta
- Anonyymi
Mister leipuri
- Anonyymi
Vitunurpo kirjoitti:
Vittu nelari manki se vasta luumu on ota asioist vähä selvää enenku tuut tänne pätee😂🔫
Hyi vittu joku nelitahtipaska. 2 tahdit on paljon tehokkaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mister leipuri
Vittu ihmiset on niin tyhmiä että ei saa ajaa omalla mopolla rauhassa vittu itellä joku bemaripaska jonka faija makso voi perkele.
- gurabaska
DT=GuraBaskaaaa!
- Anonyymi
Khyl Se pitää olla Derpi DRD ei leivo koskaan (12)
- 10+18= 56
omistin 07 vakio DT:n niin oli ihan paska... mutta nyt omistan DT kevarin nii kyllä ne on ihan hyviä verrattuna noihin luumuihin
- DTpoika
ehdin mennä leveilee koulussa että DT:t on hyviä ja derbit on ihan paskoja mutta tuli semmonen ongelma että kun pääsin kotia nii ei toiminut enää mittarit ja vilkut ja valot ja alko pitää jotain ihme nakutusta? että mikäköhän vittu siinä on?
- twrw
mul oli sama vika mut nakutusta ei kuulun :D, katoppa sulake
- asdadadad
terpi kuskit katkonu kateellisia ku omistaa kameli terpin johdot
- DT </3
omistan DT:n ja voin sanoo ihan suoraan että ne on paskoja mikään ei toimi niinkun pitäisi -.- ärsyttääkö kun ei oo varaa tommoseen porvari derbiin :)
- fgufyukgyugk,uyh
Sulla mitn DT:tä ole. -.-
- yhteenlaskutulos on
juu mul on 2010 derbi ja vakiona sellaset 56 kulki oikeal suuttimel ja vei iha kivasti kaverin 2010 vuoden dt:n :)
- derbit on shaibaaaa
yhteenlaskutulos on kirjoitti:
juu mul on 2010 derbi ja vakiona sellaset 56 kulki oikeal suuttimel ja vei iha kivasti kaverin 2010 vuoden dt:n :)
Maltti on valttia ku ajat vakiolla -.-'
- ssdddd
DT on kalliimpi kun derbi
- Anonyymi
yhteenlaskutulos on kirjoitti:
juu mul on 2010 derbi ja vakiona sellaset 56 kulki oikeal suuttimel ja vei iha kivasti kaverin 2010 vuoden dt:n :)
vittu ei oo vakio jos kulkee yli 47 vitun kempo saatana.
- DT<3
DT on just nam!!
- pelle!!!!!!!!!!
painu himaas pelle
- dadsasd
pelle!!!!!!!!!! kirjoitti:
painu himaas pelle
trollaus menny vähä pilalle kun kaikki on samaa mieltä
- trollaus??????
dadsasd kirjoitti:
trollaus menny vähä pilalle kun kaikki on samaa mieltä
mitä tarkoittaa "trollaus"?
- voivovivoivoivoiiii
dadsasd kirjoitti:
trollaus menny vähä pilalle kun kaikki on samaa mieltä
Samaa mieltä...
Kuinka joku edes jaksaa lähettää noin monta viestiä putkeen.
Katoskaa milloin viestit on lähetetty ja miettikää uskottavuutta. - Mopoa ostamassa95
voivovivoivoivoiiii kirjoitti:
Samaa mieltä...
Kuinka joku edes jaksaa lähettää noin monta viestiä putkeen.
Katoskaa milloin viestit on lähetetty ja miettikää uskottavuutta.Hyvä ku huomasit, mul alko menee jo osto-uskottavuus tähä yamaha dt:hen ;)
- XDXD
pelle!!!!!!!!!! kirjoitti:
painu himaas pelle
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
"painu himaas
painu himaas pelle "
- 3+4=5
dt on just näitä kiinalaisia halppis nelari vehkeitä! no en kyl sanois derbistäkään mitään niissä on joku vitun minarelli paska joka on tehty ruotsisssa-.-
- Joku111
DT on ihan kyllä japanilainen laatumerkki, joissa on Minarellin moottorit ja tiedoksesi että Derbeissä on Rabasan koneet joita ei varmana ole tehty Ruotsissa.
- vajiettäjapanilainen
Joku111 kirjoitti:
DT on ihan kyllä japanilainen laatumerkki, joissa on Minarellin moottorit ja tiedoksesi että Derbeissä on Rabasan koneet joita ei varmana ole tehty Ruotsissa.
nii se yamaha on japanilainen MERKKI mutta ei niitä nykyään tehä japanissa ainakaan konepuolta.. minarelli on tehty ITALIASSA ja rabasa ESPANJASSA.
- pelle...
ei vittu.... 1.dt on 2-tahtine 2. sä et oo varmaa ikinä nähny polkupyrääkään
- adfag
Isäs oli kun sua teki. Kateellisen panettelua
- gkgyuiyui
vituttaako noin paljon kun DT:jättää tielle?
- huoh -.-----
gkgyuiyui kirjoitti:
vituttaako noin paljon kun DT:jättää tielle?
dt on just näitä kiinalaisia halppis nelari vehkeitä! no en kyl sanois derbistäkään mitään niissä on joku vitun minarelli paska joka on tehty ruotsisssa-.
dt on kakstahti j derbis ei oo minarellin konet vitun aasi,ja mitä vittuu te valitatte jostai luumust vakio dt:eest ohittakaa rajotin,80cc,21mm kaasari ja MK scr putki,ni voin sanoo et ei oo enää luumu - khjkhjk
huoh -.----- kirjoitti:
dt on just näitä kiinalaisia halppis nelari vehkeitä! no en kyl sanois derbistäkään mitään niissä on joku vitun minarelli paska joka on tehty ruotsisssa-.
dt on kakstahti j derbis ei oo minarellin konet vitun aasi,ja mitä vittuu te valitatte jostai luumust vakio dt:eest ohittakaa rajotin,80cc,21mm kaasari ja MK scr putki,ni voin sanoo et ei oo enää luumuvoin sanoo että se on vitun luumu vielä jos sinä laitat osat kiinni -.-
- hfdhdfhf
huoh -.----- kirjoitti:
dt on just näitä kiinalaisia halppis nelari vehkeitä! no en kyl sanois derbistäkään mitään niissä on joku vitun minarelli paska joka on tehty ruotsisssa-.
dt on kakstahti j derbis ei oo minarellin konet vitun aasi,ja mitä vittuu te valitatte jostai luumust vakio dt:eest ohittakaa rajotin,80cc,21mm kaasari ja MK scr putki,ni voin sanoo et ei oo enää luumudt on romu. Itellä on derbi drd pro ja menin vakiona kaverin dt edelle. Sitte laitoin dööbiin gianellin teharin ja kamu sen dt:seen metrakitin teharin. Oltai menty viivalle mutta dt kerkes leikata kiinni enne sitä :S
- dfgdfgdfg
hfdhdfhf kirjoitti:
dt on romu. Itellä on derbi drd pro ja menin vakiona kaverin dt edelle. Sitte laitoin dööbiin gianellin teharin ja kamu sen dt:seen metrakitin teharin. Oltai menty viivalle mutta dt kerkes leikata kiinni enne sitä :S
nii siinäpä se... Dt ei kestä kun siihen laittaa teharin. pitää vähintään vaihtaa suutin jotain koka 100 että ei leikkaa kiinni
- dt
dfgdfgdfg kirjoitti:
nii siinäpä se... Dt ei kestä kun siihen laittaa teharin. pitää vähintään vaihtaa suutin jotain koka 100 että ei leikkaa kiinni
ettäkö nyt vittu tiedä,että kaikki mopot on vakiona aivan vitun laiskoja,mutta kuka vittu nyt jaksais pitää mopoaan vakiona,ja derbi drd ei mee vakiona edes 45km/h,ja se on testattu moneen otteeseen,mutta kokeilkaapa ottaa dt:stä kurit pois ja porata se moric-boksi(kierrostenrajoittaja)niin jää jokainen derbi taakse,jos ne on kurittomia senkin oon huomannut aina.Ja derbis ei oo kyllä mitään kehumista,kaverilla on mennyt derbistä syyläri paskaks,ja ei oo vielä kertaakaan sähköt toiminut kunnolla edes viikon ajan,ja noita on muitakin ketkä valittaa derbin sähkövikoja,ja mitä siitä jos kurittomana pitää olla 110 suutin,ei voi olla niin käsi ettei osaa edes suutinta vaihtaa
- asdfsddsf
huoh -.----- kirjoitti:
dt on just näitä kiinalaisia halppis nelari vehkeitä! no en kyl sanois derbistäkään mitään niissä on joku vitun minarelli paska joka on tehty ruotsisssa-.
dt on kakstahti j derbis ei oo minarellin konet vitun aasi,ja mitä vittuu te valitatte jostai luumust vakio dt:eest ohittakaa rajotin,80cc,21mm kaasari ja MK scr putki,ni voin sanoo et ei oo enää luumuvittu luuletko että tuokin oli tosissaaan joka lähetti ton viestin vitun pelle
- minäpä minä
dfgdfgdfg kirjoitti:
nii siinäpä se... Dt ei kestä kun siihen laittaa teharin. pitää vähintään vaihtaa suutin jotain koka 100 että ei leikkaa kiinni
mulla on 07 dt on tehari ja moricissa reikä kulkee 92 gps:ään kaverin derbi jä kiihytyksessä ja huippu nopeuksessa siinäki on tehari
sitte vielä mulla on ajettu 12 tuhatta ja ollu tehari 8000km kiinni eikä vieläkään mitään vikaa - Anonyymi
dt kirjoitti:
ettäkö nyt vittu tiedä,että kaikki mopot on vakiona aivan vitun laiskoja,mutta kuka vittu nyt jaksais pitää mopoaan vakiona,ja derbi drd ei mee vakiona edes 45km/h,ja se on testattu moneen otteeseen,mutta kokeilkaapa ottaa dt:stä kurit pois ja porata se moric-boksi(kierrostenrajoittaja)niin jää jokainen derbi taakse,jos ne on kurittomia senkin oon huomannut aina.Ja derbis ei oo kyllä mitään kehumista,kaverilla on mennyt derbistä syyläri paskaks,ja ei oo vielä kertaakaan sähköt toiminut kunnolla edes viikon ajan,ja noita on muitakin ketkä valittaa derbin sähkövikoja,ja mitä siitä jos kurittomana pitää olla 110 suutin,ei voi olla niin käsi ettei osaa edes suutinta vaihtaa
vitun läski et tiedä mistään mitään älä tuu tänne vittu pätemään miten mopoja viritetää saatana apina! manki on asiallinen mopo ja täydellinen kikkaulu peli että leikkikää te vaan niillä saatanan sähkömopoilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
hfdhdfhf kirjoitti:
dt on romu. Itellä on derbi drd pro ja menin vakiona kaverin dt edelle. Sitte laitoin dööbiin gianellin teharin ja kamu sen dt:seen metrakitin teharin. Oltai menty viivalle mutta dt kerkes leikata kiinni enne sitä :S
Molemmat aika paskoja mut ei dt:t ei oo kyl mitää kovin laatuvehkeit ite mietin sit koht ku mopoo hommaan nii varmaa rieju mrt tai gilera smt
- yamahamoppooo!
kuules KYLLÄ!!!1 se on makuasia.
- dt
sano ennemmin noille muille se
- sdasdadasd
DT on just näitä romuja.. kaikki jotain vitun maanantai kappaleita
- DT
Siis voi jeesus sentään mitä vittua te täällä itkette et dt tai yleensäkki jammu on perseest ja derbi sit joku kuningas menopeli, muutamal tutulla on derbi ja aina on jtn sähkö vikaa... ja jos se dt ei vakiona kulje nii ottakaa se kuri hemmettiin sieltä nii ei hyydy ja jos on pakko saada kulkee nii poraa viel sen rajottimen nii kyl pitäis mennä. Itellä on kans dt oli vakiona kyllä aika laiska mutta ilman kuria kiihtyy ihan nätisti ja ei hyydy.. Ja hyvä se on täällä alle mopokortti ikästen selittää jotain et vittuku mopo ei kulje saatana ostakaa kerralla 600- 1000cc nii ei vittu hyydy ja kulkee. Ja näille jotka selittää et jammu yleensäkki on perseest nii Yamaha tekee vaikka mitä mopoja, kevareita, mootoripyöriä, mönkijöitä, moottorikelkkoja.... mutta montakos derbin moottoripyörää on tullu vastaa... veikkaampa ettei yhtään. Mutta sanoisimpa että todella säälittävää on täällä itkeä jotain tällast...
- 1000cc
DT kirjoitti:
Siis voi jeesus sentään mitä vittua te täällä itkette et dt tai yleensäkki jammu on perseest ja derbi sit joku kuningas menopeli, muutamal tutulla on derbi ja aina on jtn sähkö vikaa... ja jos se dt ei vakiona kulje nii ottakaa se kuri hemmettiin sieltä nii ei hyydy ja jos on pakko saada kulkee nii poraa viel sen rajottimen nii kyl pitäis mennä. Itellä on kans dt oli vakiona kyllä aika laiska mutta ilman kuria kiihtyy ihan nätisti ja ei hyydy.. Ja hyvä se on täällä alle mopokortti ikästen selittää jotain et vittuku mopo ei kulje saatana ostakaa kerralla 600- 1000cc nii ei vittu hyydy ja kulkee. Ja näille jotka selittää et jammu yleensäkki on perseest nii Yamaha tekee vaikka mitä mopoja, kevareita, mootoripyöriä, mönkijöitä, moottorikelkkoja.... mutta montakos derbin moottoripyörää on tullu vastaa... veikkaampa ettei yhtään. Mutta sanoisimpa että todella säälittävää on täällä itkeä jotain tällast...
KAIKKI ALLE 1000cc ON MOPOJA! :D
- whaaaat
1000cc kirjoitti:
KAIKKI ALLE 1000cc ON MOPOJA! :D
siis....? mitä vittua?? ''kaikki alle 1000cc on mopoja''
- adfasdfsdf
aika noloja nää pikku DT kuskit
- yamahamies3000
että on niin vitun säälittävää,kun isot miehet(toivon mukaan)kinastelee ja haukkuu hyvää dt:tä.itelläni on ollu yamahan DT ja sanon että hyvin se toimii saatana:)
- gdfgdfg
yamahamies3000 kirjoitti:
että on niin vitun säälittävää,kun isot miehet(toivon mukaan)kinastelee ja haukkuu hyvää dt:tä.itelläni on ollu yamahan DT ja sanon että hyvin se toimii saatana:)
joo nii varmaa kestää joo... et kehtaa vaan sanoo että se on täys paska
- Yammummies1001
gdfgdfg kirjoitti:
joo nii varmaa kestää joo... et kehtaa vaan sanoo että se on täys paska
Täällä kaikki näitä Derbi penikoita jotka o nii kateellisii ku Derbi jättää tienposkee ja Deeteet pyyhältää ohi keskisormea näyttäen. Kyllä muakin vituttais jos oisin dtn tilalle ostanu jonku derbin !
- dt
Yammummies1001 kirjoitti:
Täällä kaikki näitä Derbi penikoita jotka o nii kateellisii ku Derbi jättää tienposkee ja Deeteet pyyhältää ohi keskisormea näyttäen. Kyllä muakin vituttais jos oisin dtn tilalle ostanu jonku derbin !
kerrrankin joku puhuu asiaa
- sdfghfjg
Yammummies1001 kirjoitti:
Täällä kaikki näitä Derbi penikoita jotka o nii kateellisii ku Derbi jättää tienposkee ja Deeteet pyyhältää ohi keskisormea näyttäen. Kyllä muakin vituttais jos oisin dtn tilalle ostanu jonku derbin !
hyvä ku tunnistaa oman romunsa parkkipaikalta ku joka toisella pojalla on tollanen romu
- hhgdfgdfg
Yammummies1001 kirjoitti:
Täällä kaikki näitä Derbi penikoita jotka o nii kateellisii ku Derbi jättää tienposkee ja Deeteet pyyhältää ohi keskisormea näyttäen. Kyllä muakin vituttais jos oisin dtn tilalle ostanu jonku derbin !
niinhän sää luulet... kaikki derbi miehet on PYSÄHTYNYT tienposkeen polttelee vähän kessua kun nää pikku dt pojat menee 30km/h ohi näyttäen keskisormea ja sitten se leipasee ja nää derbimiehet tulee keulien ohi... että silleen :)
- zxcvzxcvxcv
hhgdfgdfg kirjoitti:
niinhän sää luulet... kaikki derbi miehet on PYSÄHTYNYT tienposkeen polttelee vähän kessua kun nää pikku dt pojat menee 30km/h ohi näyttäen keskisormea ja sitten se leipasee ja nää derbimiehet tulee keulien ohi... että silleen :)
ihan samaa mieltä ^^
- Mopoa ostamassa95
zxcvzxcvxcv kirjoitti:
ihan samaa mieltä ^^
Eiköhän se oo ihan yksilöstä kiinni, ootteko ees kokeillu dt:tä ? ja ei ne mitää luumuja oo ku vähän piristää perkele
- terpi vs dt boy
hhgdfgdfg kirjoitti:
niinhän sää luulet... kaikki derbi miehet on PYSÄHTYNYT tienposkeen polttelee vähän kessua kun nää pikku dt pojat menee 30km/h ohi näyttäen keskisormea ja sitten se leipasee ja nää derbimiehet tulee keulien ohi... että silleen :)
täällä meidän kylällä ei muita ole kuin vain derbejä ja dt:tä ja vaikka en kannatakkaan terpejä niin en rehellisesti tiedä yhtään tapausta että terpi ois jättännä tienposkeen, vaan jammusta tiiän vai monta tapausta.
- orja3
gdfgdfg kirjoitti:
joo nii varmaa kestää joo... et kehtaa vaan sanoo että se on täys paska
Kaveri heei, ei se aina moposta oo kiinni. Suurin syy siihen että miks menee paskaks tai ei kulje löytyy kuskin korvien välistä. Ja se riippuu ajotyylistä, jos raiskaat vakio derbiäs (hox.esim) koko ajan kaasupohjassa,ajat jossakin vitun suossa,et huolla ja annat sen vaan olla nii kai se ny vittu menee paskaks ennemmin tai myöhemmin. :)
- pellemikäpelle
ooksä sit isompi?
- Dt:eetä?
Paljo vakio DT kulkeE? Itse ostamassa enkä aio virittää...
- dtgdgdfg
joo älä osta! kulkee vakiona oikeasti 40 ja ylämäkeen jos jaksaa mennä niin korkeintaan 30
- j95j95
dtgdgdfg kirjoitti:
joo älä osta! kulkee vakiona oikeasti 40 ja ylämäkeen jos jaksaa mennä niin korkeintaan 30
vittu saan tänä keväänä ehkä mopon ja dt mopoa en vitussakaan osta!vittu jopa pappatunturin paska,rikkinäinen ja 10 kulkeva mopo on parempi kuin yamahan paskamopo!95 olen syntynyt ja ostan saatana derbin!wrum wrum keulin vittu 10 km putkeen ja vedän maantiellä sellasta 110km/h tunnissa että silleen!:D
- uhah
j95j95 kirjoitti:
vittu saan tänä keväänä ehkä mopon ja dt mopoa en vitussakaan osta!vittu jopa pappatunturin paska,rikkinäinen ja 10 kulkeva mopo on parempi kuin yamahan paskamopo!95 olen syntynyt ja ostan saatana derbin!wrum wrum keulin vittu 10 km putkeen ja vedän maantiellä sellasta 110km/h tunnissa että silleen!:D
DT kuski vie sun naiset
elä uhhoo pikkumies, dt on su avaimes vapautee - sdfsdfsdf
uhah kirjoitti:
DT kuski vie sun naiset
elä uhhoo pikkumies, dt on su avaimes vapautee"DT kuski vie sun naiset"? voi vittu mikä pelle... luuletko saavas naisia jollain vitun mopolla? aika pelle jätkä.. just tämmönen fruittari pelle joka ajelee DT:llä
- fdsf
sdfsdfsdf kirjoitti:
"DT kuski vie sun naiset"? voi vittu mikä pelle... luuletko saavas naisia jollain vitun mopolla? aika pelle jätkä.. just tämmönen fruittari pelle joka ajelee DT:llä
Kyö DT derbin vie, kunha virittää. Ei mikään mopo mee yhtää mihinkää vakiona. ps IHA HELVETIN SÄÄLITTÄVÄÄ TEHÄ TÄMMÖNEN UUS KESKUTELU KU KAIKKI PÄTEE SAMAA: DT ON PASKA. Jumalauta
- novitturaappana
Mulla on -08 Dt ja ihan täysin vakio.. sain parhaillaan MITTARIIN 62 alamäkeen... tasasella n.50km/h
- hhempp
Osta vaa se DT mul on 2011 malli mut osta 2010 koska 2011 on tehty vähä hankalasti putkiki saumattu kolmesta kohtaa kiinni ja kaikki on niin saakelin hankala vaihtaa.. mutta DT ei hyydy ylämäkee ja kulje 30 niiku tuo eräs kateellinen ihmine sanoo.. menee mittariin 58-59 en oo viel kereenny millää GPS kattoa mut kerron ki tiedän.. ja laatuvehkeitähän ne on.. ps. vähä väärälle sivulle lähdit kysymään, ku täälä kaikki keharit itkee DT:stä
- hhempp
hhempp kirjoitti:
Osta vaa se DT mul on 2011 malli mut osta 2010 koska 2011 on tehty vähä hankalasti putkiki saumattu kolmesta kohtaa kiinni ja kaikki on niin saakelin hankala vaihtaa.. mutta DT ei hyydy ylämäkee ja kulje 30 niiku tuo eräs kateellinen ihmine sanoo.. menee mittariin 58-59 en oo viel kereenny millää GPS kattoa mut kerron ki tiedän.. ja laatuvehkeitähän ne on.. ps. vähä väärälle sivulle lähdit kysymään, ku täälä kaikki keharit itkee DT:stä
oho en huomannu et on vähä vanha.. anteeksi
- pijpioo
vitun pellet
homot - ddfdfsfasdfds
.
.
.
pelle
homo
hintti
derbi on paras
jammut on perseestä
vitun hinttarit
kiinan ihmeillä mennään ohi jammuista
skootteritkin on perseestä
puhumattaakaan peugeot XPS!!
vittu! - jrtastgjr
derbi vie DT:t!!!!!! kun kummastakin oottaa kurit pois ja ottaa viivat niin DT leipasee... ja en oo nähnyt yhtään DT kuskia joka saa keulaa irti maasta kun tehot ei riitä... vakio derbillä keula nousee hyvin
- asdfasgsa
Joka mopo nostaa vakiona keulaa jos osaa. Ja suurinosa vioista on käyttäjissä. Ja vielä et kasvakaa etes mopoikää ennenku tuutte kirjottamaa paskaa tänne. (näkee kyllä heti ettei koulua oo käyty ku pari vuotta)
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asdfasgsa kirjoitti:
Joka mopo nostaa vakiona keulaa jos osaa. Ja suurinosa vioista on käyttäjissä. Ja vielä et kasvakaa etes mopoikää ennenku tuutte kirjottamaa paskaa tänne. (näkee kyllä heti ettei koulua oo käyty ku pari vuotta)
äänet derbille!
- monomakkonen
tuo on muuten täyttä totta :) kaveri kun YRITTÄÄ keulia dt:llä niin se laittaa jalat takatapeille ja sillon nousee 15cm maasta :D sekin on vielä viritetty :D mutta vakio terpillä ihan tavallisesti nousee keula :D asia puhetta
- dtonvitunmiehekäsmopo
monomakkonen kirjoitti:
tuo on muuten täyttä totta :) kaveri kun YRITTÄÄ keulia dt:llä niin se laittaa jalat takatapeille ja sillon nousee 15cm maasta :D sekin on vielä viritetty :D mutta vakio terpillä ihan tavallisesti nousee keula :D asia puhetta
ei se osaa keulii
- DTmies
Mulla on 08 enskadetsi ja eipä ole pahemmin luumu.. 50cc pytyllä, 18 mm kaasarilla ja metralla kulki niillä väleillä about 95, ja nytten on kiinni 21mm kaasari airsalin 70cc pytty ja polini evo 70cc tehari modattuna, niin kulkeilee nytten sen 120 kun on reilun mittaset välit. Siinä on sulle saatana luumu dt. Ja koska omistan niin tiedän. Ihan turha valittaa. älysin kyllä että tämä on jonkun kateellisen trolli.
- dfsdfasdf
et ikinä saa DT:täs kulkee yli 100km/h :D:D:D:DDDD vakio kiinan romuillakin mennään viri detsin ohi... tais olla 1 nolla liikaa tossa sun lukemissas
- gfklk
jes, taas ne derbipojat uhoamassa, derbi on paras derbi on paras!
- paskaderbitvittuun
täällä just nämä pikkupennut huutelee kyllä derbi vie joo se on niin hyvä, jammu on halppis vaikka on minta sama kun derbillä!
- yamaha dt
Vitun vammanen etkö osaa dt:llä ajaa. DT on vittu paras saatanan munapää hintti ime kullias.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kulliperse
Derbi äkäisempi.. no eipä juuri ainakaan vakiona. Itellä Dt ja ihan yhtä hyvin kulkee, mutta sitten porasin moricin ja kuri pois niin A VOT. jäi Derbi ku tikku paskaa.
Mielestäni kummatkin ovat todella hyviä mopoja, joten sama kummalla ajaa........
ja ne jotka täällä on tietävinään niin veikkaampa ettei kokemusta ole juuri ollenkaan.
Yleensä jos itsellä on vaikka Derbi niin sehän se on mielestään aina paras =) - vitunaasit
Kulliperse kirjoitti:
Derbi äkäisempi.. no eipä juuri ainakaan vakiona. Itellä Dt ja ihan yhtä hyvin kulkee, mutta sitten porasin moricin ja kuri pois niin A VOT. jäi Derbi ku tikku paskaa.
Mielestäni kummatkin ovat todella hyviä mopoja, joten sama kummalla ajaa........
ja ne jotka täällä on tietävinään niin veikkaampa ettei kokemusta ole juuri ollenkaan.
Yleensä jos itsellä on vaikka Derbi niin sehän se on mielestään aina paras =)En sanois nyt dt:tä luumuks , mul on kuri pois ja moric porattu ja keulii vielä nelosella, ja nostaa keulaa 3 vaihteella ku oikein nykäsee, vittu te derbi penskat ootte vitun aaseja, tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita, sanon vaa et ykskää derbi ei mua oo viivois vieny, vaikka on ollu kurittomia,
ja juuri näin semmone pässin perse jola on derbi ylistää sitä ylikaiken, sanon vaa et näin ei oo - bggssgsbgbds
vitunaasit kirjoitti:
En sanois nyt dt:tä luumuks , mul on kuri pois ja moric porattu ja keulii vielä nelosella, ja nostaa keulaa 3 vaihteella ku oikein nykäsee, vittu te derbi penskat ootte vitun aaseja, tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita, sanon vaa et ykskää derbi ei mua oo viivois vieny, vaikka on ollu kurittomia,
ja juuri näin semmone pässin perse jola on derbi ylistää sitä ylikaiken, sanon vaa et näin ei ooime vittuas luumun omistaja
- sinä nuolija perseen
vitunaasit kirjoitti:
En sanois nyt dt:tä luumuks , mul on kuri pois ja moric porattu ja keulii vielä nelosella, ja nostaa keulaa 3 vaihteella ku oikein nykäsee, vittu te derbi penskat ootte vitun aaseja, tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita, sanon vaa et ykskää derbi ei mua oo viivois vieny, vaikka on ollu kurittomia,
ja juuri näin semmone pässin perse jola on derbi ylistää sitä ylikaiken, sanon vaa et näin ei oo"tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita"... Siinä puhuu henkilö jolle iskä on varmasti ostanut 3000€ DeTeen...........
- 67i57
sinä nuolija perseen kirjoitti:
"tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita"... Siinä puhuu henkilö jolle iskä on varmasti ostanut 3000€ DeTeen...........
DT:t on vain kultalusikkasuussa-pentujen vehje.
Hinta käytetylläki liikaa tämmöselle "tavalliselle pulliaiselle".
Osta PV tai Monkey.Ei ainakaan kallis.
Itellä oli PV ja nii oli kavereillakin Monki tai PV.
Nykyää kahtoo vaikka täällä Hankasalmella,kaikilla Derbi,DT tai Pösö.
Ja ne valittelee kokoajan bensan hinnasta.Voi jumakauta.
En hauku näitä nykyajan kyllä hienoja mopoja,mutta 3500 euroa on liikaa SILLÄ SAA JO HYVÄN AUTON. - jdfvaevcdr
sinä nuolija perseen kirjoitti:
"tommosii vitun pappa betalar lellittyi perseen nuolioita"... Siinä puhuu henkilö jolle iskä on varmasti ostanut 3000€ DeTeen...........
Itse ostin deeteen kahden kesän kesätyörahoilla. Kyllä derbi ja dt on ihan yhtä hyviä, jos osaa ajaa, kokemusta on.
- pokoo
Joo sammaa mieltä että dt on ruma ja luumu :D mutta derbin on komee ja ehkä vähän äkäsempi mutta tuntuu olenvan derbissä noita pikku vikoja eli itellä -10 xtreme ja nyt siinä on bensa-anturi paskana oli heti ku ostettiin ja puol vuotta ootettu osaa plus nyt nopeusmittari ei toimi ja parit mittarivalot on pimiänä mutta muuten hyvä ja tossa toi ryypyn johto liian lyhyt ja ajossa vetää ryypyn päälle ja ku itellä isompi suutin kiinii nii ku ryyppy menee päälle niin se tukehtuu ja sammuuu eli sekin pitää korjata:D mutta ohan se ihan hyvä kulkee (moneen gpssäään testattu) 57kmh tasasella vakiona ja nyt sen 60 vähän yli isommalla suuttimella :D Eli yammu on edelleenki ruma ja laiska mutta toi derbi on täynnä inhottavia pikkuvikoja mutta ihan hyvännäköne ja ihan hyvin kulkee :D
- Vanha mopoilija
Kun minulla oli vielä kaksi vuotta takaperin, eli vuonna 2008 Yamaha DT, niin ei siinä ikinä mitään vikaa ollut. Se oli vielä nättikin kuin mikä! En nimittäin tuhlannut rahoja mihinkään minivilkkuihin tai bilteman takalippaan, joilla olisi vain pilannut mopon ulkonäön totaalisesti. Tämä minulla ollut yksilö oli vielä sitä parempaa korimallia, eli sitä jota tehtiin vuosina 98-03. Oma DT oli siis vuosimallia 1999.
Ihan mukavasti se myös jaksoi mopoksi kulkea. n. 75km/h. Vähän piristettynä tietysti. Älkää siis lapsukaiset täälä purkako vihaanne näitä Daltoneita kohtaan, sillä hyviä laitteita nekin ovat. - Päivän naurut täältä
Vanha mopoilija kirjoitti:
Kun minulla oli vielä kaksi vuotta takaperin, eli vuonna 2008 Yamaha DT, niin ei siinä ikinä mitään vikaa ollut. Se oli vielä nättikin kuin mikä! En nimittäin tuhlannut rahoja mihinkään minivilkkuihin tai bilteman takalippaan, joilla olisi vain pilannut mopon ulkonäön totaalisesti. Tämä minulla ollut yksilö oli vielä sitä parempaa korimallia, eli sitä jota tehtiin vuosina 98-03. Oma DT oli siis vuosimallia 1999.
Ihan mukavasti se myös jaksoi mopoksi kulkea. n. 75km/h. Vähän piristettynä tietysti. Älkää siis lapsukaiset täälä purkako vihaanne näitä Daltoneita kohtaan, sillä hyviä laitteita nekin ovat.Mielestä koko keskustelu on turha molemmat derbi ja yamaha ovat hyviä kuin osaa vain huoltaa ja käyttää oikein mopoa. Ja tosta dt:stä niiin se ei ole valmistettu Japanissa niin kuin jotkut väittävät, vaan Ranskassa MBK:n tehtaalla.
Itse olen omistanut molemman merkin mopot ja voin sanoa, että Derbissä ja Yamahassa ei ollut mitään vikaa kun minulla oli. ELI SIIS MOLEMMAT OVAT LAATU MOPOJA KUIN VAIN NÄMÄ TEINIPELLET OSAISIVAT SÄÄTÄÄ MOPOJANSA, ESIM. KUN ISKETÄÄN TEHARI KIINNNI NIIN SUUTIN JÄTETÄÄN VAIHTAMATTA JA MOPO LEIPOO JA SITTEN TULLAAN TÄNNE ITKEMÄÄN, ETTÄ MOPO ON PASKA.
Että voivoi..... - jammu vie
Päivän naurut täältä kirjoitti:
Mielestä koko keskustelu on turha molemmat derbi ja yamaha ovat hyviä kuin osaa vain huoltaa ja käyttää oikein mopoa. Ja tosta dt:stä niiin se ei ole valmistettu Japanissa niin kuin jotkut väittävät, vaan Ranskassa MBK:n tehtaalla.
Itse olen omistanut molemman merkin mopot ja voin sanoa, että Derbissä ja Yamahassa ei ollut mitään vikaa kun minulla oli. ELI SIIS MOLEMMAT OVAT LAATU MOPOJA KUIN VAIN NÄMÄ TEINIPELLET OSAISIVAT SÄÄTÄÄ MOPOJANSA, ESIM. KUN ISKETÄÄN TEHARI KIINNNI NIIN SUUTIN JÄTETÄÄN VAIHTAMATTA JA MOPO LEIPOO JA SITTEN TULLAAN TÄNNE ITKEMÄÄN, ETTÄ MOPO ON PASKA.
Että voivoi.....Vituttaa noi paljo tota derbikuskii ku on saanu nii monta kertaa katella DT:n perää ;)
Kaikki noi viestit on varmasti (ainakin lähes) samalta käyttäjältä. Ei voinu sitte kertoo perusteluja et mitä vikaa DT:ssä on..... - qerfqwedqwer
jammu vie kirjoitti:
Vituttaa noi paljo tota derbikuskii ku on saanu nii monta kertaa katella DT:n perää ;)
Kaikki noi viestit on varmasti (ainakin lähes) samalta käyttäjältä. Ei voinu sitte kertoo perusteluja et mitä vikaa DT:ssä on.....Tämä DTvs Derbi väittely on aivan sama asia, kun muslimifundamentalistit vs. kristittyfundamentalistit- väittely. Molemmat ovat yhtä lailla oikeassa, mutta sitähän ei voi myöntää koska se oma Derbi/DT on aina se paras. Perustelut on myös sillä "mun kaverilla oli DT ja se meni koko aja paskaks mul on Derbi ja se on aina toiminu, DT on siis paska".
- joku vaan
jammu vie kirjoitti:
Vituttaa noi paljo tota derbikuskii ku on saanu nii monta kertaa katella DT:n perää ;)
Kaikki noi viestit on varmasti (ainakin lähes) samalta käyttäjältä. Ei voinu sitte kertoo perusteluja et mitä vikaa DT:ssä on.....en omista derbiä enkä jammua, vaan kun kahtelee ja kuuntelee niin on se terbi äkäsempi :P
- iudhfg
Oma DT:ni menee tasasella 53 GPS:ssän mukaan. En oo virittäny, eikä oo ollu mitää ongelmia. Ajanu oon 1,5 vuotta. Suosittelen.
- gggggggggggggggggggg
Itsellä ollut DT vuoden ja hyvin toiminut..Kuuttakymppiä menee alamäkeen.Ihan vakio on.
- ggggggggggggggggggg
Itsellä ollut DT vuoden ja hyvin toiminut..Kahtakymppiä menee alamäkeen.Ihan vakio on. Tuli tohon ylhäällä olevaa kommenttiit pieni virhe, täyty korjata se.
- gggggggggggggggggg
Itsellä ollut DT päivän ja paskasti toiminu..Kahtakymppiä menee alamäkeen, ja tappiin viritetty..
- Evonabo
täällä alkanu jotkut 13 v jonnet mesoo... itellä 08 dt. en oo ikinä vakioo omistanu. omasta on kuri pois, moricissa riekä, tk:n änkkä ja hieman isompi suutin. väleil 11-62 menee tasan 70 ja kiihtyy hyvin. ggggggggggggg varmaan vitsaileee ?? :D
- luumudeeteeruaska
DT on iha perseestä saatana vittu miten saan tähän paskaan tehoa??? Miten virittää??? Tää on vaan niin paska. Kurit pois vai mitä? Kulkeeko yhtää kovempaa?
Vitun ruman näkönen muutenkki. - Pärinämies91
Kun kattelee näitä viestejä, niin veikkaan että suurin osa on joltain 13.v koviksilta jotka ajaa jollain monttukoneilla. Eli oikeaa mopoa koskaan nähnytkään.
DT on vakiona vähän luumumpi kun muut mopot, mutta kun ottaa vaan kurit pois, niin saa jo paljon lisää km/h.
nim.merk. 2011 detsi tallis :) - Vittuentiedänickkiii
Mopo mikä mopo.. Mitä lueskelin noita tekstejä tuolla ylhäällä jotkut 95 mopopojat sielä egoilee ku jätti sen tehari derbillään vakio DT:een. Huvittavaa egoilua :D
- Kaupasta ostaa Es
Hauskaahan se tollasille pikku jonneille on haukkua Dt:tä. Hankkisivat ny eka ees sen mopokortin...Ketjun alottajaa varmaa vaa v*tuttaa ku sen derbis oli sähkövikoja ja sit sen derbi leipo....Mut mikäs siinä jos isä maksaa pikku jonnellensa jonku uuden derbin ja sit sen poika raiskaa sitä kaasupohjas ku ei oo tietoa sisäänajosta, mut leipoohan derbi joka tapaukses. Derbin nimen vois vaihtaa esim ''Leipomo'' merkkiseks....
- love ya
Oikein hävettää lukea näitä kommentteja tulkaas tänne parin vuoden päästä katsomaan niin huomaatte kuinka lapsellisia olette... tässä teille vähän faktaa dt ei todellakaan ole mikään kiinan ruoska. mutta ei sitä yamahan tehtaalla tehdäkkään dt:ssähän on mineralin am6 kone.
asiaan itselläni on ollut dt noin 2 vuotta ja helvetin hyvin on pelittänyt ei ole ollut mitään vikoja ainot - minkä moposta olen löytänyt on suuttimen paikka vaikka homma on yleensä pieni niin dt:ssä se on todella vituttava vaihtaa. Oma dt meni vähän päälle 50 vakiona nyt kun on kuri pois ja 92 suutin niin menee 65 ja kiihtyy todella hyvin itse olen ainakin tyytyväinen joten suosittelen dt ostoa!
*sitten derbiin kaverilla on derbi vuosimallia 2006 ja on pirun hyvin kanssa toiminut jopa 15 000km ajettu eli ei noissa derbeissäkään mitään vikoja yleensä ole... suurin osa on mennyt itse räpeltämään mini villkujen yms kanssa niin moposta on sähköt mennyt joten molempia suosittelen.
nämä 15 vuotiaat "mopo pojat" voivat painua helvettiin täältä niitten derbejen kanssa peac out! - frkgkråag
Itselläni on vuoden 2010 DT50R malli, ja olen kaverin Derbillä päässyt myös ajelemaan. Voin sanoa että Derbi kiihtyy ja sen huiput on jtn 0,01% parempi DT:seen verrattuna, mutta maastossa ajo oli reilusti parempaa ja mukavempaa DT:llä kuin Derbillä.
- viisas #1
Itellä on dt vm 2010 ja kaksoisveljelläni derbi xtreme samaa vuosimallia. vakiona molemmat kulki suunnilleen yhtä hyvin! sitten otettiin molemmista kurit pois ja mun detsi voittaa sen kiihtyvyydessä ja nopeudessa kevyesti! Ja kaiken lisäks derbis on sähköis jotai häikkää ku vilkut ei toimi kunnol.. veljee meinaa vähän vituttaa :)
- ANUSMIES-34
mitä vitun välii tottakai kaikki omistajat aina kehuu omaa mopoo, ja kaikki mopot nyt o luumui enneku virttää mitä vittu selitätte vitun nolot hankkikaa elämä
- lollero96
yamaha dt on paras mopo mitä on olemassa
- 96best
Asia on juurikin näin!!
- jankka123
dt on lussu ja derbi on on vitun sirkus
- waigouasd
ymmärtäkää, dt:n kone on paljon laadukkaampi ja tehokkaampi kuin derbien, voin kokemuksella sanoa. ja Dt:t tehään malagutin tehtaalla espanjassa.
ette vaa osaa ajaa / säätää / muute vaa ootte perseestä vitun jonnet - niimpätietenkin
täällä nää mopojonnet väittelee ilma yhtää mitää perusteluita tai tietoa yhtikäs mistään
- ääääääääääääääääääää
hei homot jos haukutte mopoja luumuiks nii koettakaa ymmärtää että ne on mopoja eli 50cc. esim 50cc ei voi verrata 125cc
- karvatonkyrpä
Kymco is beeesttttt!!!!!!!!!! YAMAHA ON VITUN PASKA!!! KYMCO PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS JA DERBIKI ON VITUN PARAS MUTTA MOPOJEN KUNINGAS ON 50cc kinroad joka kulkee 800kg tyypin alla 90000kmh!
- vaeniin
"DT tehään espanjassa ja japanissa" EI VITTTU DT RUOSKAT TEHÄÄN ITALIASSA JA KIINASSA!
- HOHOHOHOHAHAHAH
kyllä ne nyt derbin paskoja kehuu. OOTTKO DERBI POJAT VÄHÄ KATEELLISIA KU EI ISI OSTA DT:TÄ
- HOHOHOHOHOHOHAHAHAHA
MUT EI SE XPS:SSÄÄ KUSETA
- !!!!!!!!!!!!!!!
joo mulla oli Derbi ja sai koko ajan korjailla?! sit vaihdoin deeteesee ni ei mitää vikaa. JA ÄÄLIÖT KAIKKI MOPOT ON VAKIONA LAISKOJA ?! VIRITTÄKÄÄ!
- Hahhaa
ostakaa papiska :))
- VITUN-JONNET-TAPPAKA
VITUN JONNET SAATANA TYÖNTÄKÄÄ NE VITUN PEEVET PERSEESEENNE JA MENKÄÄ OSTAA ES VITUN JONNET JA VITUN HANSA-JONNET AMPUKAA ITTENNE HYI HELVETTI MIKÄ VITUN ONGELMA TEILLÄ ON HYYI HELVETTI JA DT ON VITUSTI PAREMPI KU JOKU VITUN JONNE PEEVEE HYI SAATANA
- Eekki
Kypsää toimintaa ._.
- asiasta jtn tietävä
voi vitun pellet, MIKÄÄN mopo ei oo vakiona tykki. ei ees se teiän hehkuttama Derbi.
Yamaha on erittäin mukava ajettava ku ottaa kurit pois ja pistää 12p eteen.
ainiin ja tietty poraa sen moricin =)
entäs mitä Derbeihin sitte tulee.
Derbin jos aiot ostaa niin varaudu siihen että sähkövikoja tulee olemaan....
en tiedä ketään jolla ei olisi ollut Derbissä sähkövikaa.
Ja sitte vielä se että minarelli am6 on todistetusti tehokkaampi kuin rabasa! ja vielä kestävämpikin!
itsellä airsalin 70cc kii ja scr corse sm. ottaa kiekkaa noin 13k rpm eikä kampura ole moksiskaan. sähkötkin kestävät vielä noi kierrokset.
Jos haluat pitää mopon vakiona niin derbi olisi ehkä hieman parempi vaihtoehto kuin yamaha koska jaksaa vääntää ehkä hieman paremmin ylämäissä.
Itselläni on Yamaha ja olen ollut erittäin tyytyväinen valintaani. Ei ole ollut vikoja, eikä varmaan tulekaan! =) - DtDtDtDtDt
itellä on yamaha dt ja kiinni metrakitin tehari nii ei hyydy.DT on paras!:)
- vtu köyhät nassukat (:
Te, keillä ei ole varaa kunnon DT, ni voi harmi. Itselläni 09 ja kulkee gps 65 ja oon ilonen. Kiihtyy ja menee verottomana mopona hyvin. DT vakaampi ajaa. Nämä enska ja drd kurapaska derbit , voi jättää niille köyhille jotka ostavat niitä hintaan max. 1000e. Itse maksoin 1900, eikä harmita yhtään että ostin DT.
DERBI; KÄVELLEN OLISIT JO PERILLÄ.
- derbi_!!!
dt on iha paska
- ostakaa fantic
Itellä ollu dt. Huollot oli helvettiä rungon takia ku on niin vitun ahas että ei edes seosruuvia saa säätämällä pyöritettyä ja suutinta ei saa vaihettua. Vakiona laiskin paska mitä oon nähny mut metral ja 18mm aika tykki. Ja sutii ja keulii iha 3vaihteelki
- Detsoni-tyttö
Painukaa helvettiin niitte kiinan terpienne kanssa! -.- Saatana derpit sais poistaa tie liikenteestä, siinä teille niitä luumu paskoja! Yamaha DT on laatupeli!
DT FOR EVER - asd
dt kurittomana jättää derbit
- Ktm250CC
Ainoo derbi johon voisin koskee nii on se Drd MUTTA KYLLÄ VITTU DT VIE AIVAN MAHTAVA IMEKÄÄ SONTAA VITUN PELLET VITTU NUU SAATANA!! JUMALAUTA! -.- vitsi mutta on ne derbit aika laiskoi kaverin derbi drd menee 45 tasasel -.- meitsin vakio dt menee 55 tasasel :O vitun mahtavaa :D MUTTA KYLLÄ KAIKKIEN AIKOJEN HUONOIMMAT MOPO ON DERBI EXTREME JA PEUGOT XPS 09-->>>
- paskaderbit
vittu dt jättää kurittomana
- dt on kuraa
DEEETEEE ON VITUN PASKA SIIS OIKEESTI VUTTU MAKSAA YLI 3000 EUROO MOPOSTA SIIS SEMMOSESTA PASKASTA LUSSUSTA RUMASTA MAKSAA NIIN PALJON. TOMMOSELLA HINNALLA SAISI JO HYVÄ 90 LUVUN OOPPELIN.
JA MUUTENKIN DERBI ON TEHOKKAAAMPI JA PAREMPI VIRITTÄÄ EI OO NII RUMA KUIN DT JA MUUTENKIN JOS SÄHKÖT ON KUSESTA OSTAKAA UUDET SÄHKTÖT VAIKKKAPA MOTONETISTÄ.- mopomikämopo
laadusta maksetaan. samoin myös nämä uudet derbit maksavat sitä 3000-3500€ uutena. DT kestää raiskaamiset ja muut toisin kuin derbi. LAADUSTA KANNATTAA MAKSAA!!!
- dt<3
mikä tahansa vakiomopo on laiska, DT:täki ku pikkuse virittää..ei mitääään vikaa & en menis huutelemaa 97- mopojonnena joka ajaa kaverin vakio terpeillä, että DT on paska. Eipä siinä, ei derpeissäkää vikaa ole, makuasioita joista saatte perkele taistella vaikka koko elämänne ajan ;) olen puhunut.
- yz450f jami keuli
MOCCaköönkkö!! seppo körkkö maha pöppö muna lörppö vessan pönttö ismo röönkkö !!! nnojaa ohan ne kaikki vakiona aika köntyksiä vittu meni lapaset hukkaan ! ja ajjaa vakiona surgusti mitensattuuu!! mulla on 68 suutin meinasin joskus otaa róxxxin mutta ei skobaa blläääööÄÄH KARISÖLLÖKIJORKI TUMMapaahto mun manki lähtee ekalla kätiin!! pvt onpaskaaa ja joojonilla on muute derbissä tubokitti!! purkuuuhemmoo!
- no itseasias
kaikki mopot on yhtä paskoja ja vagiona luummuja
- suikäpu
ostakaa poijjat manki!
- jejdjjd
Yamaha on laatu merkki! Japanissa suunniteltu ja moottori tulee italiasta..
Ulkonäköä ei kannata haukkua, koska se on muokattavissa, kuten Derbissäkin..
Moottori on DT:ssä parempi ja Derbissä on vissiinkin sähkövikoja paljon? Varmaankin useimmiten siksi, että niitä ei osata tarkistaa ovatko ne hapettuneita jos seisotetaan vesisateella pihalla... - monsi
Nojoo kyllähän derbi ja dt on aika luumuja. Manki se pitää olla!
- royalbluecandymaali
kusinen paska lentää naamalle ku mánkilla keulii eelle
- yamaha<3
haistakaa kaikki detsin dissaajat paska! ei mikään vakio mopo vedä hyvin ni miks dissata detua? ja dt on vielä hienoki ku riejun paskoihi vertaa.
- yamaha<3
PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- miettikääs nyt vähä
pässit! DT on niitä laatu mopoja, niitä parempilaatusia, kalliimpi ja kestävämpiä. ja se on totta että vakiona ovat laiskoja, mutta rälläköi kurin pois jne nii kulkee 80, ja kestää sen hyvin, itellä on 10 000 ajettu kurittomana eikä oo mitään menny sen takiua rikki. Kaikissa mopoissahan niitä vikoja on AINA. ette te siittä mihinkään pääse....Ja mitä derbiin tulee nii ne on semmosia matalia, laiskoja jne. Derbistä ottaa hukkaputket pois nii mene silti 60 enempää vaikka boxi vaihdettu.... ne on niitä jonne mobiileja, ainoa hyväpuoli on rabasan vaihteisto....onhan derbit hienoja mutta ei takniikaltaan kestäviä joten. joten kaikki jonnet jokka haukutte DT täällä nii vetäkää käteen ja miettikää uudestaan, kaikille ei isä osta paskamopoa ja tuunaile sitä :D DT on ja tulee olemaan aina parempi :D ja iha ntiedoksi nii nuissa Rieju, MBK, yamahat, Malaguti, MH, Peugeot, HM jne enskoissa on samatkoneet ja ne on tekniikaltaan lähes identtisiä, ainoa ero on runko ja katteet suurimmaksi osaksi.
- yammu
yamaha dt o japsie laatupeli on hieno ja eikä hajoo niinku derbit ja apikat dt on kyllä laiska vakiona mutta eise kuulu vakio ollakkaan kurit pois vaaa
- uuuhaah
JAMMU SETÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
- Tietäjä
Jokainen tykkää mistä tykkää itse olen yamahan kannalla mutta en harrasta mitään temppuilua sillä.. eli keulimiset ja sun muut kuuluu niille pienille koviksille jolla on ilmaus ''pappa betalar'' (isi maksaa kaiken) Niin mikäs siinä mutta eiköhän se vaippa mene märäksi kun alkaa tulla laskuja ja bensakin pitäisi maksaa..
- jammu setä
yamaha on laadukaampi ku kaikki euroopppalaiset ja kinuskit yhteensä
- loputon väittely
samaa paskaa kaikki. omistan ite gileran=derbi=aprillia. mitä vittua sillä tulla itkemään tänne omaa mielipidettä kun tietenkin oma on aina paras...
kaikki kestää kun huoltaa ei raiskaa huudata ykkösvaihteella 10000kierrosta jne..
"mielipide on kuin perseenreikä, jokaisella on sellainen mutta niitä EITARVITSE esitellä" - Pentti42
Hommatkaa nyt oikeesti elämä.. Naurettavii noi teijä väittely ja viha viestit :D Vitun mopot huhhu..
- pytyssäkivatnaarmut
just makia ei vaan tajua mittää!!
- hmm roll
tiedätkö jätkä sun mutsis kannattais ottaa pois liikenteestä, rattijuopumus on riski asia.
JA HUOMAATTEKO täällä huutelee joku jolla ei ole varaa luotettavaan ja hyvään, halpaan dt:seen!!! - lolooo
mul on yamaha dt ei mitään vikaa menee 70/kmh ylämäkee en tajuu mitä itkette ette vaan osaa ajaa/ vaihtaa vaihteit oikein
- ei perkele
vituttaako ku ei oo rahaa kunnon laatu yamaha dt:seen?? :D:DD:
- mun dt menee 80
no täällähän on kovaa taisteluu monenvuoden varrelta... oma mielipide on että jokavitun ikinen hikinen mopo lähtien sitten vaikka jostain tunturista jossa on polkimet ihan yhtä hikistä paskaa se on kuin joku vitun uusin 2013 derbi ehkä hieman on kiihtyvyys parempi ja jokunen hikinen hevosvoima mutta ei sitä huomaa edes, mopot pitäis kieltää lailla ja kevarin pitäisi saada jo 15v niin ei tarvitsisi sitten kärsiä niinkuin itse nii myös muiden liikenteessä liikuvien.
- mankionparas!!!!!!!!
dt on just laatupeli! tehariderbit möngertää ojassa
- änkätöngianelli
vittu että sippolanvaltsu o homojätkä!! luuli että minä limppasin sen päälle niii pyyhkii vaan munpäälle
- YamahaDT2010r
vitun räkikset tappelee :_DDD menkää ny vittuu niitte tehariderpi luuskien kans. Rabasa on yks täys paska, ja sit ku siihe yhdistetää räkisten ajotaito nii ei ihme et jättää tiel.
- Terpi :)
Vitusti moottorijarrua, vaihteet raakana sisään ja huudatusta liikennevaloissa 10000 rajoilla :---D
- pimppppppppo
Olen 14v tmppa ostan dt keuliiks se
- jamaha
DERBIT ON PASKOJA YAMAHAT PARHAITA
PS:Sori mut niin se vaan on ja piste. - yammut leipoo kii
jamaha kirjoitti:
DERBIT ON PASKOJA YAMAHAT PARHAITA
PS:Sori mut niin se vaan on ja piste.kuulkaas ny kaikki yammu pellet,dt on semmone maanantai mopo,ei kulje mihkään.mutta te apinat ette hauku derbiä,derbi senda drd x-treme sm on paras mopo mitä on olemassa.älkää tulko aukoo päätä kakarat.teiän dt:t hyytyy vittu lukonmäkee kun nii läskejä mopoja enkä tiedä omistajastakaan mutta derbiiiiiiiiiiiiiiii oooonnnnn paraasss sennkiin possssuuut
- DTisbest
Detsi on paras! derbit on iha pskoja leipoo koko ajan
- Dt:n omistaja.
Turhaa sää tuut tänne suoli 24 esittelemään mielipiteitäs jammusta, oikeas elämäs varmaa jo sait turpiis ku tollasta menit huutelemaan ja sitte piti tulla tänne esittämään kovia puheita. Kyllä jammu ja derbi on kummatki hyvä mopoja. Riippuu siitä viritätkö sitä, revitätkö perkeleesti, ja sellasta paskaa.
Kaverilla oli derbi yläasteella ja aina se valitti että jotain oli paskana. Tosin se riippuu siitä onko edelline omistaja raiskannu mopon iha pilalle ja haluaa myydä sen, vai mikä juju siinä on. Ite oon ilonen että ostin yamahan. Kuri pois ja suutinta vaihettu, ei oo porattu moricia. Ei oo ollu mitää vikaa viimesen 3 vuoden aikana. Ei raiskattu mopo. Stefat vaihettu ja ainoa huono puoli siinä on että ei oo valokytkintä. Lamppu ei toimi koska rajotin ottaa vastaan. Räks räks. Tosin voiha se olla että joku johtokin on löysällä koska lamppu toimii kun rattia kääntää vasemmalle mopon käynnissä ollessa. Eipä tuo haittaa. Paitsi poliisit pysäytti kerran.
Tietenki nää jätkät on täällä trolleja joten se siitä.
Kannattaa lukea arvosteluja mopoista. Sää varmaan ostat mopon hinnan takia, etkä kato ollenkaa tehoja ja mistä runko on tehty ja mitä yleisvikoja siinä vois olla. En jaksanu lukea kaikkia valitusviestejä, mutta jos täällä joku sano että dt on kiinanruoska, niin oot kyllä väärässä. Japanilaista laatua. Tosin jos olen oikeassa, uudet mallit tehdään jossain Italiassa ja vanhemmat mallit on tehty japanissa. Jos haluat olla varma uudemmista malleista, googleta. En minä täällä jaksa olla sinun isäsi ja nevomassa. Ota itse selvää asioista.
Jos haluat valittaa, kannattaa eka mennä ehkä katsomaan peiliin itseäsi ja sitten todeta olenko minä minkään arvoinen maailmalle? tarvitsevatko ihmiset minun mielipidettäni tietyistä asioista?
Ihmettelen vaan miten vanhoja nää jonnet on? 11? 13? no iha sama. Menkääpäs nyt juomaan sitä es juomaa ja jättäkää meidät dt:n omistajat rauhaan. Jos joku kysyy sitä mielipidettä derbistä tai yamahasta, sitten kerrotte. Hauskoja lukea näitä trolliviestejä :)- 98989
Onko dt ssä airbac vakiona
- detsionparas
voi vitun jonnet kaikki mopot on ihan paskoja jos niille ei osaa tehdä mitään:DD
- Jutustelija1
Mopoja on hyviä ja huonoja, mutta ainakin kaikki kurit ja rajoitteet kannattaa poistaa kaikista ja laittaa säätöihin.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/
Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r
- yamahamasterrace
derbi on paska XD
- Vituttaatämmönen
Sanotaanko nyt vaan, että molemmat on yhtä paskoja. Ite oon omistanu nyt vuoden ajan DT 50R 2011 mallin, johon pistin vakiopytyn lämpöleikkauksen jälkeen 70cc airsalin niin kyllä se nyt vääntää vitusti enemmän Ja huiput 75/kmh 11/60 väleillä ja on parin kaverinkin derbit tehny lopparit, että se vähän riippuu miten niitä vehkeitä oikeen käyttää ja se, että osaako niillä ajaa?
- Jutustelija1
Juurikin siitä riippuu että miten pitää, ei ne mikään surkeuttaan hajoa vaan koneen lämmitykset ja sisäänajot on jäänyt tekemättä ja 2t öljyt laittamatta.
- Vierailija82837
Oon käynyt kaikkien mahdollisten mopomerkkien keskustelu palstoilla kaikssa haukutaan niitä. ELI MIKÄÄN MOPO EI OLE HYVÄ?
- Dtpojke
Kyllä se dt50cc ainakin itellä kulkee 87kmh et on aika vakio paska jos ylämäkeen hyytyy..
- joku8
mikäs on sitte hyvä mopo
- Anonyymi
se on aivan totta kaveri omistaa nimeltä mirko marko ja sen dt on rämisevä paska ei muutakun paaliin ja laastioapäälle22!!!
- Anonyymi
georgella on vitun väljä dt ja sillä on naarmuja kaitteissa niin meinas tekniikkakin levitä heti samaan syssyy ikinä en tollasta ostais kiitos ja kuittaus
- Anonyymi
Vittu kai ku ketään ei osaa virittää
- Anonyymi
ei tiiä hyvän päälle vittu
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568