Citroen BX on maailman paras, ihanin auto. Toiminta varmuus on huippuluokkaa vaikka autoni ikä on jo reilusti enemmän kuin mä. Ihana ajaa toiminta varmalla autolla nimeltään "Beksi 1.6 gti"
En tajua miksi gti autossa pitäisi olla isompi kone? 1.6 riittää ihan hyvin nopeisiin mutka-ajoihin.
BX maailman ihanin auto ja paras.
6
440
Vastaukset
- Lemunà
Nyt tarviin ihan oikeesti kaikenlaista apuva! Onhan beksi gti 1.6 punainen mun pitkäaikaisen haaveeni täyttymys ja olen korostanut sen ulkonäköä ja teettänyt lukuisia, satoja korjauksia vuoden aikana, mutta aina silloin tällöin tuntuu tulevan kaikkee muuta vikaa lisää... nyt siis käynti on ihan kamalan nykivää hiljaisilla nopeuksilla ja lisäksi ohjauksessa tuntuu olevan jotain outoa, eli en uskalla ajaa kaarteeseen kovinkaan nopeesti kun tuntuu että ohjaus ei vastaa vaan on "löysä" eikä oikein tottele. Täysin ammattitaidoton ilmaisu, olenhan "nainen" tiedän, mutta en oikein tiedä miten kuvailisin sitä. Voiko tuo lähes lopussa oleva hydepumppu vaikuttaa ohjaukseen? Uusi on jo ostettu ja odottaa vaihtamista, vaihtajaa kun itse olen tumpelo.... En vaan haluaisi luovuttaa beksin suhteen, niin paljon se kuitenkin merkitsee mulle kaikessa, se on mulle mies, keittiö ja rakastaja.
- qui_da_Level
Tyypillinen sitruunapatongin lehmä, tulee tänne vinkumaan kun ei saa apua sitruunapatongista.
- molemmille
qui_da_Level kirjoitti:
Tyypillinen sitruunapatongin lehmä, tulee tänne vinkumaan kun ei saa apua sitruunapatongista.
Juttunne ei kiinnosta ketään. Olette kuluttaneet vaatimatonta aivokapasiteettianne aivan turhaan.
Hus hus takaisin tojopalstalle sekoilemaan! - trollit pois
molemmille kirjoitti:
Juttunne ei kiinnosta ketään. Olette kuluttaneet vaatimatonta aivokapasiteettianne aivan turhaan.
Hus hus takaisin tojopalstalle sekoilemaan!Se sama trolli keskustelee itsensä kanssa. Säälittävää.
- Ruma ankanpoikatyttö
trollit pois kirjoitti:
Se sama trolli keskustelee itsensä kanssa. Säälittävää.
Sitruunapatongin puupät kinaa täälläkin jo.
- cabelman22
Ruma ankanpoikatyttö kirjoitti:
Sitruunapatongin puupät kinaa täälläkin jo.
Vittu ei enään yhtään bx:ää meille, nyt meni käämit!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199