Hiljaisuus puhuttaa

Margitta

Ääretön äänettömyys.
Tunteet leimuaa.
Sydän rinnassa raksuttaa.
Liekö mennyttä aikaa jumputtaa.

Hiljaa, äänetönnä kertoo.
On ollut ihanaa.
Olen saanut tuntea.
Kauan sitten.
Muistan sen.

Sylisi hehkun.
Poskesi tuoksun.
Huliesi pehmeyden.
Niin senkin tietenkin muistaen.

Hiljaisuus puhuttaa.
Kuiskaa yöhöni.
Mene nukkumaan.
Saat unessa rakastaa.

11

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      .."Hiljaa, äänetönnä kertoo.
      On ollut ihanaa.
      Olen saanut tuntea.
      Kauan sitten.
      Muistan sen."..

      Hiljaisuus tuo lähelle kauniita hetkiä, jo kadonneita,
      hertättää ne ja saa tuntemaan..

      .."Hiljaisuus puhuttaa.
      Kuiskaa yöhöni.
      Mene nukkumaan.
      Saat unessa rakastaa. "

      Hieno lopetus, seesteisyys jää lukijalle, hyvät fiilarit kaikenkaikkiaan.
      Tämä hiljaisuus puhutti näin Murukultaa siitä kiitän!
      Eiköhän oteta pienet aamu ähävät ja suuret kaffekupposet, niin päästään tähän päivään kiinni! :)

      • Täällä tihuuttaa.
        En pääse ees uimaan.
        Se tekee niin koleaksi istua laiturilla.
        Kun molemmissa kylmä.
        Joten ootan.
        ootan ja juon sun kanssa sen kupposen:)
        KIITOS


      • *MURUKULTA*
        Margitta kirjoitti:

        Täällä tihuuttaa.
        En pääse ees uimaan.
        Se tekee niin koleaksi istua laiturilla.
        Kun molemmissa kylmä.
        Joten ootan.
        ootan ja juon sun kanssa sen kupposen:)
        KIITOS

        Joo! Kannatetaan, pysytään jorpakosta kaaaaaaukana...*nauraa* :DD
        Täällä satelee niiin hentoisesti ja hiljaa pienenpieniä hiutaleta, tuskin näkee..
        kaunista - Vois vaikka kirjoittaa runon... :)

        Nyt tuoksuu tuore kahvi - sitä siis - runoilemisiin ja eiku ---- *ryystis*
        http://www.mokkamestarit.fi/documents/2007/08/IMG_2821.JPG


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Joo! Kannatetaan, pysytään jorpakosta kaaaaaaukana...*nauraa* :DD
        Täällä satelee niiin hentoisesti ja hiljaa pienenpieniä hiutaleta, tuskin näkee..
        kaunista - Vois vaikka kirjoittaa runon... :)

        Nyt tuoksuu tuore kahvi - sitä siis - runoilemisiin ja eiku ---- *ryystis*
        http://www.mokkamestarit.fi/documents/2007/08/IMG_2821.JPG

        Mut mepä tykätään kaikista.
        Eiköstä vaan.
        Tarjotaan parasta suklaatia.
        Ja sen ohessa runoilua.) nikkaa silmää
        Täällä tihuuttaa vettä.
        Puhalla niitä hiutaleita tännekin.
        Jookosta...


      • *MURUKULTA*
        Margitta kirjoitti:

        Mut mepä tykätään kaikista.
        Eiköstä vaan.
        Tarjotaan parasta suklaatia.
        Ja sen ohessa runoilua.) nikkaa silmää
        Täällä tihuuttaa vettä.
        Puhalla niitä hiutaleita tännekin.
        Jookosta...

        Vaan methän vaan porskutetaan rakkauden keinuvilla laineilla,
        vedetään hopeakylkisiä pieniä onnenhetkiä veneeseemme
        ja vilkutetaan räkättirastaille hyvää muuttomatkaa! :D

        Ja :¤ ..'puuuhhhh'.. nyt niitä hiutaleita on puhallettu sinne päin, toivotaan että tulevat perille! :D


    • lindalinda1

      pääasia, että saa tuntea rakkauden.
      Kyllä se joskus kuitenkin elää ja tulee liki,
      siihen pitää luottaa.

      Niin täyteläistä ja herkkää sointua on runosi,
      kiitos että sain lukea ja nauttia !

      • oot toinen kamu ihanuus.
        Ja vettä tuppaa taivaan täydeltä pimenevässä illassa.
        En pääse ees uimaan tonne kaislikkoon tuikunvalossa:))))))))))))))))))))))))))))))


    • yksmies.

      Näkisipä itsekin joskus kauniita unia, mutta kun tuo herätys tuppaa aina tulemaan väärään aikaan...

    • Miten syvälle tuo puhe kulkee,
      se kaiken muun ulkopuolelle sulkee?

      Sielujemme vesiä
      hiljaisuus valvoo

      Koossa pitää
      muistot niitattu
      elää

      Herkän kaunista pulppuaa runos
      ruskanhehkua hiljaisille teille iloksemme.

    • varmaan

      Margitta:DD mikä runo!

      • Niin totta tuo kaikki
        et sinä et tiedäkkään.
        Vai tiedätkö sittenkin:)
        Kiitos kuitenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe