40 rajapyykin ylittäneiden...

Satutätix

keskustelupalsta?
Häh, ai vanhojako ollaan ja pyykkäreitä? *suutahtaa*!
Mä en ainaka oo vanha millää muotoo, vaik joskus jostain vähä kolottaiski! (mut ku ei kolota!!!!!)
Rajapyykin ylittäneet.... *Krumphhh!*

Mitäs teille tuosta tulee mieleen?

12

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

Huomenta! Ollaanpa sitä energisia heti aamusta :)))

Jaa... rajapyykin ylittäneet.. no kyllähän tuossa nelikympin alkuvaiheessa jotain mennen elämän pyykkiä peseekin. Mulla oli ainakin urakka. Kesti vuosia selvitä siitä :)

Vanhojahan me, mitä sitä kaunistelemaan :)) Mutta vanhuus tarkoittaa myös mielen kasvua ja viisautta. Seesteisyyttä. Tai kuka sitten seestyy (öh) kuka ei, jotkut katkeroituukin. Emmmmääää vaan jaksa. Liian vanha ;)

• Satutätix

ollaan me energisiä. Siksipä en itseäni vanhaksi tunnekkaan. :)
        .........
        ........
        ........ :)
        ..........
        ........... böö... :D
        Mä pesin menneen elämän jo kolmekymppisenä, sillon oli kyl vähän vaikeeta...
        .........
        Teki mieli mennä jollekkin hypnotisoijalle, joka
        pyyhkis joitakin asioita mielestäni kummittelemasta.
        ..........
        ..........
        Eikös sitä olla just niin vanhoja kuin ittensä tuntee?
        Mä tunnen itteni useimmiten vielä villiks 16 vuotiaaks. ;D
        Viisautta kyl sen verran kertynyt, ettei ihan samoja virheitä enää tekis kuin silloin. :)

• Putkivalo
        Satutätix kirjoitti:

ollaan me energisiä. Siksipä en itseäni vanhaksi tunnekkaan. :)
        .........
        ........
        ........ :)
        ..........
        ........... böö... :D
        Mä pesin menneen elämän jo kolmekymppisenä, sillon oli kyl vähän vaikeeta...
        .........
        Teki mieli mennä jollekkin hypnotisoijalle, joka
        pyyhkis joitakin asioita mielestäni kummittelemasta.
        ..........
        ..........
        Eikös sitä olla just niin vanhoja kuin ittensä tuntee?
        Mä tunnen itteni useimmiten vielä villiks 16 vuotiaaks. ;D
        Viisautta kyl sen verran kertynyt, ettei ihan samoja virheitä enää tekis kuin silloin. :)

ei näin pimeänä iltana saa säikytellä! Varsinkaan kun en aamulla saanut peilistä sitä adrenaliini-annosta, valot ei toimi kylppärissä. Mä jos tässä aikaisemmin huomasin kuinka halpa kaunistautumiskeino se on, kun laittaa huonot valot veskiin, nyt niistä ei toimi enää mikään. Ja minä senkun kaunistun silmissä ;)))

Saatsaat olla vaikka 16vee! Annan lupaa :)) Mutta koeta kasvaa siitä pois ennen kuin astut viidenkympin villitykseen, koska se hormooni-annos ja 16 vuotiaan surkea elämänkokemus saattaa olla huono yhdistelmä :)))

Mä päätin ettei mulla ole enää kriisejä, villityksiä vaan :)

• aloittajatar
        Putkivalo kirjoitti:

ei näin pimeänä iltana saa säikytellä! Varsinkaan kun en aamulla saanut peilistä sitä adrenaliini-annosta, valot ei toimi kylppärissä. Mä jos tässä aikaisemmin huomasin kuinka halpa kaunistautumiskeino se on, kun laittaa huonot valot veskiin, nyt niistä ei toimi enää mikään. Ja minä senkun kaunistun silmissä ;)))

Saatsaat olla vaikka 16vee! Annan lupaa :)) Mutta koeta kasvaa siitä pois ennen kuin astut viidenkympin villitykseen, koska se hormooni-annos ja 16 vuotiaan surkea elämänkokemus saattaa olla huono yhdistelmä :)))

Mä päätin ettei mulla ole enää kriisejä, villityksiä vaan :)

tuolla säkkipimeässä metsässä valona ainoostaan otsalamppu. Mä kuuntelin kun kaks hirveä oikein mylvi. Vähäks pelotti, kun ei nähnyt mitään, ei siinä peiliä tarvittu. :D
        Mä pidän tän elämänkokemukseni joka mul nyt on ja oon silti kuin 16v hulluttelija. :))

• me ollaan ylitetty joku raja..:DDD Oiskohon pyykinpesussa..Vanhoja ei kuiteskaa olla.Meissähän on ytyä vaikka muille jakaa..;))

• Satutätix

peskööt välillä
        joku muu ne pyykit. *tekee pyykkäyslakon* ;D

• N40+

Kohta 45 linssissä. ;)

Ei me mitään vanhoja olla, vain 40 .

• Satutätix

50 miinus. :D *miettii koska on kohta, mut mitä sen on väliä oikeestaan?* :)

• saatte wain arwailla tjn
      jokainen on sen ikäinen kuin siltä tuntuu :=)
      mutta mulle on tärkeintä se ett saan olla minä :=)
      ei se että mulle sanotaan että älä kaiwele wanhoja?
      eikö ystäwiä saa olla silti?
      ei näköjään :=/
      sen hywäksyn :=)
      ja sitä ei edes tarwi selitellä :=)
      kunhan tajuaa myös sen ettei paluuta enää ole jos sen on kerran hylännyt.............
      olenko wahwa?
      toisten mielestä en :=)
      omasta mielestä olen.....
      en kumarra kuwia en ole johdateltawissa en hae wäkisin ystäwiä en pidä niitä tjn
      ja taas tiedän että tää sattuu joihinkin............
      mutta miksi wälittäisin?
      sen tiedän että sie ymmärrät :=)
      mistä kirjoitan :=)

• Satutätix

Ihan samanlaiset tunteet/mietinnät täälläkin. :))
        Ollaan niinkuin ollaan tai ollaan kuin ei oltaiskaan, mitä se kelleen kuuluu kumminpäin? :)

• jarmo65

Pidin jokunen vuos sitte hattua,kun nenäkin ruvel.Jouduin onnettomuutee 5v sitte.Ny sinut itseni kans,EI peilii.

• Ich bin...

tuleepa tuosta mieleeni, että elämän yksi etappi on saavutettu. Välitavoitteessa ollaan hengissä ja jopa terveenä ja hyväkuntoisena.

Elämän taukopaikka on juuri tässä ja nyt. Vedän henkeä ja mietin, mitä loppuelämälläni teen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      279
      2548
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1364
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1241
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1185
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      97
      1178
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      1042
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      946
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      890
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      797
    Aihe