Tänä aamuna näytetyssä UFC104:ssä oli tiukka matsi Machidan ja Ruan välillä, omissa merkinnöissäni Rua sai enemmän iskuja läpi. Taktiikkapuolesta sana: Machidan ois pitänyt yrittää ottaa enemmän Ruan potkujalasta kiinni, ja sitten iskeä takaisin tehokkailla suorillaan. Nyt Rua sai potkut miltei aina läpi.
Voi pikkasen olla kyljet kipeinä matsin jälkeen. Murtumiltakaan ei ehkä vältytty. Suojaako kylkilihakset murtumilta miten? Voiko maksankärkeä suojata lihaksilla? Anatomia ei ole oikein hallussa..
UFC104: Machidan olisi pitänyt
GSP
1
576
Vastaukset 1
- DSDSDSD
Hei !
Mä katsoin Suorana netistä,
Minulla oli 49-46 Shogunille, Hänen olisi pitänyt Voittaa. Olin Järkyttynyt kun ne sanoi että Machida oli voittaja.
Mä luulen että jos ei ole Huippukunnossa niin Kyljet ja jalat tulee Kipeäksi.
Odotan innoissani UFC 105 Randy Couture vs Brandon Vera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4192044- 1981639
- 1511509
- 1231396
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291196Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.252999- 114928
- 72820
- 17774
- 26705