Jos kysytte Welhon asiakaspalvelusta, että mikä taas Welhossa vaivaa ja mättää. Niin
näiden ns "asiakaspalveluneitokaisten " mukaan heillä ei ole mitään vikaa. Jos erehdyt
lausumaan poikkittaisen sanankin niin sieltä tulee äkkiä takaisin, että jos et siisti
heti kielenkäyttöäsi niin katkaisen puhelun. Ja sitten kun nöyrtyy saakin kuulla, että vika
varmaan on sinun johdon pituudessasi ja oletko kokeillut katkaista virtaa ja laittaa sitten
takaisin ? Mittareiden mukaan takaisintulosignaaali näyttää sinulla olevan hieman heikko,
mutta vika on varmasti sinulla, kun kenelläkään muulla ei ole mitään valittamista.
Myös Welhon asiakasrekisteri on aivan onneton. Nämä neitokaiset eivät osaa etsiä sinun
tietojasi, jos et anna heille sukuselvitystä sosiaaliturvatunnuksia myöten. Ihme, että saman
konsernin lehtitalo Hesari pystyy tunnistamaan sinut jo puhelimen soidessa !
Olen kypsynyt Welhon tapaan kunnioittaa maksavaa asiakasta.
Mikäkö Welhoa vaivaa ?
3
579
Vastaukset
- kuuma ku flekti
Soitin vvuosi sitten welhon asiakaspalveluun jossa ilmoitin asiani selvästi että netti pätkii ja modeemissa toisinaan vilkkuu vain tietyt valot, kesti alle 10s kun asiakaspalvelija sanoi että modeemi on hajalla ja voidaan tuoda uusi modeemi kotiovelle huomenna tai voitte tulla hakemaan uuden itse heti...
Ei se kyllä musta huonolta palvelulta vaikuttanut ollenkaan, oot varmaan heti ens kättelyssä alkanut aukomaan päätäs, sillon kyllä saat paskinta palvelua ihan keneltä vaan... - låestr
"...että jos et siisti heti kielenkäyttöäsi niin katkaisen puhelun. Ja sitten kun nöyrtyy ..."
Ettäkö eivät kuunneelleet vittuilua,kiroilua ja nimittelyä?? Ja vasta kun lopetit vittuilun,kiroilun ja nimittelyn sait asiasi selvitetyksi?? Monoa heti moisille asiakaspalvelijoille.
"Olen kypsynyt Welhon tapaan kunnioittaa maksavaa asiakasta. "
Kunnioitusta ei voi vaatia,se tulee ansaita.
Täydelliset mitättömyydet vaativat kunnioitusta. - eeepong
"Nämä neitokaiset eivät osaa etsiä sinun tietojasi, jos et anna heille sukuselvitystä sosiaaliturvatunnuksia myöten. Ihme, että saman konsernin lehtitalo Hesari pystyy tunnistamaan sinut jo puhelimen soidessa !"
Oletko ikinä ajatellut sitä, että yleensä firmoissa asiakas pitää TUNNISTAA ennenkuin mitään tarkempia tietoja kerrotaan ulospäin? Sotu on aika perusjuttu kun puhelimessa pelataan, samoin nimi ja osoite. Itse en Welhon tarkoista käytännöistä tiedä, mutta ainakin meillä firmassa (jossa hoidetaan myös puhelinmyyntiä) soittaessa "tutusta numerosta" (kuten varmaan mainitsemassasi Hesarissakin) asiakkaan tiedot kyllä löytyvät aika nopsaan, mutta ilman että itse vahvistat olevasi *sinä* ei asiakaspalvelukaan voi varmasti luottaa että sinä olet edelleen *sinä*. Näin ainakin meillä siis.
Ja hei, kielenkäyttöä noihin puheluihin, miettikää jos jokainen soittaja laukoisi törkyyksiä päin naamaa omana työpäivänäsi, eipä sitä kauhean kauaa jaksa kuunnella. Eikä kenenkään tarvitsekaan, yleinen säädyllisyys kohdilleen. Kaikki kunnioitus asiakaspalvelualalla oleville!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935421
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai784742Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384699Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 971799
- 991637
- 2571527
- 3561232
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031