Aamulla seisoo

Tyttönen.....

Kertokaas miehet, seisooko kaikilla miehillä aamuisin ja tärkein, että mikä on syy? Itse olen jostain lukenut, että johtuisi siitä, että miehen tarvitsee käydä pissillä. Totta vai tarua? Nimittäin, jostain luin miehen kertomana, että hänellä oli aamulla seisokki ja vaimo oli ottanut tämän seksuaalisessa mielessä, hypännyt miehen päälle ja aloittanut hommat, kun taas miehellä oli vaikea nauttia tästä, kun tarve oli käydä pissillä...

Omalla miehelläni seisoo aina aamuisin ja olen yrittänyt kysyä syytä, mutta aina tulee jotain vastauksia tyyliin "sinusta johtuen..." ;) , mutta enpä oikein jaksa uskoa...

Ja sitten toista kysymystäkin olen yrittänyt kovasti selvittää mieheltäni, mutta tuntuu, että siitäkin on vaikea saada uuta eikä jaata. Eli miltä tuntuu, kun penis alkaa kovettumaan ja miltä tuntuu, kun se on kova? Kai se nyt joltakin tuntuu? "Hyvältä tms" ei riitä vastaukseksi. :)

45

9698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9845

      Olen nainen mutta jostain joskus luin että aamuerektiot on miehelle kaikken parasta "treeniä" penikselle.. ei pitäis tulla erektiohäiriöitäkään niin paljon jos on aamuseisokkeja.. Tiedä sitten onko totta vai ei :P

    • monia.

      Aamusella verenpaineen muutos, lämmön muutos, hormoonien muutos ja onhan sitten tuo rakon täyttyminenkin.

      Siis täysin normaali ja tavanomainen asia.

      Siinä syy, miksi miehet eivät nuku ns. siskonpedissä.

      • stondaaja.

        Edellisessä viestissä syyt olikin jo lueteltuna. Hormoonit ja verenkiertoelimistön toiminta ne tärkeimmät. Jos näkee villejä unia, niin silloin herätessä myös usein se kovin stondis. Tämä on kehon normaalia toimintaa pitää paikat kunnossa.


      • stondaaja.
        stondaaja. kirjoitti:

        Edellisessä viestissä syyt olikin jo lueteltuna. Hormoonit ja verenkiertoelimistön toiminta ne tärkeimmät. Jos näkee villejä unia, niin silloin herätessä myös usein se kovin stondis. Tämä on kehon normaalia toimintaa pitää paikat kunnossa.

        Niin, kysyit myös miltä se kova kalu tuntuu. Hyvin pitkälti siltä, että joku jäykkenee / sojottaa alapäässä, keho menee hieman kiihottuneeseen tilaan ja sille kalulle olisi kiva jonkinlaista käsittelyä saada.


      • Jaettikyrpae
        stondaaja. kirjoitti:

        Niin, kysyit myös miltä se kova kalu tuntuu. Hyvin pitkälti siltä, että joku jäykkenee / sojottaa alapäässä, keho menee hieman kiihottuneeseen tilaan ja sille kalulle olisi kiva jonkinlaista käsittelyä saada.

        Oletko nyt kahdeksan vuotta myöhemmin löytänyt kovalle (oma väitteesi) aamukalullesi muuta käyttöä kuin oman kourasi?


    • Jokumies.

      Minulla seisoo useasti aamulla. Varsinkin jos on nainen vierellä.
      Masturboin usein aamuisin. Mieluiten kuitenkin harrastan seksiä aamuisin.
      Olen aamulla paljon viriilimpi kuin ilalla. Siis tahdon aamuisin seksiä paljon.
      Uskoisin, että kun miehesi sanoo, että sinusta johtuu, niin hän tuskin valehtelee.
      Tuoksusi vierelläsi. Rakkaan tuoksu. Kyllä se laittaa villiksi unessakin.
      Ja siihen on ihana herätä.

      Ja miltä erektio tuntuu. Hmm.. En nyt lähtisi positiivisia juttuja sanomaan.
      Koska se lähinnä ahdistaa, eikä voi keskittyä mihinkään.
      Erektio tuntuu hyvältä vain jos tietää saavansa seksiä.
      Itselläni kuitenkin seisoo aikalailla koko ajan, mikä lähinnä vituttaa. Oho jopa kirjaimillisesti.
      Pahin tunne on se, kun erektio menee pois ilman, että on lauennut.
      Se jotenkin sattuu. Tämä siis tapahtuu silloin kun on joku pitkä työjuttu, josta ei voi pitää taukoja.
      Tai jokin muu tuonkaltainen tilanne.
      Yritän masturboida mahdollisimman paljon, että pysyn järjissäni.
      Lisäksi minulla on vakituinen fuckbuddy jonka kanssa näemme lähes päivittäin.

    • matti n

      Olen 56-vuotias mies ja niin kauan kuin muistan aivan pikku lapsesta lähtien minulla on ollut yöllä nukkuessani erektio.
      Heräsinpä mihin aikaan tai mistä syystä tahansa yöllä penikseni on lähes poikeuksetta erektiossa.Yleensä nukkuessa erektio on paljon voimakkaampi kuin valveilla ollessa.
      Tiedemiehetkään eivät ole täysin perillä tuon ilmiön perimmäisestä tarkoituksesta.Ilmeisesti elimistö testaa ja ylläpitää sukupuolielimien kuntoa.
      Yöllinen ja aamuinen erektio ei liity mitenkään nähtyihin uniin ja niiden aiheisiin.Mies voi nähdä unta vaikkapa ojan kaivamisesta lapiolla suolla niin penis on erektiossa siitä huolimatta.
      Legendan siitä että penis jäykistyisi pelkästään seksiunien ansiosta voi unohtaa kansansatuna.Tai että penis seisoisi ns. "kusilastissa" on yhtälailla puppua.
      Minulla ei myöskään ole mitään "kiihotuksen" lähdettä aamuisin vieressäni koska asun yksin.
      Tosin olen huomannut että "aamupissalle" menoa voi pitkittää,ja virtsan pidättely on helpompaa yölläkin herättyään kun penis on jäykistynyt todella kovaksi.
      Jäykistyneen siittimen läpi on hankala,melkeinpä mahdoton "pissata".Ainakin virtsa valuu hitaasti ja vaivoin jäykistyneen peniksen läpi.

      Olen lukenut faktana jostain alan teoksesta että peniksen erektio liittyy REM-univaiheeseen,eli siihen syvän unen vaiheeseen kun silmät liikkuvat ja ihminen näkee unta.
      Naisilla jäykistyy vastaavasti klitoris,mutta monikaan nainen ei varmaankaan ole tullut huomioineeksi klitoriksen erektiota herättyään aamulla.
      Seitsemän tunnin unen aikana siitin jäykistyy 5-7 kertaa ja jokainen erektio kestää 20-40 minuuttiin kerrallaan.
      Se merkitsee sitä että siitin on erektiossa yhden yön aikana jopa yli 2 tunnista yli 3 tuntiin.
      On totta että yöllisten erektioiden pois jääminen voi olla merkki jopa verisuonisairauksista.Valtimot voivat olla kalkkeutuneet eivätkä enää toimi niinkuin pitäisi.
      Jos penis ei enää jäykisty nukkuessa on jo hyvä syy mennä lääkäriin tutkituttamaan verisuonten ja sydämekin kunto.

      Omat yölliset erektioni koen positiivisena asiana,ja nukunkin ilman pöksyjä niin että penikseni pääsee jäykistyessään vapaasti luonnolliseen asentoonsa.Tiukat housut eivät ole terveelliset nukkuessa edellämainitusta syystä.
      Jos herään yöllä ja totean penikseni erektion,se on kiva tunne ja nukahdan samantien uudelleen.
      En polta tupakkaa,ja alkoholiakin käytän erittäin vähän,lähinnä viinin muodossa.Harrastan liikuntaa ja huolehdin kunnostani.Uskon että noilla asioilla on vaikutuksensa siihen että penikseni on tänäpäivänä tässä iässä paremmassa kunnossa kuin koskaan ja terve. :)

      Todellakin peniksen jäkistymiseen liittyviä tuntemuksia on vaikea pukea sanoiksi.Joku on sanonut että rakkaus on sisäistä kutinaa jota ei voi raapia.Ehkä se tunne on samanlaista.
      Voisin sanoa sitä paineen tunteeksi kun siitin alkaa täyttyä verellä.Sisäistä hivelyä ja värinää.Lämmön tunne ja paisumisen tunne.Jos siitin jäykistyy ahtaissa pöksyissä eikä pääse suoristumaan se voi tuottaa kipuakin taitekohdassa.
      Luulen että sinä tunnet samanlaista mielihyvää,ja samanlaisia tuntemuksia klitoriksessasi kiihottuessasi sen jäykistyessä erektioon.Tunnetko joskus "tykytystä" klitoriksessasi?. :)
      Luulen että emme ole niin hirveän paljon erilaisia siinä suhteessa.

      Joskus äärimmilleen jäykistyneessä peniksessä tuntuu jomotusta tai pakottavaa tykytystä.Varsinkin terskassa.Olen muutaman kerran yöllä herätessäni jopa säikähtänyt todella voimakasta erektiota ja sen tuomaa tunnetta,suoranaista särkevää jomotusta.
      Normaalisti siittimessä tuntuu vain paineen tunne,ei painon tunnetta vaikka se sojottaakin pystyssä.Tosin ei enää niin yläviistossa kuin nuorena.
      Minulla on suora penis,ei käyrä mihinkään suuntaan.

      Tässä oli "Tyttönen" sinulle sellaista tietoa jota minulla on yöllisistä erektioista ja peniksestä sekä jotain siitä miltä siittimen jäykistyminen ja erektio tuntuu.
      Ehkä selitykseni ei tyydytä vielä sinua.Mutta kysy lisää jos jotain tulee mieleen :)

    • Aamuseisokkelija

      vaikuttaa myös minkälainen kusihätä on, olen lukenut joskus että miehellä seisoo 6-12 kertaa yön aikana nukkuessa.

      • Ei aamustondikseen mitään kusihätää tarvitse,heräät vaan muuten pili kovana...


    • stondiksen..

      Aamustondiksen syy on peniksen paisuvaiskudoksen huolto, kroppa tekee sitä itse pitkin yötä miehen mielestä riippumatta ja toisinaan se on herätessä kanssa kovana. Kyllähän sitä voi käyttää jos se siinä sojottaa, eikun pukille vaan ;-) Mutta ei kannata mennä miehen päälle välttämättä jos rakko on täynnä, ettei tule vahinkoa rakolle.

    • AP

      Kiitos vastanneille, selvensi kyllä!

      minun ei siis tarvitse "pelätä", että miehellä olisi pissahätä, ja että häneen sattuisi, jos vaikka tekisin aamulla aloitteen... :) Tai kaipa hän sitten kertoisi, jos hätä olisi, eikä hommia kannata aloittaa?! Mä olen vain jotenkin elänyt tuon em. lukemani tarinan uskossa, ja odottanut, että miehen seisokki ensin laskee ja pääsee käymään pissalla. :)

      Nukkuessa peniksen kovettumista ei siis varmaankaan tunne?

      On se niin ihmeellinen vehja, ihan oikeasti ;)

      • magnum 18

        Aamu erektiot johtuu testosteronin erittymisestä,se on aamuisin voimakkaimmillaan,aamuerektioiden loppuminen on merkki testosteronin vajeesta. Itselläni varsinaiset aamuerektiot alkaa noin kello 7 jos olen noussut ylös kello 5. sillä ei ole mitään tekemistä virtsan pidättelyn kans.toki heti herätessäkin usein jöijii.
        Ja olisi hyvä jos antaisit miehesi käydä ensin pisulla aamulla koska pisu hätä vie nautintoa siitä seksistä.

        Joskus yöllä sitä käy puolittain hereillä ja laittaa merkille erektion, se on kuin unilelu on mukava nukahtaa saman tien kun alakerrassa hekumoi.

        Joku sanoi että erektiot on kiusallisia esim töissä, ei ollenkaan minä nautin joka hetkestä se antaa miehekkään
        tunteen, ja tekee mieli lähestyä naisia. tosin kävely on hankalaa ja täytyy vain yrittää olla ajattelematta yhtään mitään niin se siitä hiukan pehmenee.


      • tnhndsbsrb
        magnum 18 kirjoitti:

        Aamu erektiot johtuu testosteronin erittymisestä,se on aamuisin voimakkaimmillaan,aamuerektioiden loppuminen on merkki testosteronin vajeesta. Itselläni varsinaiset aamuerektiot alkaa noin kello 7 jos olen noussut ylös kello 5. sillä ei ole mitään tekemistä virtsan pidättelyn kans.toki heti herätessäkin usein jöijii.
        Ja olisi hyvä jos antaisit miehesi käydä ensin pisulla aamulla koska pisu hätä vie nautintoa siitä seksistä.

        Joskus yöllä sitä käy puolittain hereillä ja laittaa merkille erektion, se on kuin unilelu on mukava nukahtaa saman tien kun alakerrassa hekumoi.

        Joku sanoi että erektiot on kiusallisia esim töissä, ei ollenkaan minä nautin joka hetkestä se antaa miehekkään
        tunteen, ja tekee mieli lähestyä naisia. tosin kävely on hankalaa ja täytyy vain yrittää olla ajattelematta yhtään mitään niin se siitä hiukan pehmenee.

        asian ymmärtänyt, että mieshormoneista se johtuu. Muitakin syitä kyl lienee, mut toi on tärkein. Mistähän muuten johtuu, että mulla ei ole lähellekään joka työaamu erektiota, mut viikonloppuisin ja lomilla liki aina...? Ilmeisesti päässä pyörii jo ennen heräämistä, että ei nyt ole erektioon aikaa, vaan pitää lähteä töihin (oon näet hyvin aamu-uninen ja aamulla ei juuri jää aikaa muuhun kuin pikaiseen ruokailuun ja sit baanalle)


      • seisottajat
        tnhndsbsrb kirjoitti:

        asian ymmärtänyt, että mieshormoneista se johtuu. Muitakin syitä kyl lienee, mut toi on tärkein. Mistähän muuten johtuu, että mulla ei ole lähellekään joka työaamu erektiota, mut viikonloppuisin ja lomilla liki aina...? Ilmeisesti päässä pyörii jo ennen heräämistä, että ei nyt ole erektioon aikaa, vaan pitää lähteä töihin (oon näet hyvin aamu-uninen ja aamulla ei juuri jää aikaa muuhun kuin pikaiseen ruokailuun ja sit baanalle)

        Jo pikkupojasta asti kullini on seisonut aamuisin, milloin vähemmän milloin enemmän joskus niin kovana ettei sitä pysty piilottamaankaan. Pikkupoikana useasti siskoni kävi aamuisin herättelemässä ja hihittelemässä kullini seisomista. Vaimoni on myös huomannut jutun ja monasti tarttuukin kulliini kiinni aamulla. Aamupano on meillä melko yleistä, kun kulli on valmiiksi timmissä ja vaimokin on monasti viritellyt paikkansa kosteaksi. Siinä ei keritä välttämättä esileikkejä suorittamaan kun kulli on jo työnnetty koko pituudeltaan pilluun.


      • Naisen kertomana
        seisottajat kirjoitti:

        Jo pikkupojasta asti kullini on seisonut aamuisin, milloin vähemmän milloin enemmän joskus niin kovana ettei sitä pysty piilottamaankaan. Pikkupoikana useasti siskoni kävi aamuisin herättelemässä ja hihittelemässä kullini seisomista. Vaimoni on myös huomannut jutun ja monasti tarttuukin kulliini kiinni aamulla. Aamupano on meillä melko yleistä, kun kulli on valmiiksi timmissä ja vaimokin on monasti viritellyt paikkansa kosteaksi. Siinä ei keritä välttämättä esileikkejä suorittamaan kun kulli on jo työnnetty koko pituudeltaan pilluun.

        Mulla on miehelläni ns. kanki kovana aamuisin ja kyllä hieman kateellisena lusekelin näitä aamuseksijuttuja kun meillä harvoin aikaa aamuisin seksiin...lapset vietävä hoitoon, töihin mentävä jne. kaikkea kiirettä piisaa aamuisin...harvoin jaksamme herätä seksipuuhiin reilusti aikaisemmin ennen lasten heräämistä - tarkoittaisi aamuherätystä esim klo.5.00. Pojallani seisoo usein myös aamuisin ja hihittelee kun kikkeliä kutittaa ja vaikea kiskoa pikkuhousuja jalkaan (pojalla ikää 3v.) kyllä se on miehillä näköjään sikiöajasta alkaen alkaa tuo seisokkijuttu pelata...


      • Runkkariksi oppinut
        Naisen kertomana kirjoitti:

        Mulla on miehelläni ns. kanki kovana aamuisin ja kyllä hieman kateellisena lusekelin näitä aamuseksijuttuja kun meillä harvoin aikaa aamuisin seksiin...lapset vietävä hoitoon, töihin mentävä jne. kaikkea kiirettä piisaa aamuisin...harvoin jaksamme herätä seksipuuhiin reilusti aikaisemmin ennen lasten heräämistä - tarkoittaisi aamuherätystä esim klo.5.00. Pojallani seisoo usein myös aamuisin ja hihittelee kun kikkeliä kutittaa ja vaikea kiskoa pikkuhousuja jalkaan (pojalla ikää 3v.) kyllä se on miehillä näköjään sikiöajasta alkaen alkaa tuo seisokkijuttu pelata...

        Itse muistan parhaiten ajan kun olin n. 15v, olin silloin vielä hintelä pikkupoika mutta kullini oli jo kasvanut lähes miehisiin mittoihinsa. Tuntui ja näytti se joskus aivan hurjalta kun omasta mielestä ison kokoinen kulli seisoi kivenkovana aamusella herätessä. Niistä ajoista se aamurunkkauskin on minulla ja monella muullakin alkanut? Itse huomasin että monasti on mukavempi runkata aamulla mehut ulos, ettei tarvi koko päivää väliin jäykistyvää kullia ajatella.


      • sdadsda
        Runkkariksi oppinut kirjoitti:

        Itse muistan parhaiten ajan kun olin n. 15v, olin silloin vielä hintelä pikkupoika mutta kullini oli jo kasvanut lähes miehisiin mittoihinsa. Tuntui ja näytti se joskus aivan hurjalta kun omasta mielestä ison kokoinen kulli seisoi kivenkovana aamusella herätessä. Niistä ajoista se aamurunkkauskin on minulla ja monella muullakin alkanut? Itse huomasin että monasti on mukavempi runkata aamulla mehut ulos, ettei tarvi koko päivää väliin jäykistyvää kullia ajatella.

        Eli olen mies ja minulla seisoo lähes joka aamu... Ja vielä kummallisempaa on, että kun herää yöllä niin yleisesti aina seisoo.. En itse tiedä yhtään mistä tämä johtuu, mutta siihen ei tarvita mitään uniakaan vaan tuntuu niinkuin olisi seissyt koko yön.. Tämä ei kuitenkaan varmaan ole mahdollista fyysisesti..

        Ja toinen juttu on, että tämä aamuseisokki ei ole mitenkään kiihottavaa ja yleensä itseäni ei tee kyllä mieli aamulla tehdä yhtään mitään.. Viime viikolla kun olin kaverin kanssa reissussa ja nukuin hänen vieressään hotellissa (siis mies).. Niin olipa nolo tilanne jotenkin kun aina seisoi aamulla ja piti pysytellä pitkä aika peiton alla.. Ja aamuseisokki kestää vielä niin pitkäänkin.. suorastaan inhottavaa. Naisille voin kertoa, että ilman mieheltä kysymistä ei kannata sarven nokkaan kiivetä, koska mies ei välttämättä aina tunne aamulla mitään seksuaalista kokemusta... Mutta joinain aamuina toisaalta tuntuu hyvinkin, että panettaisi, että aika pitkälti aamusta kiinni..


      • aetjary
        tnhndsbsrb kirjoitti:

        asian ymmärtänyt, että mieshormoneista se johtuu. Muitakin syitä kyl lienee, mut toi on tärkein. Mistähän muuten johtuu, että mulla ei ole lähellekään joka työaamu erektiota, mut viikonloppuisin ja lomilla liki aina...? Ilmeisesti päässä pyörii jo ennen heräämistä, että ei nyt ole erektioon aikaa, vaan pitää lähteä töihin (oon näet hyvin aamu-uninen ja aamulla ei juuri jää aikaa muuhun kuin pikaiseen ruokailuun ja sit baanalle)

        Testosteroni on se mikä vaikuttaa. Mulla muuten sama juttu: Viikolla ei seisonut muistaakseni yhtenäkään aamuna, kun piti kiirehtiä duuniin, mut nyt sit seisoikin puoli tuntia älyttömän kovana :)


    • pappamcmäkinen

      vitun pällit, testosteroni on aamulla korkeimmillaan.Siksi se mulkku seisoo, eikä minkään kusihädän takia.LOL

    • m paatti

      Jännä juttu, että ollessani armeijassa, me porukalla ihmettelimme aamukovuuden katoamista. Tulimme siihen tulokseen, että koska sen peittely on mahdotonta armeijan aamuissa, niin oma sisäinen kellomme huolehtii erektion laskusta ennen herätystä.

      Minä tunnen erektion alun ihan selvänä pikku sähköiskuna peniksen juuressa. Erektion alkaessa, aivoista tulee käsky verisuonille avautua ja rentoutua ja päästää veri penikseen. Peniksen velttous on siis aktiivinen tila, erektio rento tila.

      Erektio on tykyttävä paineen tunne peniksessä. Tulee pakottava tarve työntää se johonkin. Pidättäytyminen saa sen herkistymään, pienikin eroottinen virike saa sen säpsähtämään.
      Erektio on kaikissa vaiheissaan jännä tapahtuma. Veltto penis heiluu kivasti. Vähittäistä kovettumista on kiva seurata, ja huomata sen liikkeiden muutokset, kunnes se vain seisoo tanakasti ja vain nytkähtelee vähän. Miehen seksuaalisuus on hyvin peniskeskeistä, ja vaikka muun kehon tuntemuksista nauttii myös, niin penikseen ne tuntemukset lopulta pakkautuu.

      Hyvältä se erektio tuntuu ilman orgasmiakin.

      Kokeilepa miltä tuntuu ottaa veltto penis käteen, ja tuntea sen kovettuminen täyteen mittaan.

      • Havk

        Eipä ole mikään ihme jos ei sielä ole aamuerektiota, Ovet paukkuu ja kalskahtelee niinku jossain vankilassa,
        Päivystäjä huutaa suureen ääneen KOMPANIAAASSAAAAA HERÄÄÄTYYYYYYS. tosi eroottista.Paremminkin sain rytmihäiriöitä aina aamuisin.


    • Kyllähän se mukavalta tuntuu kun tietää että vehkeet on kunnossa

    • Miehen mukaan testosteronia on aamulla eniten. Hän käy vessassa ja sitten yleensä viikonloppuaamuisin antaa lusikassa. Se on jotenkin rauhallista ja raukeaa seksiä aamuisin. Hellää ja herkkää, siitä on ihanaa herätä sitten kahville.

    • Ikäaviomies

      Mahtava juttu, kun itselläkin juilii jäykänä koko iltaseksin jälkeen ja taas herätessä tekee kovasti mieli seksiä. Aktivisuus tekee aktiiviseksi ja nussiminen on miehen mukavinta hommaa vielä ikämiehellekin.

    • Kutistunutnakki

      Ole mielissäsi niin sen pitääkin seistä. Jos seisokki loppuu se tietää samaa kuin minulla. Jos ei seiso aamulla niin kohta ei seiso myöskään muulloinkaan.

    • nmjk60

      "Kutistunutnakki"kirjoittaa totta.Olen sellaisessa kodissa kasvanut et kaikenlainen sexiin viittaaminenkin oli kiellettyä,piti nuorena suggeroida itsensä ettei varmaan ollut yöllä tai aamulla erektiota(ei ollut omaa huonetta),sellanen olisi tiennyt selkään saantia tai pahempaakin.Tästä nyt sitten oli seurauksena se ettei tahdo toimia ,tai ei oikein ole koskaan toiminut kunnolla nyt olen kohta kuuskymppinen n.s vanhapoika .

    • Perse-Erkki

      Koko ajan minulla seisoo. Aloittaa jo yöllä tarkalleen ottaen klo 05.27. Ja lähes aina, vieläpä samaan aikaan. Siinä ei mitkään kusemiset kyllä auta tippaakaan. Lavuaarit reunaan olen aina ensin hakannut sen veltoksi. Mutta aamukahvia keittäessä vielä uudelleen keittiön pöydänreunaan. Työhön lähtiessä pitää aina ulko-ovella naida muijaa kiitokseksi. Ruokatunnilla sitten jo taas seuraavan kerran. Kahvitunnit mene aina runkatessa. Ihan hyvin mulla muutenkin duunissa pyyhkii.

    • Eräsaviomies

      Aamuseisokki on mahtavaa ja nainti kestävää. Parasta ikinä ihanan vaimon kanssa, joka vielä nuolisi kullin puhtaaksi. Tietenkin vaimon suudelmat kiihottavat vaimoa kunnon orkkuihin.

    • aamuerektio johtuu elimistön testosteroni-erityksestä. Jos sattuu olemaan krapula-aamu, niin paras seisokki alkaa vasta kun alkoholi on poistunut elimistöstä. Itse en käytä enää niin paljoa alkoholia koskaan - muistan nuoruudesta.

    • kjddge

      Kyllä vaan seisoo kusetuksenkin takia. Syy on siinä, kun paisunut kusirakko painaa eturauhasta ja aiheuttaa seisomisen. Vitun tyhmät kkäpiöt.

      • PHUAAAA

        Taitaa sinulla nostaa paisunut kusirakko virtsaa omaan päähäsi.


      • Anonyymi
        PHUAAAA kirjoitti:

        Taitaa sinulla nostaa paisunut kusirakko virtsaa omaan päähäsi.

        Uraania aivoille siis?


    • Anonyymi

      Yöllä herään useasti kun kulli on hiton jäykkänä.
      Sitten pitää runkata. Yöllä seisokki on kovempi

    • Anonyymi

      He­i! Ku­tsum­­me sinu­­­t kä­ym­­­ään uude­­­ss­a cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://2790000.com/H/8zE4x 👈

    • Anonyymi

      Kyllä toi yöseisokki johtuu testorteronista

      • Anonyymi

        Misstä sitä testosteronia voi saada vaikka tabletteina, vai antaako lääkäri pistoksena 67v seis


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsellä ainakin seisoo ja toisinaan aamuyöllä herätessä eikä sitä ole tullut sen kummemmin ihmeteltyä

      Syynä voi olla mitä vain kivasta unesta jota ei uskalla vaimolle kertoa,jos siinä puuhattu vaikka vaimon naispuolista kaveria tai jokin hormonaalinen juttu.Voi olla,että toivoisi emännän tyhjentävän vaikka kädellä

    • Anonyymi

      Itsellä tuon aiheuttaja on naapurin nuori vajaa kolmekymppinen yh nainen ja yllättäen ei tule sanottua mitään vaimolle

      Toki hävettää joskus edes,että ajattelee pääsevänsä panolle,mutta minkäs sille tekee ja ottaa järjen pois vehkeistä ettei liikaa himota ja ajattelee,että ei vaan vahingossakaan saa mitään isyys titteliä josta seuraa paniikki

      En tiedä miten se naisilla menee,mutta kai sitä koloakin kutkuttaa

    • Anonyymi

      Kyllä se lähes aina seisoo ja muija on ylpeä siitä. Sanonut jopa että voin aamuseisokissa loikkia kahvipoytään. Se on kuulemma luonnollinen asia eikä johdu kiihottumisesta häntä tai ketään muutakaan kohtaan. Sehän voi toki aiheuttaa kiihottumista muissa kun näkevät minut munapystyssä pelkät bokserit jalassa. Varsinkin jos muija ei ole vielä itse paikalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsekin hämmästellyt tätä kun aamuisin poikiani herätellessä omista huoneistaan, heillä on todella usein rajut seisokit siinä vielä nukkuessaan, että mikä se sellaisen saa aikaan.
      N.42

      • Anonyymi

        Itellä teininä kulli oli jäykkänä käytännössä koko ajan. Aamuisin sinulla on vain hyvä tilaisuus nähdä seisokit mutta eiköhän niilläkin ne sojota kovina pitkin päivää. Pillun ja seksin puutehan ne jäykistää jatkuvasti seisoviksi aamuisinkin.


    • Anonyymi

      Kyllä aamulla seisoo kuin rautakanki, vaikka ikää jo 61v.

    • Anonyymi

      Kylhän jos näkee illalla äidin paljasta pintaa tai isot tissit vaik vain rintsikoissa, niin aamulla viel seisoo vaikka olis illalla sängys salaa runkkaillu.
      Aki

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1737
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      983
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      116
      911
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe