17 vuatta ja Saksaan menossa, sielhän saa 16-vuotiaana vapaasti ostella kaupoista bissee yms mutta miten on baarien laita?? Baareihin ihan normi 18?
Saksalainen after ski
1
339
Vastaukset
- bitte schön
Olen itse Saksassa käynyt kymmeniä kertoja, tupakkaa voi ostaa vaikka 10 vuotias jos niin haluaa vaikka jostakin kadulla olevasta "tupakkakoneesta", alkoholia voi ostaa vaikka 16 vuotias, joihin baareihin on ikärajoitus, varsinkin jos on joku tapahtuma, tai tiettynä kellonaikana, olin nuorena sinun iässäsi saksassa käynyt monissa eri baareissa ( myös iltasilla ) eikä kukaan mitään valitellut, kaikissa paikoissa ei myyty alkoholia, mutta yleensä kyllä sain tilattua sitä mitä halusin, ainakin mietoina, kannattaa käydä hofbräuhaussissa jos etelä-saksaan olet menosa, sieltä saa alaikäisetkin isoja oluttuoppeja ja makkaraa vaikka millä mitalla ja ei taatusti kysytä ikää ainakaan jos vanhempas on mukana.
PS. Willkommen in Deutschland!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839