Elä täysillä rakkaus

kaaru

hiljaisuutta puhisee talviaika
taivas pilvessä
omenapuu on pudottanut
osan kesän vihreydestä
oravat löysivät tien oksille

elä jokainen päivä
kuin se olisi viimeinen
elä täysillä koko päivä
janoa joka hetki sisimpääsi
hiljaisuudessakin päivä on
ainutlaatuinen

rakkaus onnellisuutta
matkalla huomiseen

http://www.facebook.com/photo.php?pid=30598914&l=231824ab4c&id=1524707733

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Tää on huikee!

      Tässä minusta on aistittavissa, tai oikeestaan, suoraan luettavissa toisenlainen Kaaru,
      tai sanoisinko oikea Kaaru - Kaaru ihte! :D

      Runosi sanoma ajaton ja niin totta -
      vällillä on niitä pilvisiä hetkiä siitäkin huolimatta 'elä täysillä koko päivä'..
      koko runosi pitäisi nostaa, mutta järkee ny.. ;D

      .."hiljaisuudessakin päivä on
      ainutlaatuinen"
      http://www.freewebs.com/poemrose/syksy.jpg

      Runosi on niin 'täysi' niin 'runsas' siis se antaan/on sisällöltään enemmän,
      kuin ehkä ensin luulekaan, sieltä löytää.. ja siksi se on päivän paras runo! Kyllä jämti on niin! :)

      • kaaru

        Mitä sie ny höpiset?

        On tainnut tulla juotua
        sitä rohtoteetä liikaa;)

        Kiitos sanoistasi ja hyvää alkanutta viikkoa:)


    • Minanoita

      Mahtava kuva,
      miellyttävänä väreilevän
      runosi rannalla....

      Sunnuntaiehtoota sinulle Kaaru,
      toivottaa loitsuntakoja ja sulantekijä=)))

      • kaaru

        tahtoo jotain taikaa
        tähän päivään...ossaatko?

        Kiitän vierailustasi:)


    • täti villasukka

      Luin tätä samalla ajatellen, ettei ovia saa paukuttaa
      eikä lehtikään saisi tippua puusta nyt,
      sillä hiljaisuus on ainutlaatuista.
      Hiljaisuudesta voisi jopa olla kateellinen.
      Naseva ja nätti samassa paketissa tämä runosi:)

      • kaaru

        ihanan hiljaista on täällä itärintamalla
        aukaisin kyllä äsken radion
        että kuulisin muutakin
        kuin omat ajatukseni.

        Olen oppinut nauttimaan hiljaisuudesta
        ja tässä aamussa kiitän sanoistasi:)


    • Kuljen alla omenapuiden,
      alas varissu lehdet, kesän muistot.
      Omenia noita kantoi oksat,
      mietin usein, miten jaksoikaa, noin paljon?

      Ihanan runon, oravatki iloiset vekkulit,
      taitojaan ilmalentojaan näyttelee
      ja piilottelevat -

      kaaru
      lämmin käden ojennus, elämä sen lehdellä,
      rakastetaan tässäki päivässä.

      • kaaru

        rakkautta päivääsi
        kiitollisena olen
        vastarunostasi

        Sinä osaat:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe