hiljaisuutta puhisee talviaika
taivas pilvessä
omenapuu on pudottanut
osan kesän vihreydestä
oravat löysivät tien oksille
elä jokainen päivä
kuin se olisi viimeinen
elä täysillä koko päivä
janoa joka hetki sisimpääsi
hiljaisuudessakin päivä on
ainutlaatuinen
rakkaus onnellisuutta
matkalla huomiseen
http://www.facebook.com/photo.php?pid=30598914&l=231824ab4c&id=1524707733
Elä täysillä rakkaus
8
265
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tää on huikee!
Tässä minusta on aistittavissa, tai oikeestaan, suoraan luettavissa toisenlainen Kaaru,
tai sanoisinko oikea Kaaru - Kaaru ihte! :D
Runosi sanoma ajaton ja niin totta -
vällillä on niitä pilvisiä hetkiä siitäkin huolimatta 'elä täysillä koko päivä'..
koko runosi pitäisi nostaa, mutta järkee ny.. ;D
.."hiljaisuudessakin päivä on
ainutlaatuinen"
http://www.freewebs.com/poemrose/syksy.jpg
Runosi on niin 'täysi' niin 'runsas' siis se antaan/on sisällöltään enemmän,
kuin ehkä ensin luulekaan, sieltä löytää.. ja siksi se on päivän paras runo! Kyllä jämti on niin! :)- kaaru
Mitä sie ny höpiset?
On tainnut tulla juotua
sitä rohtoteetä liikaa;)
Kiitos sanoistasi ja hyvää alkanutta viikkoa:)
- Minanoita
Mahtava kuva,
miellyttävänä väreilevän
runosi rannalla....
Sunnuntaiehtoota sinulle Kaaru,
toivottaa loitsuntakoja ja sulantekijä=)))- kaaru
tahtoo jotain taikaa
tähän päivään...ossaatko?
Kiitän vierailustasi:)
- täti villasukka
Luin tätä samalla ajatellen, ettei ovia saa paukuttaa
eikä lehtikään saisi tippua puusta nyt,
sillä hiljaisuus on ainutlaatuista.
Hiljaisuudesta voisi jopa olla kateellinen.
Naseva ja nätti samassa paketissa tämä runosi:)- kaaru
ihanan hiljaista on täällä itärintamalla
aukaisin kyllä äsken radion
että kuulisin muutakin
kuin omat ajatukseni.
Olen oppinut nauttimaan hiljaisuudesta
ja tässä aamussa kiitän sanoistasi:)
Kuljen alla omenapuiden,
alas varissu lehdet, kesän muistot.
Omenia noita kantoi oksat,
mietin usein, miten jaksoikaa, noin paljon?
Ihanan runon, oravatki iloiset vekkulit,
taitojaan ilmalentojaan näyttelee
ja piilottelevat -
kaaru
lämmin käden ojennus, elämä sen lehdellä,
rakastetaan tässäki päivässä.- kaaru
rakkautta päivääsi
kiitollisena olen
vastarunostasi
Sinä osaat:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522