Hyviä ihotautilääkäreitä tekemään TCA kuorinnan Helsingissä?

Siloposkeksi haluava

Elikkäs olisin siis menossa TCA kuorintaan, niimpä etsisin hyviä ihotautilääkäreitä sitä tekemään. Ketä itse suosittelitte ja paljonko maksoi? Itselläni on aknesta johtuvia punaisia läiskiä posket täynnä, otsa ja leuka ovat saaneet olla aika rauhassa. Ja olen syönyt roa-kuurin akneen, mutta punaiset arvet jäivät.

9

2139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siloposkeksi haluava

eikö kukaan ole käynyt helsingissä tca-kuorinnassa? :o
      hämmästyttävää...

• joo on kokemusta

Olen käynyt Ihoakatemiassa Helsingin keskustassa. Minulle tehtiin sekä tca-kuorinta että ihon hionta (samaan aikaan). Kiva paikka, hyvää palvelua. Lääkäri Marge Uibu. Minulla on kuoppa-arpia ja kyllä ne vähän tasoittuivat. Kannattaa käydä siellä juttelemassa, on niitä muitakin vaihtoehtoja kuin tuo tca. Itselläni punoitus kesti aika kauan tuon käsittelyn jälkeen, ainakin pari kuukautta, ehkä pidempääkin. Meikillä sai kyllä piiloon. En ole vielä täysin tyytyväinen (arvet aika syvät), joten harkitsen laserhiontaa.

• siloposkeksi haluava
        joo on kokemusta kirjoitti:

Olen käynyt Ihoakatemiassa Helsingin keskustassa. Minulle tehtiin sekä tca-kuorinta että ihon hionta (samaan aikaan). Kiva paikka, hyvää palvelua. Lääkäri Marge Uibu. Minulla on kuoppa-arpia ja kyllä ne vähän tasoittuivat. Kannattaa käydä siellä juttelemassa, on niitä muitakin vaihtoehtoja kuin tuo tca. Itselläni punoitus kesti aika kauan tuon käsittelyn jälkeen, ainakin pari kuukautta, ehkä pidempääkin. Meikillä sai kyllä piiloon. En ole vielä täysin tyytyväinen (arvet aika syvät), joten harkitsen laserhiontaa.

okei kiitos, minkä hintaista oli? :)
        tca-kuorinnasta olen lukenut paljon ja olen myös lukenut sen olevan paras hintaansa nähden.
        mulla ei tosiaan ole kauhean pahat arvet (punaisia läikkiä)

• tca:ta suunnitteleva
        siloposkeksi haluava kirjoitti:

okei kiitos, minkä hintaista oli? :)
        tca-kuorinnasta olen lukenut paljon ja olen myös lukenut sen olevan paras hintaansa nähden.
        mulla ei tosiaan ole kauhean pahat arvet (punaisia läikkiä)

Olen selvitellyt hintoja, iso on hintahaarukka. Hinnat vaihtelee välillä 250-600 egeä. Tampereen tervystalo oli edullisin ja Siluetti Helsingissä kallein, muut paikat oli sitten siinä välissä. Soitin aika moneen paikkaan, mutta tietenkään en voi varmasti sanoa, että olisin joka paikkaan osannut soittaa. Vähän vaikea oli arvioida myös sitä, että minkälainen hoito loppujen lopuksi on. Puhelut meni ajanvaraukseen, joiden tiedot ei olleet kovin hyvät. Googletin paikkoja aluksi netistä. Olen menossa Tca-hoitoon, kunhan saan loman järkättyä.

• JasperHale
        tca:ta suunnitteleva kirjoitti:

Olen selvitellyt hintoja, iso on hintahaarukka. Hinnat vaihtelee välillä 250-600 egeä. Tampereen tervystalo oli edullisin ja Siluetti Helsingissä kallein, muut paikat oli sitten siinä välissä. Soitin aika moneen paikkaan, mutta tietenkään en voi varmasti sanoa, että olisin joka paikkaan osannut soittaa. Vähän vaikea oli arvioida myös sitä, että minkälainen hoito loppujen lopuksi on. Puhelut meni ajanvaraukseen, joiden tiedot ei olleet kovin hyvät. Googletin paikkoja aluksi netistä. Olen menossa Tca-hoitoon, kunhan saan loman järkättyä.

Suosittelen terveystaloa ja tätä erittäin mukavaa ja asiansa osaavaa miespuolista ihotautilääkäriä siellä. Hän on tehnyt näitä jo 7 vuotta. Hinta on 237 euroa toimistokuluineen, eli on varmaan Suomen edullisin. Hinta on kilpailukykyinen vaikka tulisi junalla kauempaakin, on myös helppo löytää, paikka sijaitsee rautaieasemalla. Itse olen käynyt nyt 2 kertaa tässä tca:ssa ja olen tosi tyytyväinen. Minusta on ihanaa myös se, että pienet hiusrypyt katoavat aknearpien lisäksi:)

• 6575uuuu
        tca:ta suunnitteleva kirjoitti:

Mihin tarvitset sitä lomaa?? Jos töissä niin älä missään tapauksessa ota lomaa, vaan sairauslomaa.

Itsekin menin tampereelle ja suosittelen sitä paikkaa. Tulee juna tai bussimatkoineen 100-300 euroa halvemmaksi kuin Helsingissä

• Lady Scarface
        joo on kokemusta kirjoitti:

Minulle on tehty vastaava käsittely (tca ja ihon ihonta) kolmesti. Arvet ovat olleet syviä kuoppia. Tällä hetkellä osa on hävinnyt ja osa on ihon tasalla. Niistä pahemmista arvista arven paikka erottuu tietynlaisessa valossa. Syvimpiä kuoppiakin on edelleenkin olemassa, mutta alkutilanteeseen verrattuna tilanne on huomattavasti parempi.

Punoitus hoidon jälkeen kestää sen pari kuukautta, tosin on varmaan yksilöllistä Itselle on sinä aikana tulleet tutuksi Blascon ja Lumenen punoitusta poistavat voiteet...

• siluetti...

ite oon käynyt siluetissa yhden kerran pari viikkoa sitten. se oli semmoinen alustava hoito, katottiin miten iho reagoi ja voidaanko vahvempia happoja käyttää.
      nyt mulle sitten tehään sarjahoito (2 kertaa vielä) vähän kevyemmillä hapoilla. iho on tosi hyvä, mut pari arpee häiritsee. kuulemma ei lähe ees kokonaan pois, mutta laseria mulle ei suositeltu..

hoidon jälkeen iho punoitti kevyesti, oli aika posliinimainen ja noin viiden päivän päästä kuoriutu kevyesti..
      tuo siis ihan matalalla pitoisuudelle.. ja ihan normaalisti elin ilman meikkiä.

noo sitä varsinaista hoitoo odotellessa. 2.12 on aika.. hinta oli jotain 130 ja se varsinainen hoito on 288.

ihan sama kyl itelleni, rahaa se vaan on.

• LTuhkimo

Ihoakatemian ylilääkäriä, Marge Uibua, minäkin suosittelen! Hän on kylläkin kovin kysytty lääkäri, mutta koska hänellä on vakituinen vastaanotto ma-pe -päivät Ihoakatemiassa, hänelle on kuitenkin suhteellisen helppo saada vastaanottoaikoja. Ja aina voi myös kysyä peruutusaikoja.

Muistuu mieleeni hauska anekdotti: kävin hoidossa tänä talvena oikein navakan tuulisena pakkaspäivänä ja olin ihan kali-kali-jäässä, kun pääsin Mannerheimintieltä rappukäytävään ja sieltä hissillä kuudenteen kerrokseen!!
      Kun minut ohjattiin rauhaisaan odotushuoneeseen, kuulin kip-kop -kiireiseet askeleet ja Marge Uibu kurkisti sisään ja oli huolissaan, etten palelisi ja kantoi ylimääräisen sähköpatterin huoneeseen minua lämmittämään! =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1440
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      297
      1280
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1048
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1029
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe