Jarilla on hieno konserttikiertue

mukana ollut

meneillään. Paljon upeita ja koskettavan kauniita elokuva sävelmiä. Suuri osa tuttuja lauluja joukossa ehkä muutama vähemmän tuttu, mutta kerta kaikkiaan mahtava kokonaisuus. Konserttisalit on myös olleet loppuunmyytyjä joten kyllä elokuvamusiikki kiinnostaa suurta yleisöä. Niin ja Jarihan osaa tunnetusti tulkita laulut todella upeasti.

6

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maiju3

      Jari on Paras ja karismaattinen ihana laulaja.

    • kärsin!!!!!!!!!!!

      sanoneen, että kohta saamme kuulla eturivin narinaa täällä, kun Jarin lantio ei sittenkään pyörinyt koko konsertin ajan. Yököttää jo valmiiksi, kun sen tietää varmasti että, sama vanha valitusvirsi alkaa jälleen.
      Ne daijut ei oikeasti ole tajunneet että musiikki lähtee sydämestä, ei lantiosta.

      • eturivi

        Ole ihan rauhassa ei tartte yökötellä ainakaan eturivin takia, sillä eturivi tietää ettei tähän konserttiin kuulu lantion pyöritykset. Kyllä ne tulee jostain muulta riviltä ne valitusvirret jos tulee. On kaunis ja rauhallinen konsertti nautinto.


    • minä tunnen

      pitkästä aikaa Jarin konsertissa...jostain kumman syystä, mutta nyt nautin täysin siemauksin. Heti ensi soinnuista lähtien alkoi lämpimät ailahdukset tuntua sisälläni ja suuni vääntyi hymyyn, josta se piti aina välillä vääntämällä vääntää peruslukemiin. Jarilla on semmonen kyky, että hän saa tunteet heräämään, eikä siihen tarvita muuta kuin hänen ilmestymisensä silmien eteen ja/tai korvien kuulolle. Nautin todella tästä konsertista, otin kaiken irti, menin jokaiseen tunteeseen mukaan, kun hän lauloi rakkauslauluja, menin mukaan koko sydämelläni, kun hän veti "räystäiden tippumista" tai tanssi popin kuninkaan malliin, tanssin minäkin joka solullani sisälläni vaikka ulkonaisesti istuinkin suht rauhallisena. Laulun sanojen unohduttua---tai tarkoituksella--- sanat tulivat huuliltani automaattisesti, enempää ajattelematta, olisinhan voinut laulaa rosvo-roopen vaikka kokonaan kanssasi. En palvo Jaria, mutta en osaa pitää pahana sitä, että hän kykenee herättämään tunteeni eloon. Olen oppinut hillitsemään itseni elämän varrella, joten omatuntonikaan ei enää soimaa minua näistä tunteista. Elämässä tarvitaan vaihtelua aivan kuten ruokaankin laitamme välillä eri mausteita, Jari on minun tunne-elämäni kapris.

    • Annu.

      Siis että mistähän johtuu että Jari ei tee tanssilavoilla keikkoja? Lienee ainut artisti tässä maassa joka ei tee.

      • lavalla ollut

        Kyllä Jari joka kesä on tehnyt tanssilava keikkoja viime kesänä tosin ehkä vähemmän kuin edellisinä. Monena kesänä olen käynyt muutamissa. Syksyllä ja keväällähän Jarilla on konsertti kiertueet joten ei silloin tee tanssilavoja. Konsertit ovat varmasti Jarille mieluisia ja katsojille myös mukavampia kuin lavanreunat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe