Jarilla on hieno konserttikiertue

mukana ollut

meneillään. Paljon upeita ja koskettavan kauniita elokuva sävelmiä. Suuri osa tuttuja lauluja joukossa ehkä muutama vähemmän tuttu, mutta kerta kaikkiaan mahtava kokonaisuus. Konserttisalit on myös olleet loppuunmyytyjä joten kyllä elokuvamusiikki kiinnostaa suurta yleisöä. Niin ja Jarihan osaa tunnetusti tulkita laulut todella upeasti.

6

1002

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maiju3

Jari on Paras ja karismaattinen ihana laulaja.

• kärsin!!!!!!!!!!!

sanoneen, että kohta saamme kuulla eturivin narinaa täällä, kun Jarin lantio ei sittenkään pyörinyt koko konsertin ajan. Yököttää jo valmiiksi, kun sen tietää varmasti että, sama vanha valitusvirsi alkaa jälleen.
      Ne daijut ei oikeasti ole tajunneet että musiikki lähtee sydämestä, ei lantiosta.

• eturivi

Ole ihan rauhassa ei tartte yökötellä ainakaan eturivin takia, sillä eturivi tietää ettei tähän konserttiin kuulu lantion pyöritykset. Kyllä ne tulee jostain muulta riviltä ne valitusvirret jos tulee. On kaunis ja rauhallinen konsertti nautinto.

• minä tunnen

pitkästä aikaa Jarin konsertissa...jostain kumman syystä, mutta nyt nautin täysin siemauksin. Heti ensi soinnuista lähtien alkoi lämpimät ailahdukset tuntua sisälläni ja suuni vääntyi hymyyn, josta se piti aina välillä vääntämällä vääntää peruslukemiin. Jarilla on semmonen kyky, että hän saa tunteet heräämään, eikä siihen tarvita muuta kuin hänen ilmestymisensä silmien eteen ja/tai korvien kuulolle. Nautin todella tästä konsertista, otin kaiken irti, menin jokaiseen tunteeseen mukaan, kun hän lauloi rakkauslauluja, menin mukaan koko sydämelläni, kun hän veti "räystäiden tippumista" tai tanssi popin kuninkaan malliin, tanssin minäkin joka solullani sisälläni vaikka ulkonaisesti istuinkin suht rauhallisena. Laulun sanojen unohduttua---tai tarkoituksella--- sanat tulivat huuliltani automaattisesti, enempää ajattelematta, olisinhan voinut laulaa rosvo-roopen vaikka kokonaan kanssasi. En palvo Jaria, mutta en osaa pitää pahana sitä, että hän kykenee herättämään tunteeni eloon. Olen oppinut hillitsemään itseni elämän varrella, joten omatuntonikaan ei enää soimaa minua näistä tunteista. Elämässä tarvitaan vaihtelua aivan kuten ruokaankin laitamme välillä eri mausteita, Jari on minun tunne-elämäni kapris.

• Annu.

Siis että mistähän johtuu että Jari ei tee tanssilavoilla keikkoja? Lienee ainut artisti tässä maassa joka ei tee.

• lavalla ollut

Kyllä Jari joka kesä on tehnyt tanssilava keikkoja viime kesänä tosin ehkä vähemmän kuin edellisinä. Monena kesänä olen käynyt muutamissa. Syksyllä ja keväällähän Jarilla on konsertti kiertueet joten ei silloin tee tanssilavoja. Konsertit ovat varmasti Jarille mieluisia ja katsojille myös mukavampia kuin lavanreunat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      484
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe