meneillään. Paljon upeita ja koskettavan kauniita elokuva sävelmiä. Suuri osa tuttuja lauluja joukossa ehkä muutama vähemmän tuttu, mutta kerta kaikkiaan mahtava kokonaisuus. Konserttisalit on myös olleet loppuunmyytyjä joten kyllä elokuvamusiikki kiinnostaa suurta yleisöä. Niin ja Jarihan osaa tunnetusti tulkita laulut todella upeasti.
Jarilla on hieno konserttikiertue
6
927
Vastaukset
- Maiju3
Jari on Paras ja karismaattinen ihana laulaja.
- kärsin!!!!!!!!!!!
sanoneen, että kohta saamme kuulla eturivin narinaa täällä, kun Jarin lantio ei sittenkään pyörinyt koko konsertin ajan. Yököttää jo valmiiksi, kun sen tietää varmasti että, sama vanha valitusvirsi alkaa jälleen.
Ne daijut ei oikeasti ole tajunneet että musiikki lähtee sydämestä, ei lantiosta.- eturivi
Ole ihan rauhassa ei tartte yökötellä ainakaan eturivin takia, sillä eturivi tietää ettei tähän konserttiin kuulu lantion pyöritykset. Kyllä ne tulee jostain muulta riviltä ne valitusvirret jos tulee. On kaunis ja rauhallinen konsertti nautinto.
- minä tunnen
pitkästä aikaa Jarin konsertissa...jostain kumman syystä, mutta nyt nautin täysin siemauksin. Heti ensi soinnuista lähtien alkoi lämpimät ailahdukset tuntua sisälläni ja suuni vääntyi hymyyn, josta se piti aina välillä vääntämällä vääntää peruslukemiin. Jarilla on semmonen kyky, että hän saa tunteet heräämään, eikä siihen tarvita muuta kuin hänen ilmestymisensä silmien eteen ja/tai korvien kuulolle. Nautin todella tästä konsertista, otin kaiken irti, menin jokaiseen tunteeseen mukaan, kun hän lauloi rakkauslauluja, menin mukaan koko sydämelläni, kun hän veti "räystäiden tippumista" tai tanssi popin kuninkaan malliin, tanssin minäkin joka solullani sisälläni vaikka ulkonaisesti istuinkin suht rauhallisena. Laulun sanojen unohduttua---tai tarkoituksella--- sanat tulivat huuliltani automaattisesti, enempää ajattelematta, olisinhan voinut laulaa rosvo-roopen vaikka kokonaan kanssasi. En palvo Jaria, mutta en osaa pitää pahana sitä, että hän kykenee herättämään tunteeni eloon. Olen oppinut hillitsemään itseni elämän varrella, joten omatuntonikaan ei enää soimaa minua näistä tunteista. Elämässä tarvitaan vaihtelua aivan kuten ruokaankin laitamme välillä eri mausteita, Jari on minun tunne-elämäni kapris.
- Annu.
Siis että mistähän johtuu että Jari ei tee tanssilavoilla keikkoja? Lienee ainut artisti tässä maassa joka ei tee.
- lavalla ollut
Kyllä Jari joka kesä on tehnyt tanssilava keikkoja viime kesänä tosin ehkä vähemmän kuin edellisinä. Monena kesänä olen käynyt muutamissa. Syksyllä ja keväällähän Jarilla on konsertti kiertueet joten ei silloin tee tanssilavoja. Konsertit ovat varmasti Jarille mieluisia ja katsojille myös mukavampia kuin lavanreunat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029