Moottorisaha stihl ms 170 hyytyy

Sahurisuhari

Minulla on n. 1,5 vuotta vanha moottorisaha Stihl 170, johon on tullut ongelmaksi kaasun hyytyminen. Eli nykyään kun painan kaasun pohjaan niin saha hyytyy täysin, ongelma esiintyy niin kylmällä kuin lämpimälläkin moottorilla. Sahaan olen vaihtanut tulpan, ilmanputsarin ja bensansuodattimen, ilman parannusta ongelmaan. Onko kenelläkään tietoa mikä on vialla ja miten sen saa säädettyä tai korjattua kuntoon?

74

40643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdqwerwqe

      Onko suuttimia säädetty? Kokeile säätää, kumpikin suutin kiinni ja 1 1/4 kierrosta auki, siinä on suunnilleen perussäätö, siitä sitten hienosäätöä, että pelaa mukavasti. Täyskaasulla saa hieman röpöttää ettei liian laihalla käy.

      • Sahurisuhari

        Mistäs kohtaa ne suuttimet tarkkaan ottaen löytyy stihl 170:ssä? Tyhjäkäynti ruuvin olen kyllä löytänyt ja säätänytkin.


      • asdqwerwqe
        Sahurisuhari kirjoitti:

        Mistäs kohtaa ne suuttimet tarkkaan ottaen löytyy stihl 170:ssä? Tyhjäkäynti ruuvin olen kyllä löytänyt ja säätänytkin.

        Siinä tyhjäkäyntiruuvin lähellä niiden pitäs olla. Jousikiristeisiä.


      • Sahurisuhari
        asdqwerwqe kirjoitti:

        Siinä tyhjäkäyntiruuvin lähellä niiden pitäs olla. Jousikiristeisiä.

        Täytyypä huomenna yrittää etsiä ne.


      • asdqwerwqe
        Sahurisuhari kirjoitti:

        Täytyypä huomenna yrittää etsiä ne.

        Tulipa katseltua vähän nettiä. Näköjään tuossa ms 170 -mallissa on jokin IntelliCarb™ joka ei ole säädettävissä, sen pitäisi säätää itse itseään.


      • jyrkein
        Sahurisuhari kirjoitti:

        Täytyypä huomenna yrittää etsiä ne.

        Mulla on vanhempi Stiili ja se ei tykkää ekobensasta, ei alakuunkaa. Olisko sukuvika?


      • Läskikasa
        asdqwerwqe kirjoitti:

        Tulipa katseltua vähän nettiä. Näköjään tuossa ms 170 -mallissa on jokin IntelliCarb™ joka ei ole säädettävissä, sen pitäisi säätää itse itseään.

        Onpa lapsellinen systeemi siinä stiilissä. Ei varmaan auta muu kuin ottaa paskat pois kaasarista ja/tai vaihtaa kalvo samalla avaisulla. Tankin pesaputki kandee kans tarkastaa.


      • 2v vanha laatumerkki
        jyrkein kirjoitti:

        Mulla on vanhempi Stiili ja se ei tykkää ekobensasta, ei alakuunkaa. Olisko sukuvika?

        sama vika täällä eikä sen säätöruuvinkaan pyörittelystä ollut apua kuten takuustakaan(jolla ei mitään virkaa, käytännössä ei korvaa mitään kun luet tarkasti erittelyn).eli syykin löytyi kaasuttimesta ja sen kalvosta.kalvo kutistunut ja vuosi eli saha tukehtui bensaan.uusi kalvo ja mukana seuranneet tiivisteet koneeseen niin taas pelitti=)minulla oli myös ongelmana ettei sammutusvipu pelannut,vaikka kuinka tarkastelin toimintaa, niin lopputuloksena siitä täytyi olla pudonnut joku maadoitusliuska sammuttimesta eli magneeton maadoitus kateissa.on muuten vieläkin rikki,sammutan ryypyttämällä alaspäin...täytyy sanoa että todella laadutun saha.minullakin mökkisahana, klapeille pääasiassa,erittäin vähän käytetty ja taatusti tarkasti pidetty.lidlistä ois saanut yhtä laaduttoman mikä-mikä merkin halvemmalla,ties vaikka paremman.


      • husseman
        2v vanha laatumerkki kirjoitti:

        sama vika täällä eikä sen säätöruuvinkaan pyörittelystä ollut apua kuten takuustakaan(jolla ei mitään virkaa, käytännössä ei korvaa mitään kun luet tarkasti erittelyn).eli syykin löytyi kaasuttimesta ja sen kalvosta.kalvo kutistunut ja vuosi eli saha tukehtui bensaan.uusi kalvo ja mukana seuranneet tiivisteet koneeseen niin taas pelitti=)minulla oli myös ongelmana ettei sammutusvipu pelannut,vaikka kuinka tarkastelin toimintaa, niin lopputuloksena siitä täytyi olla pudonnut joku maadoitusliuska sammuttimesta eli magneeton maadoitus kateissa.on muuten vieläkin rikki,sammutan ryypyttämällä alaspäin...täytyy sanoa että todella laadutun saha.minullakin mökkisahana, klapeille pääasiassa,erittäin vähän käytetty ja taatusti tarkasti pidetty.lidlistä ois saanut yhtä laaduttoman mikä-mikä merkin halvemmalla,ties vaikka paremman.

        Sama vika sammutuksessa. Ryyppyä joutuu käyttämään. Eikä tiedä mitä puuttuu....


      • Pienkonemekaanikko
        husseman kirjoitti:

        Sama vika sammutuksessa. Ryyppyä joutuu käyttämään. Eikä tiedä mitä puuttuu....

        Siinä on sellainen Z kirjaimen muotoinen peltiliuska, joka jää esim kaasutinta paikalleen laittaessa herkästi sen muoviputken alle. Se pitää olla sen muoviputken päällä se liusha. Tai sit siita sammutusvivusta on lähtenyt se johto irti. Molemmat helppoja vikoja korjata. Mitä noihin käyntihäir iöihin tulee , niin suurin osa johtuu uusista päästömääräyksistä, ei ole enää säätöruuveja, kaasuttimen kanavat on tosi pieniä, ei tarvii olla kun pieni roska niin ei toimi. Pakoputken kipinäverkko on niin tiheä lainsäädännön takia, et karstottuu helposti umpeen. Viat koskee kaikkia merkkejä ihan sama onko stihl, husku tai poulan. Suosittelen käyttämään sahassa aina pienkonebensaa, seossuhde on oikea ja ei kuiva kaasuttimeen sellaiseksi möhnäksi, niin kun tavan bensa tekee. Etanolipitoinen bensa ei sovi pienkoneiden polttoainejärjestelmien kumiosille, vaikka jotkut muuta väittää.


      • Viikonloppumetsuri

        Mulla oli 021:ssä sellanen vika että bensaletku oli hapertunut ja veti kai sitä kautta ilmaa kun olisi pitänyt bensaa tulla,sen huomaa jos taivuttaa bensaletkua(jos käsiksi pääsee) taivuttelee niin halkeamia näkyy. Vaihto, niin taas toimi.


      • sahailija

        stihl ms 180 sammuu täydestä kaasusta. Säätöjä ei ole kuin joutokäynti..stil huoltoon ,, uus kaasari 80E työ 70E ET SILLEE !!!!


      • jhkhjgkhgkjh

        hölmö. oisit ostanut uuden


      • Anonyymi
        Sahurisuhari kirjoitti:

        Mistäs kohtaa ne suuttimet tarkkaan ottaen löytyy stihl 170:ssä? Tyhjäkäynti ruuvin olen kyllä löytänyt ja säätänytkin.

        eikai siellä ole mitään säätöä minulla melkein uusi 170 hultoliike sanoi ettei ole mitään säätöä,luinpahan tuosta lapusta joka oli tarrana made in kiina,takuu oli mennyt ohi tuolla hyllyllä ollessa,tämmöistä se on Saksalainenkin tuote,Puuilosta olis saanut paremman Sahan puoleen hintaan,ollaampa tarkkana seuraavalla kerralla,valitteluni Veljet.


    • PEKKIZZ

      joo!MULLA TEKI SAMAN HOMMAN,ETSIN VIKAA JA SYY OLI TUKKOON KARSTOTTUNUT PAKOPUTKI!
      OTIN SEN IRTI JA RAPPASIN PUHTAAKS REIJÄT JA VÄÄNSIN NIITÄ HITUSEN ISOMMAKS MEISSELILLÄ!!!NYT TOIMII...IMMEISET SAHAA MONESTI LIIAN RASVASELLA bENSALLA !KUULEMMA 2% RIITTÄÄ,SANO AMMATTIMETSURI!

      • NIIN PERKELE!!!!

        HUUDA! TULEE SELVÄKSI MUUTENKIN. Pakoputken karstoittuminen voi tosiaan aiheuttaa myös kyseisenlaisia käyntihäiriöitä tai sitten saha ei käynnisty ollenkaan kun pakari on tukossa. Kannattaa polttaa se putki puhtaaksi puolen vuoden välein jos käyttää kovin rasvaista bensaa ja sahailee paljon.


      • Anonyymi

        Sama vika mulla. pakoputki irti ja toholla lämmitellen. Lopuksi koputteli lopuksi karstat pois. Johan alkoi tomimaan kuin uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vika mulla. pakoputki irti ja toholla lämmitellen. Lopuksi koputteli lopuksi karstat pois. Johan alkoi tomimaan kuin uusi.

        Mistäs vehkeestä seuraavaksi aktivointi poltellaan karstoja.


      • Anonyymi

        Minkähän lainen putki sulla on kun minulla on vain tyhjä pönttö,eikä tuo ns Tyhjäkäynti ruuvi tottele ollenkaan,tuntoni on että on kertakäyttö saha,sahaa uutena muutama kerta ja heitä sitten romuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs vehkeestä seuraavaksi aktivointi poltellaan karstoja.

        Stihlin 194 mallista odottelen aktivointialoitusta.


    • vaihtari69

      Laita sahasi myyntiin ja osta kunnon vehje tuollaisen lelun tilalle. Vaikka käytettynä. Merkistä huolimatta halpasahat ovat juuri niitä myös laadullisesti.

      • merkkiä

        Husku on ainut oikea saha ammattikäyttöön, joten kelpaa harrastelijametsurinkin kouraan.


    • puolavika. Laita vanhaan tulpaan kärkiväliks 3-5 mm,laita tulpanhattuun kiinni ja kokeile sylinteriä vasten samalla kun nyit että lyökö kipinää. Jos on puola kunnossa, sen pitäs jaksaa lyödä kipinää, ei välttämättä joka männän lyömällä, mutta kuiteki.

      Jos ei rupee pian toimii hommaa husku...

      • Sahurisuhari

        Montako kalvoo kaasarissa on? Siitä löytyy ainakin yksi heti bensaletkun päästä kaasarille tullessa, joka on neljällä ristipää ruuvilla kiinni kulmista. Ko kalvo näyttää ehjältä, mutta täytyy varmaan ostaa tilalle uusi niin tietää oliko oikeasti kunnossa?!


      • Sahurisuhari kirjoitti:

        Montako kalvoo kaasarissa on? Siitä löytyy ainakin yksi heti bensaletkun päästä kaasarille tullessa, joka on neljällä ristipää ruuvilla kiinni kulmista. Ko kalvo näyttää ehjältä, mutta täytyy varmaan ostaa tilalle uusi niin tietää oliko oikeasti kunnossa?!

        kalvo on kunnossa jos ei repeämiä ole. Eiköhän niitä kaks ole niitä kalvoja. Kaasarin alla ja päällä, en tosin tilhistä tiiä, ainaki huskuissa on.


    • Sahurisuhari

      Nytpä löytyi pitkäaikaiseen ongelmaan vika. Kaasarin tuloilman puoleinen läppä piti (pitäisi) säätää pari milliä pienempään asentoon. Koska mitään säätöruuvia en havainnut, niin laitoin 1cm pituisen ruuvin sahan kylkeen joka toimii ainakin väliaikaisena säätöruuvina, se pitää läppää pari milliä eriasennossa kuin aiemmin. Osaakohan kukaan sanoa kuinka sen saisi säädettyä ihan aikuisten oikeasti??

      • qweasdzxc

        Tuloilman puoleinen läppä? Tarkoitatko imuläppää? Aukihan sen pitää olla kun sahataan, jos ei käy läppä selällään niin saha ei saa bensaa kunnolla, ehkä pumppukalvossa vikaa? Ainakin vanhoissa sahoissa on 2 asentoa, kiinni tai auki.

        Vai onko siellä muitakin läppiä :\


      • Fläidä

        Nyt vaan kuulostaa helistintouhulta...
        Se messinkiläppä säätää yleensä kaasun ja ilma- /polttoainevirtauksen.
        Onko jokin muukin läppä? Ja skeidat.
        Joissain kaasaressa ei ole H ja L virityksiä ja homma toimii kalvoilla. Ota uus kalvosetti ja vaihda.
        Sitten kun saha taas toimii, niin osta KUNNON saha.
        Starkissa tai jossain oli PARK -merkkinen huippuvehje oli 89eunukkii tarjous...


      • Sahurisuhari
        Fläidä kirjoitti:

        Nyt vaan kuulostaa helistintouhulta...
        Se messinkiläppä säätää yleensä kaasun ja ilma- /polttoainevirtauksen.
        Onko jokin muukin läppä? Ja skeidat.
        Joissain kaasaressa ei ole H ja L virityksiä ja homma toimii kalvoilla. Ota uus kalvosetti ja vaihda.
        Sitten kun saha taas toimii, niin osta KUNNON saha.
        Starkissa tai jossain oli PARK -merkkinen huippuvehje oli 89eunukkii tarjous...

        Kaasari oli kuitenkin paskanen, puhdistettu. Nyt toimii kuin uusi. Huippu vehe.


      • 17+2
        Sahurisuhari kirjoitti:

        Kaasari oli kuitenkin paskanen, puhdistettu. Nyt toimii kuin uusi. Huippu vehe.

        sama juttu minulla kaasarissa oleva sihti oli täynnä jotain valkoista moskaa. Kahteen kertaan jouduin sen putsaamaan niin sitten on pelannut hyvin.


    • zhahuri

      Mulla on uusi Stihl 170D saha. Tänään sitten sahasin sillä noin puolituntia ja se sammu kesken kaiken. Kävin tankkaamassa sen lisäsin teräketjuöljyä kun ajattelin ettei ollu saanu imettyä kaikkea bensaa tankista ja sammu sen takia. Ei siis ole paljoa kokemusta, eli nyt meni ensimmäinen tankillinen. Huomasin jo ennen tankkaamista että kun laitoin käymään niin ketju ei oikein pyöri ja sit sammuu, no tankkaamisen jälkeen sama jatku, eli ihan kun joku jarruttais ketjua ja sitten hyytyy ja sammuu. Otin purusuojan pois ja puhdistin kunnolla ilman laippaa, kasasin ja kiristin ketjun huolella. Tämän jälkeen edelleen sama vika eli kun laittaa käymään niin alkuun jaksaa pyörittää ketjua normaalisti ja kun päästää kaasun ja kaasuttaa tämän jälkeen niin hyyttyy/ei jaksa pyörittää ketjua. Onko mitään ehdotuksia mitä vois vielä tarkistaa ennenkun vien takuuseen?

      • qweasdfzxc

        Ensin tuli mieleen että ketjulle ei tule öljyä. Ketju kuumuu ja kiristyy -> ei pyöri. Pyöriikö ketju käsin sen jälkeen kun ongelma tulee?
        Voi siellä olla sekin ongelma ettei vain jaksa nostaa kierroksia.


      • sdiili
        qweasdfzxc kirjoitti:

        Ensin tuli mieleen että ketjulle ei tule öljyä. Ketju kuumuu ja kiristyy -> ei pyöri. Pyöriikö ketju käsin sen jälkeen kun ongelma tulee?
        Voi siellä olla sekin ongelma ettei vain jaksa nostaa kierroksia.

        Mikähän on 170MS:ssä kun ei tule öljyä ketjulle, prkl. Aika onneton esitys kaiken kaikkiaan koko saha...mikähän ois kunnollinen saha?


      • qwerasdfzx
        sdiili kirjoitti:

        Mikähän on 170MS:ssä kun ei tule öljyä ketjulle, prkl. Aika onneton esitys kaiken kaikkiaan koko saha...mikähän ois kunnollinen saha?

        MS260 on kunnon saha.


      • Kokenut.
        qweasdfzxc kirjoitti:

        Ensin tuli mieleen että ketjulle ei tule öljyä. Ketju kuumuu ja kiristyy -> ei pyöri. Pyöriikö ketju käsin sen jälkeen kun ongelma tulee?
        Voi siellä olla sekin ongelma ettei vain jaksa nostaa kierroksia.

        Tarkista ettei vetoratas ole kulunut ja ketju nousee siellä vähän vetohampaan päälle.


    • eläkeläissahuri

      Täälläkin vikaa öljyn saannissa teräketjulle, ei siis tule lainkaan. Putsattu ja käytetty ilman laippaa. Olisiko oljypumpussa vika, mistäs se löytyy stihlin 170 mallissa vai olisiko muuta vinkkiä.

      Stihliin miellyin juuri keveyden takia mutta käynnissä on ollut ongelmaa.

      • huskunmiehiä

        Huskusta löytyy öljypumppu heti purukopan ja laipan irrotettua. kytkin ja vetorissa pitää ottaa irti, myös öljypumpun kyljestä löytyvät kolme kuuskulma ruuvia ja akselin ympäriltä prikka myös pois. öljypumpun pitäisi nousta tämän jälkeen poies.

        sthilissä löytyy joko samoisesta paikasta, tai voiipi olla että on myös saatettu ahtaa rungon sisälle. jos en väärin muista niin stihleissä ei tarvi alkaa kummemmin ruonkoa halkasemaan muuta kun irrottaa sylinterin ja samalla saa muutkin sisukset ulos.


      • huskunmiehiä

        Itsellä on 254 husku, eikä ole käyntiongelmia. Mitä nyt välillä ei suostu heti kännistyyn jos enemmän on sahanu kerralla, mutta nuohan ovat vanhojen huskujen ominaisuuksia eikä vikoja. 254 on muutenkin vanhoja ammatti sahoja ja kyllä sen huomaa. puree sujuvati isompaakin tukkipuuhun ja puruakin tulee purukopan täydeltä.


      • Husku ja tilhi
        huskunmiehiä kirjoitti:

        Itsellä on 254 husku, eikä ole käyntiongelmia. Mitä nyt välillä ei suostu heti kännistyyn jos enemmän on sahanu kerralla, mutta nuohan ovat vanhojen huskujen ominaisuuksia eikä vikoja. 254 on muutenkin vanhoja ammatti sahoja ja kyllä sen huomaa. puree sujuvati isompaakin tukkipuuhun ja puruakin tulee purukopan täydeltä.

        Joo mullakin 254 Husku. Isot puut sillä ja rankametsään karsintaan ja kaatoon Stihlin 192, näillä kyllä pärjää. Huskusta kun laskee purupiikin oikein kunnolla pienellä rälläkällä alas, niin jopa tulee mahtavaa purunkokkaretta. Pirun raskas vaan rankamettään.


    • eläkeläissahuri

      Malli olikin MS 171, jos sillä merkitystä.

    • still

      mulla rupes saha pupeltaa taydellä kaasuulla , vika löyty pakoputkasta , oli karstottunu melkein umpeen !

    • Paavo4

      Mulla käytössä 192 Stihl ja nyt hankin 241 ja tämä malli ei pelaa kaksinkertaa huollettu ja nyt ollu kaksiviikkoa taas huollossa vika on ei ota kierroksia sahalla sahattu 15 tankkia 192 pelaa hyvin pikkuhomassa

    • qweasczx

      Onko siinä 241 mallissa M-tronic, eli elektroninen moottorinohjaus? Olen kuullu huonoa muiltakin merkeiltä joissa on siirrytty hienompaan tekniikkaan käsisäätöisistä kaasareista, ehkä pitää odottaa pari vuotta että saavat tekniikkaa paremmaksi.

    • Ostaa omaa Stilin

      kaksitahti öljyä ja käyttäkää sitä ohjekirjan mukaan ei putket tukkeudu.

    • 1422

      Joo oikeessa suhteessa öljyä niin kyllä toimii, eikä tarvi putkea puhistaa. Toinen asia mikä vaikutaa putken karstottumiseen on H- ruuvin liika avaaminen, eli H-ruuvia ei tarvitse ruuvata sinne puoleen väliin. Tärkeintä vaan on että säädöt on sahassa sellaset että saha nelistää täydelläkaasulla, mutta silti ottaa tyhjäkäynniltä napakasti kierroksia. Eli jos saha booaa kun painaa kaasun pohjaan tyhjäkäynniltä eikä ota heti kierroksia, L- ruuvia tai H ruuvia on avattu liikaa. Tälläsillä säädöillä saha karstaa pakoputken ja sylinterin, eikä sahasta saada täyttä tehoa.

    • jorkki

      Takuulla ei ole arvoa ainakaan Stihlin huollossa. Muutaman tankillisen Stihl-bensaa sahattuun sahaan pitäisi kuulemma vaihtaa kalvot ja takuuhan ei korvaa kulutusosia. Selvä kikka rahastaa takuutöitä. En millään usko, että kalvojen käyttöikä on muutama tunti. En suosittele Stihlin sahoja ainakaan täällä Savon sydänmailla.

    • oh2g

      Terve. vika kuulostaa siltä että sahasi äänenvaimennin on tukossa.
      pura se jos on sen laatuinen että se onnistuu. sieltä löytryy pakoputken osana
      oleva metallinen verkko joka on tukkeentunut pitkässä käytössä,ja se estää
      pakokaasujen pääsyn ulos. putsaa se ja tietenkin koko vaimennin niin kone
      ottaa taas kierroksia kuin "vanhaan hyvään aikaan"
      t. jorma pitkäniemi

    • 10timpuri

      Vaihda vuoden välein poltoainetankin imupää niin toimii. Lukee ohjekirjassa ;)

    • 13plus14

      Ihme tuhraamista noiden rimpuloittenne kanssa. Kannattaa ostaa kerralla kunnon saha mikä toimii, Echo tai Hitachi niin ei tarvitse tuhertaa.

      • 69plus99

        Echo joo, Hitachi herättää lähinnä hilpeyttä ^^


    • Pitkäkorpi

      Sulla on kiinassa kasattu tihli, siitä se johtuu

    • HuskuOnNro1

      Stili on kuin paska bemari....ja paskoja ne on molemmat.Aina talven tullen kalvo paskana...ihme juttu..Miksi ostatte paskaa?

      • Stihlmies

        Minulla on toiminut 170 hyvin ainakin vielä.Polttopuita tehty sillä noin 50 tuntia.Paras saha mikä minulla on ollut.Niinsanottu merkkisahakin oli Husgvarna 44 ja aika huonokäyntinen oli se.


    • Epäkuntoinensaha

      Hitachin ostin alkuvuonna 2017 ja pitäisi olla kuulemma hyvä vehjes. On 1.8kw moottori ja 13" laippa, riittää varmasti meikäläisen sahauksiin. Tai ainakin pitäisi. Nyt on neljä tankillista ajettu Nesteen valmiilla 2-tahti bensalla ja booaa lähes koko ajan. On käännetty kaasarin lämmityläppä talviasentoon, ei vaikutusta. Ohjekirja kieltää ehdottomasti koskemasta H ja L ruuveihin. Taidan vielä kokeilla itse sotkea bensat, ja jos ei toimi niin lähetetään Lahteen "säädettäväksi", eli siis H tai L ruuvin säätöön. Ja saha ei ollut edes halpa. Melkosta rihkamaa nykyään saa. Muuten on kyllä hyvän tuntuinen saha, ei vaan toimi:) Noh...tyhmyydestä sakotetaan.

      • sghvhghghg

        l-ruuvia auki. jos estin tulee vastaan ennenkuin käynti parenee niin huoltoon jossa siirtävät haittaa. tän vuoksi pitäisi ostaa saha pienkone liikkkeestä eikä rautakaupsta postimyynnistä tms


      • rautamies669

        Muttakun on niin helppo ja kannattavaa myydä saha laatikossa ja siirtää takuuvastuu asiakkaalle


    • kuustoistanen

      Aito Stihl 170 made in China ja surkea kaasutin... Ei ihme kun ei toimi.

    • partnermies

      heehheheheh, ei taida pojilla olla ecoboostia vehkeissä? minullapa on!
      helpotetaan että se on ilmahuuhtelu moottori...
      hähähääääää!
      sahailkaa vain nykivillä vehkeillänne!
      t.partnermies

      • ecomooooth

        Jaa, sullon on ecomoooh mooh (sammui). Kyllkäypkatteeks.


    • autotunerulettitaas7

      Osta Husqvarna-autotune niin toimii aina, pääset nauramaan stilliräpistelijöille.
      Jotka otsasuonet pullistellen kiskovat jo pikkupakkasissa stilliä käyntiin.

    • RistoLua

      Minulla on aivan upouusi stihl 170 ms. ja hyytyi heti kun alkoi sahaamaan, ostin Vantaan Siemen ja Koneesta n. viikko sitten, vienpä takaisin ja kyselen mikä homman nimi.
      Risto

    • näreenkyrsä

      kannattaa vaihtaa 200 ketju,ja laippa 170:seen ja tehdä bensasokoite itse saha toimii hyvin.

    • Anonyymi

      Oli oikea aika tehdä aloituksen 10-vuotisnosto

    • Anonyymi

      9 vuotta vanha MS 170 isälläni jolla pätkitään joka vuosi n 10 pinomottia
      Saha on toiminut moitteettomasti, mutta paransin ja laitoin säädettävän kaasuttimen jossa L / H kat vaimentimen pieni muokkaus.

      Ei käy niin kuumana ja voimaa enemmän.

    • Anonyymi

      Mikähän voisi olla stihl ms 170 vikana? Sahaa yhden pölkyn niin iskee 10cm alueelle tulta kun päästää kaasusta irti.

      • Anonyymi

        Laita tulennielijä pakoputkeen. Nyt on nähty takaperin käyvä moottoorisaha ja liekinheittäjä moottorisaha. Mitä seuraavaksi?


    • Anonyymi

      Miten olisi äänetön moottorisaha? Husqvarna, metsien hiljaisin saha.

    • Anonyymi

      Näihin Stihl- aloituksiin tunkee eniten ego-vammaisia Hussen omistajia !

      • Anonyymi

        Onko niitä muunlaisia?


    • Anonyymi

      Sahassa on suunnittelu virhe,sahaus pöly menee yläkalvon päälle ja saha lakkaa toimimasta,puhdista niin pelee jälleen

      • Anonyymi

        kansi asennettu väärin. tämän vuoksikannattaa käyttää vain ammattitaitoista merkkihuoltoa


    • Anonyymi

      Takuu 2v.

    • Anonyymi

      Mistä löysit tyhjäk.ruuvn? Kahvassa oikealla reikä, ja LA, kopassa merkki L ja nuoli.. kahvassa olevan tekijän alapuolella umpimuovi, ei mitään ruuvia likimainkaan..

    • Anonyymi

      Minulla Stihl 230c moottorisaha joka ei ottanut kierroksia ja booasi täyskaasulla.Tyhjäkäynti oli hyvä.
      Bensaletkussa 2 halkeamaa.Vaihdettu uuteen.Ei auttanut ongelmaan.Kaasutin puhallettu paineilmalla ja uudet kalvot asennettu.Ei auttanut.
      Kiinasta tilattu kaasutin asennettu.Ongelma poistui.Maksoi postikuluineen 5e.Tilaus tehty ennen kuin tuli verolle.Eroa kaasuttimessa oli ainoastaan alkuperäiseen verrattuna.Primer pumpun letkun liitin puuttuu.Muuten täysin samanlainen kaasari.Tulppasin tyhjän letkun.Alkuperäisessä kaasuttimessa jokin kanava niin tukossa ettei paineilmakaan auttanut.Viallisessa kaasutinta kyllä yritin säädellä huonolla menestyksellä.Ruuvien pyörityksellä ei pahemmin vaikutusta käyntiin.Nyt on saha parempi kuin koskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe