Varokaa Tevan tekemää "Efexoria"!!!

Tuo Sloveniassa, Novo mestossa - Tähti paikassa tehty venfaksiini tuhosi erektioni. Aiemmin käyttämäni Efexor ei aiheuttanut tuhoa.

Ehdin vetää tuota paskaa yli 3 kuukautta 150 mg/vrk, kunnes tajusin lopettaa. Mutta loppuelämän? erektio-ongelma kyllä on raskas isku. Tai en siis kokonaan vielä lopettanut, vaan pudotin 75 mg:aan. Tuskin aineesta kokonaan luopuminenkaan palauttaa normaalia tilaa seksuaalisuuteen. On vaikea jerkata kun nivusissa on vain kiputila, eikä kunnon erektiota tapahdu. Minulla lääkitys ahdistukseen ja sos. pelkoon.
3308
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

lääkkeen apuaineet/sidosaineet vaikuttaa erektioon, kyllä se on ollut se itse vaikuttava aine. Se vain ei ole tehnyt sitä heti.
Miksi et vaihda lääkettä kokonaan johonkin toiseen?? Esim. kokeilisit vaikka SSRI-lääkettä, MAO-estäjiä, Nassaa, trisyklisiä jne.

Äänestä
  • Melkeinpä MAO on enää kokeilematta. Uskotko tuon lääkkeen tuhonneen kyvyn lopullisesti vai palaako se yleensä lopetuksen jälkeen? Pelottaa.

    Äänestä

  • Amitto erectus kirjoitti:

    Melkeinpä MAO on enää kokeilematta. Uskotko tuon lääkkeen tuhonneen kyvyn lopullisesti vai palaako se yleensä lopetuksen jälkeen? Pelottaa.

    Minulle MAO-estäjät ovat ainoa tepsivä lääke masennukseen.
    Se ei vaikuta mihinkään toimintoihin heikentävästi.
    Jos on vaikeaa lisään vähän annosta, minulle on määrätty 1-2 tabl vrk, jos ei ole isompia vaikeuksia niin pärjään puolikkaalla tabletilla, nyt olen joutunut ottamaan yhden tabl vrk.
    Jos lopetan lääkkeen kokonaan niin masennus palaa muutamassa viikossa.
    MAO-estäjät eivät sovi sellaisille joilla on liikaa vauhtia muutenkin ja taipumusta psykoosiin. Sillä on piristävä vaikutus, siksi lääke kannattaa ottaa aamulla, voi tehdä muuten nukkumisen vaikeaksi.
    Itse olen masentuneena jämähtänyt paikoilleni.
    Tämä on hyvin yksilöllistä, mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi kaikille.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Amitto erectus kirjoitti:

Tuo Sloveniassa, Novo mestossa - Tähti paikassa tehty venfaksiini tuhosi erektioni. Aiemmin käyttämäni Efexor ei aiheuttanut tuhoa.

Ehdin vetää tuota paskaa yli 3 kuukautta 150 mg/vrk, kunnes tajusin lopettaa. Mutta loppuelämän? erektio-ongelma kyllä on raskas isku. Tai en siis kokonaan vielä lopettanut, vaan pudotin 75 mg:aan. Tuskin aineesta kokonaan luopuminenkaan palauttaa normaalia tilaa seksuaalisuuteen. On vaikea jerkata kun nivusissa on vain kiputila, eikä kunnon erektiota tapahdu. Minulla lääkitys ahdistukseen ja sos. pelkoon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu