Ostin 22.10. HP pavilionDV/-2120 tirtokoneen, Vista on käyttöjärjestelmänä tietenkin.... Muistia 4 g ja kovalevy 500g. Ajattelin, että pärjään tuolla monta vuotta, MUTTA....Kovalevy näyttää tyhjentyvän aimoharppauksin... tällähetkellä vapaata tilaa C-asemalla on 346GT. D-asemalla on recovery, vapaata tilaa 2.04GT/13.2 Gt. Ymmärrän, käyttöjärjestelmä ja F_secure vievät paljon tilaa, mutta mihin on hävinnyt kaikki muu? Olen ladannut CC_cleanerin ja Photoshop elements 7 koneelle, muuten vielä tyhjä. Edellinen kone windosws xp ollut käytössä monta vuotta, koneella paljon valokuvia ja musiikkia ym. 250GT kovalevystä jäljellä vielä yli 200GT.
Ei ymmärrä! Onko täällä joku, jolla Windows vista ollut pitemmän aikaa? Miten pärjäävät ne, joilla kovalevyn koko esim. 160G??????????
Ostanko kk:n kuluttua uuden tietokoneen?
3
232
Vastaukset 3
- pitkäaikaisia
"Onko täällä joku, jolla Windows vista ollut pitemmän aikaa? Miten pärjäävät ne, joilla kovalevyn koko esim. 160G?????????? "
Minulla on ollut Vista se julkaisusta asti.
Tässä koneessa on levyä mahtavat 80 Gigaa ja vapaata nyt...
katsotaanpas...47 Gigaa.
Tilanne on pysynyt samana ainakin vuoden. todellinen koko on 465.66 gigaa, siitä d osio 13.2 gigaa eli 450 ja rapiat jää. siihen vista asennettuna, joka vaatii levytilaa käyttöön (suositus) 40 gigaa. f securesta en tiedä mutta lasketaan giga sille ja photarille yhteensä.
karkeesti alakanttiin laskettuna siellä pitäisi olla vielä yli 400 gigaa tilaa.
oletko aivan varma, että tuossa on kaikki mitä koneellasi on?vielä mieleeni noin kaukaa haettuna että testaapa se kiintolevy:
http://www.download.fi/jarjestelma/jarjestelman_tiedot/hd_tune.cfm
lataa ja asenna tuo ja mene välilehdelle error scan äläkä laita ruksia siihen quick scan. kestää kauan muuta anna jauhaa taustalla.
ja health kohdasta katso reallocation sector count kohta, rivi pitäisi olla pelkkiä nollia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124464- 44460
- 31434