Etsin ekologista matkakohdetta pyörällä, rauhallisempaa reittiä pitkin.Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan..
Vastaukset 1
- Saldo-Ellu
Anna mun kaikki kestää. Mikä ihmeen ongelma tässä oikein on? Minun käsitykseni mukaan, kun sitä kerran niin ekologisia ollaan, sen kun ottaa sen pyöränsä, pakkaa itunsa ja kasvisliemensä reppuun ja ajaa sillä pyörällään mihin nokka osoittaa. Ja jos ei ajaminen enää maistu niin yöpyy jossain, kuusen juurella tai teltassa kai sitten jos matkustajakotikin on jo epäekologinen. Että kaikki pitäisi kädestä pitäen neuvoa, niinkuin nyt sekin että soratiet ovat yleensä rauhallisempia kuin asfalttitiet. Ai niin, ei kai sitä karttaakaan voi käyttää kun niitä ei yksinkertaisesti voi painaa kierrätyspaperille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1142358Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321275- 106973
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha631944- 71942
- 48865
- 88808
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666