Aloitekyky

ihastunutvaakamiehee

Ssanotaan että vaakamies on huono tekemään aloitteita jotenka naisen on toimittava. Jossain sitten ettei vaakamies pidä aloitteentekijöistä kiirehtijöistä, vaan heidän on annettava itse omalla ajallaan lähestyä ja kysyä ulos tms.

Vaakaherra josta olen kiinnostunut on mielestäni kovin aloitekyvytön. Minun on itse ehdotettava tapaamista mikäli tahdon nähdä häntä. Olemme joka kerta tavanneet minun aloitteestani. Hän suostuu jokaisellakerralla tapaamaan, mutta miksei hän tee aloitteita? Mikä siinä on nuin vaikiaa? Minusta tuntuu ettei hän ole kiinnostunut seurastani mutta siitä ei nyt pitäisi olla kyse.

3

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllystä koko juttu

      Mie en kanssa jaksa seurata tätä päättämättömyyttä ja elämän hukkaamista. Silmäpeliä pidettiin keväällä ja jo paal-jon kauemmin minun kiinnostukseni ja hänenkin(?) on ollut tiedossa.Nyt syksyllä sitten kahviteltiin, no tosin vähän muissa merkeissä kuin treffeillä. Minä sitten myöhemmin vihjasin, että "eikös se jäänyt hänen vuoroksi kutsua minut kylään". No hän lupasi kutsua. Ei kutsua kuulunut ja minä sitä jo vähän ohimennen kyselinkin, että milloin. Käänsi päätään pois, muka ettei kuullut, ja minä siitä sisuuntuneena kyselemään, että mitä se tuo oli. Tämäpä selitti siis ettei kuullut kysymystäni, hymyili nyt tietysti nätisti. Kahvittelusta tähän hetkeen 8 ½ viikkoa. Lupauksestansa 3 ½ viikkoa siihen, kun ei muka kuullut. Lupauksesta nyt viisi viikkoa. Hmmm, tiedän että vaakaihmiset tarvitsee aikaa, mutta rajansa kaikella. Vapaa on.

      Nyt olen vähitellen tullut siihen tulokseen, että on kaksi vaihtoehtoa. A) Menen ja pakotan päättämään jatkosta tai B) Teen selväksi, että unohtaa koko jutun ja lopettaa raukkamaisen venkoilun. Arvatkaapa ihan huviksenne kumpi vaihtoehto on tällä hetkellä päällimmäisenä...kyllä...B. Vituttaa koko paska vedättäjä. Olisin halunnut tutustua, mutta mitenkäs tuollaiseen tutustuu. Ja voi olla siunauskin etten ole enempää sotkeutunut moiseen, eihän se muuksi muuttuisi myöhemminkään, aina olisin se jota ei huomioida ja jolle ei vaivauduta selittämään missä mennään..

      No vaakamiehet....selittäkäähän auki tuollainen venkoilu. Ettekö te osaa sanoa mitään suoraan, mikä niin pelottaa. Ja siksi toisekseen miten suhtautuisitte versioihin A ja B ?

      • Azheron

        "No vaakamiehet....selittäkäähän auki tuollainen venkoilu. Ettekö te osaa sanoa mitään suoraan, mikä niin pelottaa. Ja siksi toisekseen miten suhtautuisitte versioihin A ja B ?"

        Ei jumalauta. Jos kysyt kysymyksen, yritä edes kysyä se järkevästi. Liioittelu saa sinut näyttämään lapselta.

        Ensinnäkään, horoskooppi merkillä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Mitään. Toisekseen, tämä ilmiö tapahtuu usein ihmisissä jotka ovat liian typeriä ymmärtääkseen, ja heille pitää selittää se, tai heidät pitää pakottaa toimiin. Mikä niin pelottaa? Epävarmuus. Miehiä vaivaa todella yleisesti suuri epävarmuus, jota on vaikea pyyhkiä. Miksette te naiset sitten tee jotain? Jos te oikeasti rakastatte jotakuta, teidän pitäisi rakastaa sitä sinä millainen se on, eikä sen takia tekeekö se aloitteita vai ei.

        Jos mies ei tee aloitteita, miksei nainen myös? Ja, jos se tulee eteen, voittehan aina KYSYÄ mieheltä pitääkö hän teistä vai ei. Luojan tähden, olkaa kilttejä ja käyttäkää meillä jumalan suomia aivoja.


      • pyllystä koko juttu
        Azheron kirjoitti:

        "No vaakamiehet....selittäkäähän auki tuollainen venkoilu. Ettekö te osaa sanoa mitään suoraan, mikä niin pelottaa. Ja siksi toisekseen miten suhtautuisitte versioihin A ja B ?"

        Ei jumalauta. Jos kysyt kysymyksen, yritä edes kysyä se järkevästi. Liioittelu saa sinut näyttämään lapselta.

        Ensinnäkään, horoskooppi merkillä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Mitään. Toisekseen, tämä ilmiö tapahtuu usein ihmisissä jotka ovat liian typeriä ymmärtääkseen, ja heille pitää selittää se, tai heidät pitää pakottaa toimiin. Mikä niin pelottaa? Epävarmuus. Miehiä vaivaa todella yleisesti suuri epävarmuus, jota on vaikea pyyhkiä. Miksette te naiset sitten tee jotain? Jos te oikeasti rakastatte jotakuta, teidän pitäisi rakastaa sitä sinä millainen se on, eikä sen takia tekeekö se aloitteita vai ei.

        Jos mies ei tee aloitteita, miksei nainen myös? Ja, jos se tulee eteen, voittehan aina KYSYÄ mieheltä pitääkö hän teistä vai ei. Luojan tähden, olkaa kilttejä ja käyttäkää meillä jumalan suomia aivoja.

        Sattuipa silmiin tämä vanha kirjoitukseni heti kun sinä olit kirjoittanut. No silloin syksyllä kahdeksan päivää sen jälkeen kun olin tuon kirjoittanut, kysyin ihan nätisti haluaako tapailla. No ei halunnut, oli kuin olikin varattu. Eli oli "paska vedättäjä", flirtata kyllä osasi, ja lupailla tapaamistakin, mutta niinkuin sanoin kun aloin perätä lupaustaan käänsi päätään. Aivojen käyttö ei sillä kertaa auttanut, tai auttoi, viisastuin kummasti. En vähään aikaan kysele miesten perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe