verta peniksestä ?

tytsy-19

elikkä, joskus mieheni "nytkähtää" taakse päin vetäessäni hänen esinahkaansa taaksepäin, johtuneeko sitten siitä että se on niin kireä ? joskus kondomissa on yhdynnän jälkeen verta, tuskin normaalia. olen mieheni kanssa puhunut tästä ja että hänen tarvitsisi mahdollisesti käydä lääkäri sedän juttusilla. onko muilla kokemuksia tämmöisistä ?

3

3037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiiououi

Et kertonut tarkemmin, mutta uskoisin että se johtuu siitä että joko esinahka on itsessään kireä, tai sitten esinahan alla oleva iho/jännepoimu joka tulee terskan alapintaan kiinni on liian kireä. Sitä jännettä, tai poimua kutsutaan frenulumiksi ja se on yleensä suomalaisilla miehillä varsin lyhyt ja voi aiheuttaa jopa peniksen käyristymisen ellei sitä ennen kasvuvaihetta korjata. Yleensä tiukka esinahka on sellainen että sen huomaa helposti kun esinahka ei mene taakse normaalisti ja terska jää sen alle ja koska et sellaisesta puhunut mitään, niin epäilen että ongelma ei ole esinahan tiukkuus. Frenulumin tiukkuutta taas ei välttämättä huomaa koska se on siellä terskan alla ja varomaton nainen tai mies itse voi tottumattomuuttaan ja tietämättömyyttään kiskaista esinahn niin paljon taakse että frenulum repeää kokonaan poikki. Se ei ole yleensä vaarallista, vaikka onkin kivuliasta.

Suosittelisin kuitenkin jos verta on todellakin kondomissa että miehesi kävisi näyttämässä penistään lääkärille koska lääkäri pystyy helposti tarkastamaan sen onko vaiva vaarallinen, missä se vaiva on ja millaista hoitoa se vaatii. Älä jää kuuntelemaan tämän palstan neuvoja vaan hankia aika lääkärille ja potki miehesi sinne koska tuo vaiva kannattaa hoitaa ja tarkistaa ja sitä on turha häpeillä koska tuollaisten ongelmien kanssa lääkäreitä käy tapaamassa lukemattomia miehiä päivittäin.

Suosittelen nyt alkuun ennenkuin ehditte lääkäriin että et vetele esinahkaa kovasti voimalla taaksepäin ja otat yhdessä miehesi kanssa selvää mikä peniksessä ottaa vastaan. Tiukka esinahka voidaan hoitaa osittaisella esinahan leikkauksella, mutta sinun kuvauksesi mukaan epäilen ettei ongelma ole tiukka esinahka vaan että se on se vanha kunnon frenulum koska se voi repeytyä ja sieltä tulla vähän verta kondomiin. Mutta koska verta voi tulla myös siemenjohtimen kautta, eli siis peniksen virtsaputken kautta, niin hänet täytyy tutkia! Tuota ongelmaa ei kannata jättää tutkimatta koska se selvästi haittaa seksielämäänne.

• tytsy-19

veikkaisin tuota tiukkaa esinahkaa, terskan pää jää esinahan alle piiloon jossei sitä vedä ennen seisokkia taakse. koitan sitä miestä potkia parhaani mukaan sinne lääkäriin lähipäivinä. enkä ole ollut kovakourainen ja kyselin mieheltäkin että kai hän olisi kertonut jos olisin ollut.

• gggggspot

omaltakin vakipanoltani tuli verta pari kertaa oikein kunnolla.sitten aloimme käyttää liukastevoidetta ja se loppui, mutta edelleen mies arkaili kun runkkasin häntä, piti ottaa suihin ja runkata aina vain tietyistä kohdista.

huomautin myös lääkäriinmenosta kerran, mutten asiasta viitsinyt enempää alkaa vauhkoamaan kun ei se minua ainakaan kyllä haitannut yhtään.en tiedä sitten mikä oli syy tai mitään, sanoi vain silloin että varmaan mennyt iho rikki.hänellä kyllä oli hieman tiukka esinahka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe