Viisumipelleilyä....

Olen menossa Thaimaahan viideksi kuukaudeksi ja tänään kävin jättämässä viisumihakemuksen. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että en voi saada viisumin kuin yhdellä maahantulolla. Useampaan tuloon tarvitaan valmiit lentoliput pois Thaimaasta ja takaisin! Mistä minä voin tietää milloin olen menossa minnekin jo tässä vaiheessa!? Voin siis mennä maahan, mutta poistua pitää kolmen kuukauden jälkeen ja kuitenkin paluulippu on Bankokin kautta. Toivottavasti läpikulku edes onnistuu???
Eli nyt tämä Thaimaan viisumipelleily on saavuttanut tähän astisen huippunsa. On se vaan hyvä tietää, että ei enää ikinä tarvitse mennä tämän jälkeen tuonne Pellemaahan. Mikäli turisteja ei maahan kaivata, niin sulkekoot rajansa.

Haistakoon paskan koko sakki.

9

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovela-amalia

      etkös sää ollu menossa musunpatjaksi epyktiin

      lopeta se käsidesillä lotraaminen

    • Huru-Ukko

      Tarvitset ainoastaan maahantuloliput,et poistumislippuja.Mikään laki ei pakota sinua käyttämään näitä
      lippuja.Voit yhtä hyvin tehdä visarunin bussilla.Joku kirjoitti toisella foorumilla,että Kamputseasta Ban-
      kokiin saa Airasialta lentolipun 9€:hintaan tarjouksena.Koska turistiviisumi on tällä hetkellä ilmainen,niin
      ei tämän pitäisi ylenmäärin taloutta rasittaa.

      P.S.Kanarialle pääsee ilman viisumia joten terve menoa.Me viihdymme täällä paskasakissa!

    • Paluulippu OK

      Olen vakuuttunut, että Thaimaan päätös hillitä kaikenmaailman retkureissajia, on oikea veto.
      Tässäpä taas tuli oiva esimerkki... Et tainnut tarkalleen ymmärtää , mistä on kysymys. Ehdottoman
      tärkeä pointti on lentolippu myös POIS maasta. Liian paljon jäänyt kavereita Pattya n humuun,
      viisumista viis veisaten.

      • Huru-Ukko

        vasta sitten,kun käytät viimeisen entryn.Virtuaalimatkaajana voit kuljeskella aivan vapaasti jääkaapin ja
        sohvan väliä.Lippuja ei kysellä.Luulisin.


      • Huru-Ukko kirjoitti:

        vasta sitten,kun käytät viimeisen entryn.Virtuaalimatkaajana voit kuljeskella aivan vapaasti jääkaapin ja
        sohvan väliä.Lippuja ei kysellä.Luulisin.

        Kyse siis on siitä, että minulla on jo valmiina meno- ja paluulippu. Eli todellakin meinaan tulla takaisin suomeen.
        Viime talvena puolen vuoden viisumin sai siten, että käy tarvittavan proseduurin läpi ja, kas sitten voikin oleskella thaimaassa talven. Nyt joku on suuressa viisaudessa keksinyt sen, että pitää etukäteen tietää se, että missä käy puljaamassa saadakseen viisumit puoleksi vuodeksi. Käytännössä järkevintä on sopia ns. Visarunneista paikan päällä. Tämähän ei nyt käy, vaan kiltisti maksavat turistit halutaan ajaa katselemaan muihin maihin, että josko jostakin löytyi "viisaampia" maita, jonne kannattaisi lomiaan mennä viettämään.
        Eli henkkohtaisesti otan vinkistä vaarin ja (käytän jo maksetun lipun) menen thaimaaseen - ja mahdollismman pian painun hevon vittuun tuosta maasta. Enkä todellakaan meinaa koskaan palata. Onneksi voimme äänestää edes lopakollamme.

        Että silleen...


      • se sama
        raitsola kirjoitti:

        Kyse siis on siitä, että minulla on jo valmiina meno- ja paluulippu. Eli todellakin meinaan tulla takaisin suomeen.
        Viime talvena puolen vuoden viisumin sai siten, että käy tarvittavan proseduurin läpi ja, kas sitten voikin oleskella thaimaassa talven. Nyt joku on suuressa viisaudessa keksinyt sen, että pitää etukäteen tietää se, että missä käy puljaamassa saadakseen viisumit puoleksi vuodeksi. Käytännössä järkevintä on sopia ns. Visarunneista paikan päällä. Tämähän ei nyt käy, vaan kiltisti maksavat turistit halutaan ajaa katselemaan muihin maihin, että josko jostakin löytyi "viisaampia" maita, jonne kannattaisi lomiaan mennä viettämään.
        Eli henkkohtaisesti otan vinkistä vaarin ja (käytän jo maksetun lipun) menen thaimaaseen - ja mahdollismman pian painun hevon vittuun tuosta maasta. Enkä todellakaan meinaa koskaan palata. Onneksi voimme äänestää edes lopakollamme.

        Että silleen...

        Sitä minä myöskin ihmettelen, että millähän lihaksilla ne duunarit sinne suurlähetystöön on palkattu. Onkohan niillä joku töykeystesti, että varmistettaisiin se, ettei se onneton viisumin hakija vahingossakaan luulisi olevansa tervetullut ja toivottu vieras haimaassa. Rikkaan falangin pitää tuntea olevansa armoitettu, että voi mennä viemään rahansa sinne haimaahan...

        Muka hymyjen kansa - kattia kans....


      • vedä jo
        se sama kirjoitti:

        Sitä minä myöskin ihmettelen, että millähän lihaksilla ne duunarit sinne suurlähetystöön on palkattu. Onkohan niillä joku töykeystesti, että varmistettaisiin se, ettei se onneton viisumin hakija vahingossakaan luulisi olevansa tervetullut ja toivottu vieras haimaassa. Rikkaan falangin pitää tuntea olevansa armoitettu, että voi mennä viemään rahansa sinne haimaahan...

        Muka hymyjen kansa - kattia kans....

        rantees auki!


    • HC trävelleri

      kaivaa omaa hautaansa tällä poliitiikalla maassa joka elää turisteista.
      Tulevaisuudessa tilanteen on oltava toinen jos thaimaa meinaa
      kilpailla laosin, kamputsean ja vietnamin kanssa matkailijoiden euroista tai dollareista.

      • Mai Pen Rai

        Ensinnäkin; Thaimaan taloutta ei ehkä suoraan kannata verrata naapureihinsa kuten Laos, Kamputsea tai Vietnam - kas kun Thaimaatahan eivät kommunistit päässeet ryssimään kuten em. maita.
        Toisekseen; Thaimaan turismibusiness on toki ollut tuottavampaa kuin em. maiden, mutta silti sen osuus maan GNP:stä (gross national product / bruttokansantuote) on ollut vain luokkaa 6 % - eli Thaimaa ei suinkaan elä pelkästään turismista.
        Kolmanneksi; HC trävellerit, Horo-Amaliat ja muut Gary Glitterit - menkää ihmeessä vaikka Kamputseaan. Teitä ja rupisia ruplianne en ainakaan minä (ja tuskin Thaimaan hallituskaan) jää kaipaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe