Jos ihmistä on petetty aikaisemmassa parisuhteessa, se jättänee todella pahan arven seksuaaliseen itsetuntoon. Kysynkin teiltä miehiltä, jotka kenties olette kokeneet samaa, että miten kyseinen seikka on vaikuttanut teidän uuteen parisuhteeseen? Miesystäväni sanoo, että rakastaa minua ja näyttää sen muutoinkin, mutta seksi suhteessamme on ollut vähäistä alusta asti. Asiasta on keskusteltu ja mieheni on kertonut sen johtuvan aikaisemmasta kokemuksesta ja sen jättämästä tuskasta. Hän kärsii muutoinkin stressistä, mikä pahentaa tilannetta ennestään.
Aiheuttaako tällainen kokemus myös sitä, että uudessa suhteessa rakastettua naista on vaikea kehua ja ilmaista esim. "että näytät kauniilta". Minusta on myös hyvin erikoista se, että minulla on upea kroppa , mutta miehestä ei välity intohimoa minua kohtaan. Hän kertoo haluavansa vain minua, jos jotakin haluaa. Hänen kiinnostuksensa seksiin on todella vähäistä eikä han halua ketään. Olen suhtautunut koko yhdessä olon ajan hänen menneisyyden arpiin ymmärtäväisesti. Hän sanoo, ettei minun pidä miettiä asiaa, koska hän ei tuijota tai halua muitakaan naisia. Joskus kuitenkin selkeästi huomaan hänen vilkaisevan muodokasta takamusta joka lipuu ohitse kaupassa jne..Mutta onko tämä vain miehen vaistomaista käytöstä? Minua turhauttaa ajatus saada huomiota muilta miehiltä, koska haluan sitä vain ja ainoastaan omalta mieheltäni. Tavallaan koen syyllisyyttä siitä, jos muut miehet katselevat minua. Omalta osaltaan tilanne on heikentänyt myös minun itsetuntoani ja välillä kuvittelen, että tätä mies myös haluaa. Että itsetuntoni ulkonäköni suhteen olisi huono ja ettei kukaan kiinnostuisi minusta.
Kysymys petetyille..
Miten edetä..
0
486
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015