Jos ihmistä on petetty aikaisemmassa parisuhteessa, se jättänee todella pahan arven seksuaaliseen itsetuntoon. Kysynkin teiltä miehiltä, jotka kenties olette kokeneet samaa, että miten kyseinen seikka on vaikuttanut teidän uuteen parisuhteeseen? Miesystäväni sanoo, että rakastaa minua ja näyttää sen muutoinkin, mutta seksi suhteessamme on ollut vähäistä alusta asti. Asiasta on keskusteltu ja mieheni on kertonut sen johtuvan aikaisemmasta kokemuksesta ja sen jättämästä tuskasta. Hän kärsii muutoinkin stressistä, mikä pahentaa tilannetta ennestään.
Aiheuttaako tällainen kokemus myös sitä, että uudessa suhteessa rakastettua naista on vaikea kehua ja ilmaista esim. "että näytät kauniilta". Minusta on myös hyvin erikoista se, että minulla on upea kroppa , mutta miehestä ei välity intohimoa minua kohtaan. Hän kertoo haluavansa vain minua, jos jotakin haluaa. Hänen kiinnostuksensa seksiin on todella vähäistä eikä han halua ketään. Olen suhtautunut koko yhdessä olon ajan hänen menneisyyden arpiin ymmärtäväisesti. Hän sanoo, ettei minun pidä miettiä asiaa, koska hän ei tuijota tai halua muitakaan naisia. Joskus kuitenkin selkeästi huomaan hänen vilkaisevan muodokasta takamusta joka lipuu ohitse kaupassa jne..Mutta onko tämä vain miehen vaistomaista käytöstä? Minua turhauttaa ajatus saada huomiota muilta miehiltä, koska haluan sitä vain ja ainoastaan omalta mieheltäni. Tavallaan koen syyllisyyttä siitä, jos muut miehet katselevat minua. Omalta osaltaan tilanne on heikentänyt myös minun itsetuntoani ja välillä kuvittelen, että tätä mies myös haluaa. Että itsetuntoni ulkonäköni suhteen olisi huono ja ettei kukaan kiinnostuisi minusta.
Kysymys petetyille..
Miten edetä..
0
508
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556