Onko kellään vastauksia?

Minua on ihmetyttänyt ihoni huonontuminen näin "vanhemmalla iällä". Eli olen 22 vuotias ja omannut aina erinomaisen hyvän ihon. Mutta jostain syystä viime vuoden aikana finnit ovat lisääntyneet ja parin viime kuukauden aikana tullut aivan käsittämättömän paljon finnejä. Eikä mitkään aineet tunnu tehoavan.. Puhdistan ihoni säännöllisesti aamuin illoin. Olen ymmärtänyt että naisilla tapahtuu aika ajoin hormonituotannossa muutoksia ja senpä tähden tämä ihon huononeminenkin. Ja myös olen kuullut että siihen auttaisi luontaistuote kaupoista saatavat Femiwell tabletit jotka ilmeisesti tasoittavat hormonituotantoa. Onko kellään kokemusta?
4616
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mikäli käytät e-pillereitä niin syy saattaa löytyä siitä. Antiandrogeenin ja estrogeenin tason elimistössä vaihdellessa myös naama reagoi :-( Yleisin aikuisiän aknen syy on juuri tuo hormonaalinen ehkäisy.

Mainitsemistasi femiwell kapseleista en tiedä, mutta mikäli kokeilet niitä, niin kerrohan myös sitten meillekin mikäli niistä sait avun :-)

Äänestä
  • Aikaisemmin, noin vuosi sitten, söin pillereitä. Olen myös lopettanut tupakoinnin pari kuukautta sitten. Jotkut sanovat että se aiheuttaa finnejä. Koska kaikki tupakoinnin seurauksena kehoon siirtyneet "paskat" tulevat pihalle ihon kautta.. Juuri parhaillaan kokeilen Femiwelliä josko siitä olisi apua.. Katsotaan nyt onko siitä apua..

    Äänestä

  • Nanna kirjoitti:

    Aikaisemmin, noin vuosi sitten, söin pillereitä. Olen myös lopettanut tupakoinnin pari kuukautta sitten. Jotkut sanovat että se aiheuttaa finnejä. Koska kaikki tupakoinnin seurauksena kehoon siirtyneet "paskat" tulevat pihalle ihon kautta.. Juuri parhaillaan kokeilen Femiwelliä josko siitä olisi apua.. Katsotaan nyt onko siitä apua..

    Tupakoinnin lopettamisen jälkeiset näppuongelmat olivat keskustelussa tuossa taannoin. Eli parin viikon "ihonpuhdistusnäpyt" ovat ihan normaalia ja katoavat kun iho on saanut kuonat ulos ja happitasapainon kuntoon.

    Jään oottelemaan sitä sun tulevaa femiwell - raporttia, eiks juu :-)

    Äänestä

  • Older kirjoitti:

    Tupakoinnin lopettamisen jälkeiset näppuongelmat olivat keskustelussa tuossa taannoin. Eli parin viikon "ihonpuhdistusnäpyt" ovat ihan normaalia ja katoavat kun iho on saanut kuonat ulos ja happitasapainon kuntoon.

    Jään oottelemaan sitä sun tulevaa femiwell - raporttia, eiks juu :-)

    Nyt olen syönyt näitä kyseisiä tabletteja vähän päälle viikon ja finnit ovat vähentyneet huomattavasti! En tiedä onko tähän auttanut tabletit vai uudet kasvonpuhdistus aineeni mutta pääasia että ovat vähentyneet! Taas kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla! =)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nanna kirjoitti:

Minua on ihmetyttänyt ihoni huonontuminen näin "vanhemmalla iällä". Eli olen 22 vuotias ja omannut aina erinomaisen hyvän ihon. Mutta jostain syystä viime vuoden aikana finnit ovat lisääntyneet ja parin viime kuukauden aikana tullut aivan käsittämättömän paljon finnejä. Eikä mitkään aineet tunnu tehoavan.. Puhdistan ihoni säännöllisesti aamuin illoin. Olen ymmärtänyt että naisilla tapahtuu aika ajoin hormonituotannossa muutoksia ja senpä tähden tämä ihon huononeminenkin. Ja myös olen kuullut että siihen auttaisi luontaistuote kaupoista saatavat Femiwell tabletit jotka ilmeisesti tasoittavat hormonituotantoa. Onko kellään kokemusta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu