Mobile9 ja samsung s5230

hämmentää

Eli. Latasin mobilesta ilmaisen java pelin ja siirsin kännykän omiin tiedostoihin tekemääni kansioon pelit. Asennuksen pystyi tekemään painelemalla paria nappulaa MUTTA kun peliä yritti pelata ilmoitti puhelin ettei muistia ole riittävästi ja sulki javan?? 4G muistikortista pitäisi olla vain 10% käytössä ja puhelimen muistia yli puolet niin en keksi mistä muistista on kyse? Osaako kukaan neuvoa?

Java on puhelimessa valmiina, mutta nettiä ei ole. Siitäkö johtuu ettei voi pelata?

84

9893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama kännykkä

      Ehkäpä se ei jaksa pyörittää yli 1gb pelejä.

    • samsunki
      • Minä.

        Okei, eli miten te saitte nuita pelejä?
        Mulla ei ollu yhtään pelii puhelimes, kun sen sain.
        Öö. tietäkö kukaan mistä voisi ladata ilmaiseksi?


      • lol
        Minä. kirjoitti:

        Okei, eli miten te saitte nuita pelejä?
        Mulla ei ollu yhtään pelii puhelimes, kun sen sain.
        Öö. tietäkö kukaan mistä voisi ladata ilmaiseksi?

        mobile24.comista löytyy pelejä ja kaikenlaista mut se id pitää tehä wapin kautta :)


      • fuckernacker
        lol kirjoitti:

        mobile24.comista löytyy pelejä ja kaikenlaista mut se id pitää tehä wapin kautta :)

        maksaakos se mbile24:n wapista lataaminen??


      • .
        fuckernacker kirjoitti:

        maksaakos se mbile24:n wapista lataaminen??

        ja sieltä voi ladata myös suoraan koneelle pelit ja laittaa kännykkään jos omistaa datakaapelin


      • sokurlin
        Minä. kirjoitti:

        Okei, eli miten te saitte nuita pelejä?
        Mulla ei ollu yhtään pelii puhelimes, kun sen sain.
        Öö. tietäkö kukaan mistä voisi ladata ilmaiseksi?

        täältä voi ainakin ladata niitä pelejä http://gallery.mobile9.com/o/samsung s5230_2176/ tuolta oon ladannu kaikki pelini puhelimeen


      • Aids on kaamea tauti

        Jotenkin vain virus suojani sanoi että virus havaittu tässä sivustossa.. HMMMMM!


      • ???
        . kirjoitti:

        ja sieltä voi ladata myös suoraan koneelle pelit ja laittaa kännykkään jos omistaa datakaapelin

        mistä sen saa vietyy puhelimee?


    • OliSamaOngelma

      Niin siis siinä tulee "java virhe ei muistia käytettävissä"? Siinä tapauksessa näppäile numero *#6984125*# , ja pitäisi tulla "hallinnointiasetukset" -valikko, sitten valitse "Internals" ja Master Key on *#9072641*# .. Valitse kohta "Storage Settings" ja "update java DB" Sitten pitäisi toimia. Jos asennat uuden yli gigan pelin, se valittaa samaa, ja tuo pitää tehdä uudestaan.

      • siäni

        Ei toimi mulla toi Hallinnointiasetusten kautta säätäminen .... ? Muita neuvoja?
        Alkaa pikkuse ketuttaa, ku en millään saa Bejewelediii tohon puhelimeen..


      • kiitti!!!!!11

        Kiitos paljon! :)


      • '.'

        miten toi tehdään kosketusnäytössä


      • :D

        joo tota toi koodi ei toimi mulla laitoin ton sanam * numeronnäppäimistöön*
        oisko mitää apuja?


      • :D
        :D kirjoitti:

        joo tota toi koodi ei toimi mulla laitoin ton sanam * numeronnäppäimistöön*
        oisko mitää apuja?

        ja mulla on Samsung S3370


      • Kiitollinen8

        KIITOS!!! Hyvin toimii!


      • sokurlin
        siäni kirjoitti:

        Ei toimi mulla toi Hallinnointiasetusten kautta säätäminen .... ? Muita neuvoja?
        Alkaa pikkuse ketuttaa, ku en millään saa Bejewelediii tohon puhelimeen..

        ei mulkaan toimi


      • niimpätietysti

        mitäs sitten kun tulee : " Verkkovirhe, Yritä uudelleen " ... ?


    • Mega game

      Eipä ois tullut koskaan mieleen, että kännykkäpeli ois yli Gigan. Uskomatonta. Mut näin ne ajat muuttuu.

    • -_-

      ehdotakaa jotain hyviä pelejä tohon samsung s5230:aan

    • ei toimi

      Mul on samsung s5230 ja kun lataan siihen mobile9 pelejä ja kun yritän pelata niitä niin ruutuun tulee: tiedostotyyppiä ei tueta teksti,miten saisin ne pelit toimimaan kännyssäni?

      • -.-

        Sama juttu ): -.-


      • Amanita77

        Mulla sama juttu. latasin kaksi peliä ja muisti pitäs ainaki riittää. Tulee tuo sama et tiedostotyyppiä ei tueta vaikka ovat jar.-pääteisiä... Missä vika??????


    • Huvahuva

      kanttii kirjottaa siihe mobile9 boxii mis lukee ne java softwares sun muut, ni kantii kirjottaa siihe 240x400 tai 400x240... tulee koko näytön pelejä. sit sieltä vaa etit jonkun pelin joka toimii varm. ja lataat.
      (mulla kans Samsung S5230)

    • Sama ongelma

      Mulla on kans just toi sama ongelma. Lataat jonkun hyvän pelin ja kas, muisti ei "riitä". Ei se johu siitä ettei oo nettiä vaan siitä, et se puhelin on asennettu nii et siihe käy vaa tietyn kokoset pelit (alle 1gp) mulla on toiminu kaikki alle 1gp pelit...
      :DD

    • doodle jump <3

      Tiedätteko mista löytyisi doodle jump samsung s5230 kännyyn olen ettinyt sitä jo vaikka mistä :D

      • doodelit6

        jos viittit mennä kännyn kans nettiin ni ekaks asetat pienoisvalikkoon semmosen mis lukee FUN Clup ni sieltä kelaat ihan alas painat sitä mainosta ni sieltä.


      • heiheikundi

        mobile9


    • doodeli
      • Doodle jump<3

        Ei toimi mun samsung s5230 kännykässä.mun känykässä ei toimi mitkän pelit enkä tiedä miksi voiko joku auttaa?o:


    • HaiUmi

      Kiitos ton doodle-linkin lähettäjälle :) Paitsi, et se peli taitaa olla espanjaks tai italiaks tai jtn.. :D Kuka tietäis, et mistä löytäis angry birdsin samsung s5230:lle? Danke.

    • Johhnu

      Onnistu hallinto juttu! :))) KIITOS!

    • hei?

      haluan ilmaisen pelin puhelimeen.

    • s5230

      löytyiskö angry birdsiä

    • hasuajfivugsiuhjvup

      mul o angry birds !!!!!!!!

      • loolllll

        lol varmaan paska!!


    • JP

      Toimii GT-S5230 ssa, kiitos, angry birdsiä pelaamaan

      • :D

        miten sait sen puhelimeesi?


    • autttakaa joku :D!!!

      Kuka osaisi auttaa?
      En osaa ladata pelejä s5230 kännykkään, sillä minulla ei ole
      nettiä kännykässäni joten pitäisi ladata jotenkin koneen kautta mutta miten ? (:
      joku ystävällinen auta !

    • Angel20

      Eipä toiminu ohjeet vaikka mien yritin :( hallintoasetuksia myöten plärätty puhelinta ja useita alle gigan verisoita ladannu, alkaa olla aika kädetön olo tän luurin kanssa, ei toimi angry birds

      • angel20

        ja siis kyseessa samsungin luuri, tuo gt s5230


    • änkri pöörts

      Latasin toho Angry birdsin ja tein ton koodijutun mut se valittaa jotaa java-virhettä, mitä pitäis tehä?

      • samaa koen

        sama :(


    • Aids on kaamea tauti

      Hei, jos tulee muisti ei riitä tai jotain tollaista Samsung S5230 kirjoittakaa numeronäppäimistöön *#6984125*# ja sitten aukee semmoinen valikko ja sieltä ottakaa "Internals" sen pitäisi olla numero 4 siellä, sitten se kysyy "Master KEY" kirjoittakaa tämä siihen *#9072641*# ja painakaa "Vahvista". Sitten se auksee uuden valikon ja menkää vähän alas siellä pitäisi olla "Storage settings" se on numero 6, painakaa sitä. Ja sieltä ottakaa "Update Java DB" ja sitten se päivittää ja sit kuin se on päivittänyt painakaa punaista ja sitten pelamaan. (Huom ei toimi kaikissa Samsungin kännyköissä!" Hyvää peli hetkiä niille keillä toimi.

      • Kiitos jos toimii :D

        Kiitos kokeilen heti tuota koodijuttuu :D Kiitos jos toimii :D


      • LOL

        Toimii, Kiitti


      • joku

        mistä saan sen numeronäppäimistön mihin kirjotan? meenkö sinne ihan etusivulle ja sieltä numeronäppäimistöö vai miten?


      • nimim.

        Onnistu... mutta ei.. mitä tuo "painakaa punaista " tarkoittaa?.. jaahh. latasin doodl jump:in, siihe tulee asenna (kyllä): virheellinen tiedosto.. siis tuo edellinen koodi ON TEHTY, kiitos jos autatte ja kiitos tuosta koodista, vaikkei iso apu nyt vielä ollutkaan .:)


      • hermanni7

        mistä sitte pitää painaa ku on laittanu nen numerot siihe?sitä mä en tajua. ai siis ku otat puhelimen pois lukosta nii sit pitää mennä numeronäppäimistöön ja laittaa se"#6984125# mutta mistä pitää sit painaa?


    • irknf

      Ei toimi angry birts vaikka tein tuon ja mitä punaista pitää painaa ei näy mitään punaista...

      • Apua??

        PUHELIN SANOO ETTÄ JAVA-VIRHE VIRHEELLINEN MUOTO
        POTUTTAA.......................................¨Voisiko joku auttaa?


      • kaisuliini
        Apua?? kirjoitti:

        PUHELIN SANOO ETTÄ JAVA-VIRHE VIRHEELLINEN MUOTO
        POTUTTAA.......................................¨Voisiko joku auttaa?

        Mulla sama! :/!!!


    • kikulimies

      mää sain pelejä vähän joka paikasta mutta enimmissä se sanoo että puhelin ei tue tiedostoa

    • munamies444444444213

      mäki oo ladannu mobile9 mut siks se sanoo et ei oo muistia koska se tarkottaa semmosta java muistia!

    • ?

      MITEN SAA ANGRY BIRDS PELIN SAMSUNG gt-s5230?

    • :D

      nii kauheita ongelmia meillä.......

    • lollero

      lähettäkää linkki josta sais toimivan angry birdsin samsung GT-S5230:LLE PLZ:)

    • että on vaikeeta

      niin miten voisin ladata joonkun hyvän pelin tähän malliin s5230. ja nyt selvä vastaus tähän: SAAKO SAMSUNG S5230 MALLIIN JOTAIN ANGRY BIRTSII?????

    • pölö2

      en tiedä

    • Help.

      tietääkö kukaan miten saan takas ton värinä jutun puhelimeen vaikka se on mulla aivan täysillä se ei siltikkään värise help...

    • MinäVaa

      Latasin AngryBirdsis,jonku Sonicpelin ja sen ihme doddlejump pelin:D
      Mut nytku kerran asensin ne ja pelasin,ni sit niit ei voi pelat enää? se pyytää asentaa uusiks,ja sit valittaa et se on jo asennettu ;/

    • outoa mitkää angry birds peli ei oo toiminu mun samsung s5230 kännykässä oon kokeillu varmaan 10 eri peliä ? se sanoo vaa siit java muistist oisko kellää toimivaa jos on voisitko linkaa sen :)

    • ihatemobile9

      mobile 9 on ihan paska paikka lataat angry birds full version niin pelin kokoa on vain 5,4 kilotavua täältä saa oikeat pelit: http://phoneky.com/games/

    • Minä:)

      Asenna sillein puhelimen muistiasutuksista että kaikki tietokoneelta ladattavat tiedostot siirtyvät muistikortille eikä puhelimeen.!

    • LOL

      Mulla kävi silleen että laitoin joo ne kaikki hommat ja sit "PUM"...
      Känny vaan yhtäkkii sammu, Joten onko ehdotuksia?!?

    • pallero poika

      Ei toimi ei angrybirds peli tommosessa s5230 paskassa! ja muutenki se päivitys toimii!!!

    • bomber01

      http://gallery.mobile9.com/f/1804063/?ref=2176
      Tuossa kaikille angry birdsi samsung s5230! siihen tulee se "java virhe. ei muistia käytettävissä" ni se pitää eka päivittää ennenku voi pelaa tota...:D Hyviä peli hetkiä kaikille jotka sai ton pelin!

    • Ei toimi

      ku kirjotan sen #6984125# se sanoo virheelliset tiedot !!! apua

      • Jonne2343462

        siihen alkuun tulee *# ja loppuun kans *#


    • Tyhmä

      Sitten kun on saanut sen pelin (Air Hockey) tiedostoihin, miten saan sen kännykkääni? :d Itsellänikin on Samsung s5230.

    • fruit_ninja

      Mitä ihmettä mun pitää tehdä???latasin angry birdsin s5230 ja kun yrittää käynnistää sen nii tulee vaan java virhe ei ole muistia käytettävissä .HELP

    • lollipoppia:D

      näppäile numero *#6984125*# ja sieltä "internals" ja "master key" on *#9072647*# ja sitten sieltä "storage settings" ja sieltä "update java DB" :)

      • en osaa!!!!!!!

        mihi toi numero pitää siis näppäillä?


      • tyhmä
        en osaa!!!!!!! kirjoitti:

        mihi toi numero pitää siis näppäillä?

        tätä itekki oon miettiny..


    • Jokuomg

      Teille joilla on se ongelma että kun asennatte pelin, ja väittää että ette ole asentaneet peliä. Se sovellus siirtyy yleensä ainakin suoraan Pelit ja sovellukset osioon (Ainakin minulla samsung s5230:llassa )

    • ak

      ikhkhjkj

      • ak

        se on helppoo osaan ladata vaikka mitä:D ette vaan osaa!


    • dfrds

      tuolta mobile9 saa dodle jumpin ja menkäää puhelimen netin kautta waptrick sieltää saa ilmasii koko pelejä puhelimeen ja kaikki toimii

    • vihainen123

      mikään ei toimi oon yritänny päivitää ja tehny vaikka mitä ei toim

    • en osaa

      kun teen sen numero homman niin tulee verkkovirhe

    • toinen hämmästelijä

      Mul on itelläkin sama ongelma. Kaveri keksi että niihi peleihin tarvii netin! En sit tiedä toimiiko!

    • pelitön peli hikke

      Oisko joku nii kiva että kertoisi mistä saisin pelejä ilmatteeks kännykkään?Mun puhelin on samsung s5230.MOBILY9.COM TAI JOKU SIIHEN SUUNTAAN EI KÄY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tyhmä

      mihin se numerosarja pitää kirjoittaa? mulla tulee siis "Java-Virhe Ei ole muistia käytettävissä.-" Ja täällä tyypit on ohjeistanu laittaa sen numero sarjan mutta mistä mää saan ne numerot mitkä näppäilen? mulla on siis samsung s2530.

    • kikki apua

      saako kik messengeriä Samsung S5230 ? jos saa niin mistä? :) pliis auttakaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe