Tyttöystävä sai vuonna 2005 rippilahjaksi kalevalan Risti riipuksen lahjaksi, johon ihastui erittäin kovin, ja piti tätä jatkuvasti, kunnes se varastettiin hänen repustaan kesken koulupäivän.
Hän on koittanut etsiä kyseistä mallia netistä, siinä onnistumatta.
Joulu lähestyy, ja sain tästä erittäin hienon lahjaidean, jos kyseinen malli vielä löytyisi.
Toivottavasti joku tietää/muistaa kyseisen mallin!!
Tietoja:
Materiaali: Kulta ja Valkokulta
Risti oli toiselta puolelta tasainen, ja toiselta puolelta kaareva.
Oikein päin pidettynä kaulassa, tasainen puoli oli ihoa vasten, ja kaareva ulospäin.
Kaarevan puolen ristin ääriviivat, oli koristettu pienin 'timantein'
Tasaisella puolella risti oli 'kehystetty' (Risti ristin sisällä), ja ristin kaikissa 4:ssä päädyssä, oli aukot. (eli suorat viiva aukot)
Siinä tiedot mitä hän muistaa kyseisestä korusta.
Jos joku voisi auttaa, ja perehtyä enemmän asiaan, niin olisin enemmän kuin kiitollinen!!
Kalevalan 'risti' kaulakoru etsinnässä!
MkeFIN
1
718
Vastaukset
- cfsdfs
koru on mulla saakeli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032