80.220.21.1:27015 on ip, pystys 24/7 eikä lagita paljo koskaa
Cs 1.6 NONSTEAM suomi servu
8
1693
Vastaukset
- NonSteam <3
lisää mappeja koneelle... ois aikas jees. Tosin voin itekin alkaa hostailee vaihtoehtoisilla mapeilla servoa... 100/10mb yhteydellä
- vihain en
Kaveri sai sielt bannit ilman syytä ja sit mä menin sen nimellä sinne ja ne luuli mua siks mun kaveriks ja sain ikuiset bannit..
Muuten hyvä servu mut admineitä liikaa ja turhia banneja- en tiedä123
saan sinne aina bannit :(:(:(:(
- lollotilooddsd
:D:D:D:D vittu mitö noboja, kerkesin 2 runii ownata vitun adminia ja bannit. jo on servu
- homoapina
lollotilooddsd kirjoitti:
:D:D:D:D vittu mitö noboja, kerkesin 2 runii ownata vitun adminia ja bannit. jo on servu
Nuo adminit on kyllä noboja ku cheattaavat ja sitten ku joku tappaa niin ban :D
- Tepaaaaaaaaa
188.92.161.38:27080 siin on uus nonsteam servu! Kunnon hosti etc tulkaa pelailee
- unskamunkkaaja camp
ja ip on muuttunu pikkase tuos uus: IP: 188.92.161.37:27080
7kk on servu jo pysyny päälle että ei oo mikää pari kuukauden juttu ollu!
lisää pelaajia vaan tänne! - 12121212121212
Tervetuloa klaaniin, oma servu:
http://www.WW-Tigers.clan.su/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746