Koneessa A (langalla kiinni modeemissa) on ulkoinen kovalevy sekä tulostin jaettu Windowsin jaolla. Olen päässyt niihin käsiksi koneelta B (langattomasti kiinni modeemissa). Ennen tämä onnistui, mutta sitten vaihdoin modeemin (THOMSON ST780WL DXT:iin), koska vanha hajosi. Langaton verkko toimii loistavasti, mutta tiedosto- ja tulostinjako ei enää. Poistin koneelta B vanhat "jakolinkit" (koska IP:t ja langattoman verkon nimet vaihtui) ja loin ne uudelleen samalla tavalla kuin olin aiemminkin tehnyt (\\KOTIKONE\kiintolevy_wd). Eipä jostain syystä pääse käsiksi, kone ilmoittaa ettei tuommoista polkua mukamas löydy.
Veikkaisin, että tämän modeemin asetuksista löytyisi vastaus. Tuosta "Game & Application Sharing" -kohdasta en sitten ymmärräkään yhtään mitään. Osaisiko joku auttaa, olen nimittäin pulassa, kun en pääse tiedostoihini käsiksi.
t. Aksu
Tiedostojako koneelta toiselle
3
470
Vastaukset
- ihan helppoa!
klikkaat sieltä resurssienhallinnasta eli omasta tietokoneesta sitä kansiota, jonka haluat jakaa ja sitten klikkaat tiedosto- ja kansiotehtävistä tämä kansio jaetaan
- Aleksi
Tuon olin jo tehnytkin aiemmin, koska olin saanut tuon aiemmin toimimaan. Sainkin tuon äsken toimimaan, vika oli palomuurin asetuksissa.
Kiitos kuitenkin avusta :)
Aleksi - Anonyymi
Aleksi kirjoitti:
Tuon olin jo tehnytkin aiemmin, koska olin saanut tuon aiemmin toimimaan. Sainkin tuon äsken toimimaan, vika oli palomuurin asetuksissa.
Kiitos kuitenkin avusta :)
AleksiNiin mitkähän asetukset piti laittaa päälle että lähti kotijako toimaan. Oliko kyse Winwos palomuurista vai modeemin /reitittimen palomuuriasetuksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236