Harvinaisin merkki

medium

Onko tietoa, mitä horoskooppimerkkiä löytyy vähiten Suomesta?

35

8131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -''-

      Jousimiehiä, skorpioneja ja kauriita näyttäisi olevan muita merkkejä vähemmän.

      • wind

        henk.kohtainen huomioni on että jousimiehet näyttäisivät olevan aika harvassa..


      • .....

        ---------


      • Toutain

        Jaa, minun (suht laajassa) tuttavapiirissäni on joka toinen henkilö skorpioni. Lisäksi löytyy monta kaurista ja jousimiestäkin.

        Ovatko kaikki kasaantuneet minulle?!


      • leena

        Tarkoitatko kenties harvinaisempia nousevia?Ainakin nousevista merkeistä oinas on harvinainen..


      • opal
        leena kirjoitti:

        Tarkoitatko kenties harvinaisempia nousevia?Ainakin nousevista merkeistä oinas on harvinainen..

        Harvinaisimmat nousevatmerkit täällä suomen leveysasteilla ovat :oinas, kalat ja vesimies.

        Yleisimmät nousevat merkit suomessa ovat taas: leijona, neitsyt ja rapu.


      • Härkätikrukimma
        opal kirjoitti:

        Harvinaisimmat nousevatmerkit täällä suomen leveysasteilla ovat :oinas, kalat ja vesimies.

        Yleisimmät nousevat merkit suomessa ovat taas: leijona, neitsyt ja rapu.

        Mää oon nouseva Jellona ja sisko nouseva Neitsyt!


      • mooh

        mun mielestä kauriita, vesimiehiä, kaloja ja kaksosia...


      • Anonyymi
        Toutain kirjoitti:

        Jaa, minun (suht laajassa) tuttavapiirissäni on joka toinen henkilö skorpioni. Lisäksi löytyy monta kaurista ja jousimiestäkin.

        Ovatko kaikki kasaantuneet minulle?!

        Nousuoinas ob harvinaiben, se kun livahtaa niin äkkiä ohi. Pitää olla syöksysynnytys juuri siihen aikaan.
        No, mustasukkaisen leiman saa otsaansa venus skorpionissa, jis kumppani antaa aihetta. Osaa sitten olla kammo, muuten syvästi kiintynyt.
        Kuu on merkitsevä tunneskaalassa paljon, oinaskuu tahtoo, kalakuu pirahtaa itkuun, se tuntuu kurkkukhakrassa.
        Mars oppositio pluto on väkuvallan merkki, mut on siinä hyväkin piirre, tahtoa löytyy.


      • Anonyymi

        Vesimies ja kalatovat ei ole niin yleisiä


      • Anonyymi
        mooh kirjoitti:

        mun mielestä kauriita, vesimiehiä, kaloja ja kaksosia...

        Niin on


      • Anonyymi
        wind kirjoitti:

        henk.kohtainen huomioni on että jousimiehet näyttäisivät olevan aika harvassa..

        Ei oo


      • Anonyymi
        leena kirjoitti:

        Tarkoitatko kenties harvinaisempia nousevia?Ainakin nousevista merkeistä oinas on harvinainen..

        Mä oon oinas


    • Kalatar

      ja tuttavapiiristä puuttuu kokonaan leijonat.

      • medium

        Meilläpäin leijonia: tätini, enoni, enon vaimo, serkkupojat (veljekset), hyvä miespuolinen kaverini, kaksi ystävätärtä minä itse:)... Siinä heti mieleen tulleet. Kesäkautena syntyneitä vaikuttaisi muutenkin olevan runsaanpuoleisesti, elikkä härästä-leijonaan.
        Mutta tätähän ei kukaan voi tietää totuudeksi vain oman tuttavapiirinsä perusteella, vaan asiasta pitäisi olla kylmää tilastoa. Onko sellaista edes mahdollista saada?


    • Lyrá

      En törmää juuri ollenkaan neitsyihin... Paitsi siihen yhteen riesaan, joka roikkuu joka päivä kannoillani...

      • quinta essentia

        Luulisin että tilastoitakin aiheesta löytyy. Mutta ilman tilastoitakin voin sanoa, että keväällä syntyvyys on vilkkainta siitä yksinkertaisesta syystä että alullepano on vilkkaampaa kesällä. Esim. Juhannusaattona alulle saatettu lapsi syntyy oinaan alkuun ja siksipä se onkin yleisin aurinkomerkki.


    • Anonyymi

      VESI MIES JA NEITSYT OVAT HARVINAISINPIA

    • Anonyymi

      Kauriita on vähiten.

    • Anonyymi

      Eli täällä ei kukaan tiedä asiasta? Lähteitä noille mututuntumille ei ole annettu, paitsi omat kuvitelmat.

    • Anonyymi

      Hirvi

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Minun mielestä vaaka on harvinainen en ole kuullut ikinä kenenkään muun kun minun olevan vaaka

      • Anonyymi

        Mä oon myös vaaka:)


      • Anonyymi

        Tiedän yhen joka on vaaka (se on youtubettaja)


    • Anonyymi

      Onko neitsyt harvinaisia?

    • Norppa83

      Mulla suvussa 5 skorpionimerkkistä, isä, mun sisko, mun veli, siskon tyttö ja isän vanhempi sisko. Isällä, siskolla ja veljellä samana päivänä synttärit, isän vanhemmalla siskolla neljä tai viis päivää vanhempi(hieman yli vuosi nuorempi kuin isä). Siskon tytönkin syntymäpäivä piti alunperin olla noilla tienoin kuin noilla muilla skorppareilla, mutta menikin sitten hieman marraskuun puolelle.

    • Korjaus: isän vanhemmalla siskolla 4 tai 5 päivää aikasemmin synttärit kuin isällä, mun siskolla ja mun veljellä.

    • Anonyymi

      Skorppiooneja niitä on joku 10

    • Anonyymi

      veikkaan hyvin paljon Vsimiestä♒

    • Anonyymi

      Nousuoinas on harvinainen, hurahtaa äkkiä ohi... sitten luonne: rapu takertuu omaisiinsa, osaa manipuloida jos ei muuten niin rahan voimalla... kokemuksesta anoppi... sitten jos venus on skorpionissa haastavassa aspektissa niin sieltä kyllä pesee jos on annettu aihetta esim mustasukkaisuuteen... jousimies on huithapeli, olen itse jouska, samoin isäni... kalat on jees, puolisoni oli kalat, samoin äitini... härkä on härkä... systeri on härkä enkä tykkää... poikamme on kauris; hänen kumppaninsa kalat, eli ihku... vesimiehiä en tunne, itselläni on mars ja venus vesimiehessä, en ole seksuaalinen, kumppanini mars ja venus oinaassa eli voimakas seksuaalisuus ja tiheään... jouduin opettelemaan tätä että pitää olla kanssakäymisissä seksin saralla jos mielii pitää kumppanin... oppimista tää elämä on eikö...
      Joku kehui vaakoja, kyllä mutta osaa heittää lumetta jos tilanne vaatii... leijona ok ainakin työtoverina, itse olen nousuleijona... mun kuu on kaloissa, tosi tunteet pinnassa-ilmiö... marsin ja pluton oppositio tuo räväkkyyttä ja tahdonlujuutta... olen siis rautaa... en olisi pärjännytkään kalakuuni kanssa, olisin juoppokivillä samoin kuin kalat muutenkin, pidin huolen meidän molempien puolesta että emme sorru vaikka nautimmekin alkoholia...kaksosilta ei kannata odottaa ehdotonta uskollisuutta, flirttiä ainakin piisaa... neitsyt... veljeni on tän aurinkomerkin omaava... sössinyt parisuhteitaan... muuten ok mut ei sitä jaksa kuunnella kauaa... hyvin hän on hommansa hoitanut, mut kateus se on kalvanut häntä, esim mun kumppanille kateellinen, miksiköhän... kateuteen löytyy ties mitä syitä... puolisoni veli oli kade samoin hänen kumppaninsa kade meitä kohtaan vaikka ei ollut syitä.. olimme köyhiä... silti kateus vei heidän elämänsä pöpelikköön...
      .

    • Anonyymi

      𝕝𝕖𝕠

    • Anonyymi

      Mä oon rapu mun kaks kaverii on skorpioonei mun yks kaveri on kauris tai vesimies se ei oo varma sit seuraava on kauris ja siitä seuraava on härkä ja sit on neitsyt joten en oikein tiiä

    • Anonyymi

      Kauriita

    • Anonyymi

      OLENKO HARVINAINEN JOS OLEN SYNTYNYT 6. JOULUKUUTA ELIKKÄ ITSENÄISYYS PÄIVÄNÄ.
      ELIKKÄ ITSE OLEN JOUSIMIES.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe