Rakennekynnet

Rakennekynnet.

Mielipiteitä ja kokemuksia rakennekynsien tekijöistä Mikkelissä? Kenelle kannattaa käydä ja kenellä ei? Itse kävin Nonnalla, enkä ollut kauhean tyytyväinen lopputulokseen. Kynnet ottivat reunoista ilmaa ja jälki ei ollut kovin tasainen.. Mites Titti's tai Beauty fever? Muita? Ja paljon kynnet ovat maksaneet?

31

4733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosittelen

Valkosen Saara Savasta osaa kynsi-hommat

• nailfreak

Itse olen käynyt kyseisellä henkilöllä jo huhtikuusta. Enkä vaihtaisi! Haluan rajuja juttuja ja mielettömän hyvännäköisiä lakkauksia ja sieltä saan ne! Kynnen muoto, pinta... ei paljon omasta kynnestä erotu. Suosittelen! :)

• Sinne!

Tittis ehdottomasti! Hyviä ideoita ja saat juuri omaan persoonaasi sopivat kynnet :)

• fgdghjhjg

ei kannata, pysyvät huonosti!

• .

Bf ehdottomasti!

• ihminenfgdhxdh

Tittis on ehdottomasti Mikkelin paras. BF:stä löytyy myös taitava kynsien tekijä, samoin Esteticasta.

• parhaat on
        ihminenfgdhxdh kirjoitti:

Tittis on ehdottomasti Mikkelin paras. BF:stä löytyy myös taitava kynsien tekijä, samoin Esteticasta.

Titti's ja Mimi's nail art on selvästi parhaat. Sen näkee jo käväisemällä niiden nettisivuilla ja katsomalla kynsimalleja. Muut eivät sellaisiin pysty.

• Me
        parhaat on kirjoitti:

Titti's ja Mimi's nail art on selvästi parhaat. Sen näkee jo käväisemällä niiden nettisivuilla ja katsomalla kynsimalleja. Muut eivät sellaisiin pysty.

Beauty Fever!! On hyvä paikka, kävin ensin 4 paikassa Mikkelissä ja tämä on osoittautunut parhaaksi!! :) Suosittelen!

• pp
        parhaat on kirjoitti:

Oon käynyt kans mimillä ja ollut tosi tyytyväinen! Pitää vaan löytää se paikka mikä sopii itselle parhaiten

• klitsko
        pp kirjoitti:

Oon käynyt kans mimillä ja ollut tosi tyytyväinen! Pitää vaan löytää se paikka mikä sopii itselle parhaiten

ihan sama missä laitattaa rakennekynnet, niilläkun rapsuttaa pallien alta niin mukavaa tekee.voi jehna

• klitskon veli
        klitsko kirjoitti:

ihan sama missä laitattaa rakennekynnet, niilläkun rapsuttaa pallien alta niin mukavaa tekee.voi jehna

niitä voi lyhentää kulumahiomakoneella.jos ei pituus miellytä.

• talvekspoispuusta
        Me kirjoitti:

Beauty Fever!! On hyvä paikka, kävin ensin 4 paikassa Mikkelissä ja tämä on osoittautunut parhaaksi!! :) Suosittelen!

tää on rakentava kynsi keskustelu ajan kuluks osallistun..olen ajatellut laittaa puolenmetrin rakennekynnet varpaisiin ja sormiin..olisi kiva kiipeillä puissa kesäisin..missähän tämä onnistuis??

• puutuu jotain

Ruveta ketään nimeämään täällä??? Äly hoi!!!!
      Törkeetä!!!

• Oma nimi

Jos on kanttia puhua ihmisistä heidän omilla nimillään, niin täytyy olla kanttia myös arvostella omalla nimellä.

• opiskelija vielä

Mutta mistä löytyy Mikkelin edullisin rakennekynsien huolto???

Muutin vasta Savonlinnasta ja kaikkialla täällä huolto on vähintään 12 e kalliimpaa, mikä opiskelijana kirpaisee.

Toistaiseksi ajoitan vielä Savonlinnassa reissuni kolmen viikon välein...

• Halpaa on!

Käy Thaimaassa huoltamassa. Siellä rakennekynsiä tehdään halvalla(alle 10 e).

• Lähdössä jo
        Halpaa on! kirjoitti:

Käy Thaimaassa huoltamassa. Siellä rakennekynsiä tehdään halvalla(alle 10 e).

Se ei ollut uutta tietoa, olen sielläkin huollattanut. Haluat siis ehkä kustantaa, kun tarjoat tätä halpana vaihtoehtona?

• Yksinkertaista?
        Lähdössä jo kirjoitti:

Se ei ollut uutta tietoa, olen sielläkin huollattanut. Haluat siis ehkä kustantaa, kun tarjoat tätä halpana vaihtoehtona?

Kysyit, missä rakennekynsien huolto on edullista, ja siihen on vastattu. Rakennekynsien huolto ja teko on kiistatta halvinta Thaimaassa.

Ei kai muuallakaan lasketa matkakuluja huollon hintaan?!? Ei edes jos ne huollattaa naapurikaupungeissa.

• Älykölle
        Yksinkertaista? kirjoitti:

Kysyit, missä rakennekynsien huolto on edullista, ja siihen on vastattu. Rakennekynsien huolto ja teko on kiistatta halvinta Thaimaassa.

Ei kai muuallakaan lasketa matkakuluja huollon hintaan?!? Ei edes jos ne huollattaa naapurikaupungeissa.

Et vastannut mistä löytyy MIKKELIN halvimmat rakennekynnet. Saa tutustua kaupungin rajoihin, jos ne eivät ole tutut.

• toinen opiskelija

Hei!

Kysyit mistä löytyy MIKKELIN edullisimmat kynnet/huollot... Itse käyn Studio Millassa! Sieltä saa uusista kynsistä opiskelijat -10% ja huoltohinnatkin kohdillaan!! Saa just sellaset kynnet kun haluaa... hinnaston löydät www.studiomilla.fi

• mikkeli45
        toinen opiskelija kirjoitti:

Hei!

Kysyit mistä löytyy MIKKELIN edullisimmat kynnet/huollot... Itse käyn Studio Millassa! Sieltä saa uusista kynsistä opiskelijat -10% ja huoltohinnatkin kohdillaan!! Saa just sellaset kynnet kun haluaa... hinnaston löydät www.studiomilla.fi

Joo studio millassa kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan. Menen toistekkin!

• näitäkin on
      • ZiriR

Mä käyn itse Memmulla (Mernails) ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.

• kynsifani

www.123kotisivu.fi/nicenails

• fammu

Multa Nonna viilasi omat kynnet niin ohuiksi, että oli tuskaa, kun ne osui johonkin.

• kynsiläinen

Heräisiköhän vanha keskustelu henkiin... Mitä paikkaa suosittelette hinta/laatu suhde? Haen koristeltuja kynsiä, ei perusranskalaisia, mutta ei tekis mieli maksaa huollosta liikaa. Onko Mikkelissä paljon kotitekijöitä, kokemuksia?

• laatutietoinen1

En suosittele missään nimessä Tittistä. Huono palvelu ja hinta-laatu suhde ei ole lähimainkaan kohdallaan.

• Uudetkynnet

Olisiko jollain muulla suosituksia?

• Kynsiin koukussa

Itse olen käynyt Tittiksessä ja omistaja ainakin siellä tekee todella ammattitaidolla rakennekynsiä, Lämpimät suosittelut =)

• Nonna-fani

Minä olen käynyt Nonnalla kymmenen vuotta, valittamista ei ole ollut. Palvelu on aina hyvää ja muutkin hoidot ovat erinoaisia, suosittelen!

• annelisbet

Titts ei kyl mulle naisena maistu, ottaisin kyl mut mietin vielä jos tatuoisin ankkurin mun napaan. se ei niin kulu vaikka kuin hinkkais kullii vasten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe