Mielipiteitä ja kokemuksia rakennekynsien tekijöistä Mikkelissä? Kenelle kannattaa käydä ja kenellä ei? Itse kävin Nonnalla, enkä ollut kauhean tyytyväinen lopputulokseen. Kynnet ottivat reunoista ilmaa ja jälki ei ollut kovin tasainen.. Mites Titti's tai Beauty fever? Muita? Ja paljon kynnet ovat maksaneet?
Rakennekynnet
31
4733
Vastaukset
- suosittelen
Valkosen Saara Savasta osaa kynsi-hommat
- nailfreak
Itse olen käynyt kyseisellä henkilöllä jo huhtikuusta. Enkä vaihtaisi! Haluan rajuja juttuja ja mielettömän hyvännäköisiä lakkauksia ja sieltä saan ne! Kynnen muoto, pinta... ei paljon omasta kynnestä erotu. Suosittelen! :)
- Sinne!
Tittis ehdottomasti! Hyviä ideoita ja saat juuri omaan persoonaasi sopivat kynnet :)
- fgdghjhjg
ei kannata, pysyvät huonosti!
- .
Bf ehdottomasti!
- ihminenfgdhxdh
Tittis on ehdottomasti Mikkelin paras. BF:stä löytyy myös taitava kynsien tekijä, samoin Esteticasta.
- parhaat on
ihminenfgdhxdh kirjoitti:
Tittis on ehdottomasti Mikkelin paras. BF:stä löytyy myös taitava kynsien tekijä, samoin Esteticasta.
Titti's ja Mimi's nail art on selvästi parhaat. Sen näkee jo käväisemällä niiden nettisivuilla ja katsomalla kynsimalleja. Muut eivät sellaisiin pysty.
- Me
parhaat on kirjoitti:
Titti's ja Mimi's nail art on selvästi parhaat. Sen näkee jo käväisemällä niiden nettisivuilla ja katsomalla kynsimalleja. Muut eivät sellaisiin pysty.
Beauty Fever!! On hyvä paikka, kävin ensin 4 paikassa Mikkelissä ja tämä on osoittautunut parhaaksi!! :) Suosittelen!
- pp
parhaat on kirjoitti:
Oon käynyt kans mimillä ja ollut tosi tyytyväinen! Pitää vaan löytää se paikka mikä sopii itselle parhaiten
- klitsko
pp kirjoitti:
Oon käynyt kans mimillä ja ollut tosi tyytyväinen! Pitää vaan löytää se paikka mikä sopii itselle parhaiten
ihan sama missä laitattaa rakennekynnet, niilläkun rapsuttaa pallien alta niin mukavaa tekee.voi jehna
- klitskon veli
klitsko kirjoitti:
ihan sama missä laitattaa rakennekynnet, niilläkun rapsuttaa pallien alta niin mukavaa tekee.voi jehna
niitä voi lyhentää kulumahiomakoneella.jos ei pituus miellytä.
- talvekspoispuusta
Me kirjoitti:
Beauty Fever!! On hyvä paikka, kävin ensin 4 paikassa Mikkelissä ja tämä on osoittautunut parhaaksi!! :) Suosittelen!
tää on rakentava kynsi keskustelu ajan kuluks osallistun..olen ajatellut laittaa puolenmetrin rakennekynnet varpaisiin ja sormiin..olisi kiva kiipeillä puissa kesäisin..missähän tämä onnistuis??
- puutuu jotain
Ruveta ketään nimeämään täällä??? Äly hoi!!!!
Törkeetä!!! - Oma nimi
Jos on kanttia puhua ihmisistä heidän omilla nimillään, niin täytyy olla kanttia myös arvostella omalla nimellä.
- opiskelija vielä
Mutta mistä löytyy Mikkelin edullisin rakennekynsien huolto???
Muutin vasta Savonlinnasta ja kaikkialla täällä huolto on vähintään 12 e kalliimpaa, mikä opiskelijana kirpaisee.
Toistaiseksi ajoitan vielä Savonlinnassa reissuni kolmen viikon välein...- Halpaa on!
Käy Thaimaassa huoltamassa. Siellä rakennekynsiä tehdään halvalla(alle 10 e).
- Lähdössä jo
Halpaa on! kirjoitti:
Käy Thaimaassa huoltamassa. Siellä rakennekynsiä tehdään halvalla(alle 10 e).
Se ei ollut uutta tietoa, olen sielläkin huollattanut. Haluat siis ehkä kustantaa, kun tarjoat tätä halpana vaihtoehtona?
- Yksinkertaista?
Lähdössä jo kirjoitti:
Se ei ollut uutta tietoa, olen sielläkin huollattanut. Haluat siis ehkä kustantaa, kun tarjoat tätä halpana vaihtoehtona?
Kysyit, missä rakennekynsien huolto on edullista, ja siihen on vastattu. Rakennekynsien huolto ja teko on kiistatta halvinta Thaimaassa.
Ei kai muuallakaan lasketa matkakuluja huollon hintaan?!? Ei edes jos ne huollattaa naapurikaupungeissa. - Älykölle
Yksinkertaista? kirjoitti:
Kysyit, missä rakennekynsien huolto on edullista, ja siihen on vastattu. Rakennekynsien huolto ja teko on kiistatta halvinta Thaimaassa.
Ei kai muuallakaan lasketa matkakuluja huollon hintaan?!? Ei edes jos ne huollattaa naapurikaupungeissa.Et vastannut mistä löytyy MIKKELIN halvimmat rakennekynnet. Saa tutustua kaupungin rajoihin, jos ne eivät ole tutut.
- toinen opiskelija
Hei!
Kysyit mistä löytyy MIKKELIN edullisimmat kynnet/huollot... Itse käyn Studio Millassa! Sieltä saa uusista kynsistä opiskelijat -10% ja huoltohinnatkin kohdillaan!! Saa just sellaset kynnet kun haluaa... hinnaston löydät www.studiomilla.fi - mikkeli45
toinen opiskelija kirjoitti:
Hei!
Kysyit mistä löytyy MIKKELIN edullisimmat kynnet/huollot... Itse käyn Studio Millassa! Sieltä saa uusista kynsistä opiskelijat -10% ja huoltohinnatkin kohdillaan!! Saa just sellaset kynnet kun haluaa... hinnaston löydät www.studiomilla.fiJoo studio millassa kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan. Menen toistekkin!
- näitäkin on
Mun kaveri käy tällä kotitekijällä, laadusta en tiiä, kun en ymmärrä noitten päälle.
http://mernails.nettisivu.org/- ZiriR
Mä käyn itse Memmulla (Mernails) ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.
- kynsifani
www.123kotisivu.fi/nicenails
- fammu
Multa Nonna viilasi omat kynnet niin ohuiksi, että oli tuskaa, kun ne osui johonkin.
- kynsiläinen
Heräisiköhän vanha keskustelu henkiin... Mitä paikkaa suosittelette hinta/laatu suhde? Haen koristeltuja kynsiä, ei perusranskalaisia, mutta ei tekis mieli maksaa huollosta liikaa. Onko Mikkelissä paljon kotitekijöitä, kokemuksia?
- laatutietoinen1
En suosittele missään nimessä Tittistä. Huono palvelu ja hinta-laatu suhde ei ole lähimainkaan kohdallaan.
- Uudetkynnet
Olisiko jollain muulla suosituksia?
- Kynsiin koukussa
Itse olen käynyt Tittiksessä ja omistaja ainakin siellä tekee todella ammattitaidolla rakennekynsiä, Lämpimät suosittelut =)
- Nonna-fani
Minä olen käynyt Nonnalla kymmenen vuotta, valittamista ei ole ollut. Palvelu on aina hyvää ja muutkin hoidot ovat erinoaisia, suosittelen!
- annelisbet
Titts ei kyl mulle naisena maistu, ottaisin kyl mut mietin vielä jos tatuoisin ankkurin mun napaan. se ei niin kulu vaikka kuin hinkkais kullii vasten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793