Miten löydätte seuraa?

yks vaan

Eli miten löydätte seksi,seurustelu, homoilu seuraa? Te erityisesti jotka asutte paikoissa joissa ei järjestetä mitään seta tapahtumia tai muuta homobaareja. Olen itse homo mutta seuran löytyminen tuntuu mahdottomalta täällä päin suomea.. Joten vinkkejä kaipaan kiitos!

71

58382

    Vastaukset

    • lkjlkjl

      esim. www.koodi.net, suomi24 chat, www.qruiser.se jne

      • maalais"hiiri"

        ei näin pienillä paikkakunnilla todellakaan homot kävele suoraan syliin, toisen homon löytämiseksi tarvitaan hieman enemmän vaivaa ja kärsivällisyyttä, nuo koodin ja qruiserin palstat ei paljon tarpeita tyydytä jos haluaa kunnon kaverin, asiahan on niin, että on mentävä mukaan paikallisiin rientoihin, mitä kaikkea sitten omalla paikkakunnalla onkaan, itse olen mukana harrastajateatterissa, ja sen kautta on muutama kaveri löytynyt, kun ei kaipaa "kainaloonsa vakituista" niin sellainen "suhde" toimii näissä oloissa varsin mallikkaasti, varsinkin kun on tottunut sellaiseen elämään, ettei seksiä tarvitse edes viikottain, niin kerta pari/kk riittää hyvin, ja jos paikkakunnalla on pubi/ravintola, jos sellaisessa haluaa jolloinkin viikonloppuisin käydä, niin kyllähän paikalliset homot löytyy siseltäkin ja varsinkin kun yleensä hyvin pian tuntee ja tietää oman kylän homot, niin vkl seuran saa sieltäkin, mutta kotona nyhjäämällä varmasti saa olla ilman minkäänlaista kontaktia toisiin, joten liikkeelle vaan


      • kaappipoika

        Kiirehtäin,
        riennä ystäväin,
        syttyneet jo on lamput puistohon.
        Sydän on
        täynnä ikävää,
        täällä yksinään se jyskyttää.

        Siksi kiirehdi nyt joutuen,
        lyhyt niin on aika ihmisen.
        Saavu luokseni nyt rakkahin,
        kaiken saat, kaiken saat.

        Saavu kiirehtien luoksein mun,
        täällä on kaikki sun.

        Ystäväin,
        vaikka pyydän näin,
        tiedän että on kiire tarpeeton.
        Päivin öin
        vaikka ikävöin,
        luoksein kiiruhtaa et silti saa.

        Älä kiirehdi, kun tiedän sen,
        tuskaa vain ois tiemme yhteinen.
        Älä kiirehdi nyt luoksein mun,
        varjot vain peittäis sun.

        Älä kiirehdi näät kauniit maat,
        kyyneleet täällä saat.


      • niinpäkyllä
        maalais"hiiri" kirjoitti:

        ei näin pienillä paikkakunnilla todellakaan homot kävele suoraan syliin, toisen homon löytämiseksi tarvitaan hieman enemmän vaivaa ja kärsivällisyyttä, nuo koodin ja qruiserin palstat ei paljon tarpeita tyydytä jos haluaa kunnon kaverin, asiahan on niin, että on mentävä mukaan paikallisiin rientoihin, mitä kaikkea sitten omalla paikkakunnalla onkaan, itse olen mukana harrastajateatterissa, ja sen kautta on muutama kaveri löytynyt, kun ei kaipaa "kainaloonsa vakituista" niin sellainen "suhde" toimii näissä oloissa varsin mallikkaasti, varsinkin kun on tottunut sellaiseen elämään, ettei seksiä tarvitse edes viikottain, niin kerta pari/kk riittää hyvin, ja jos paikkakunnalla on pubi/ravintola, jos sellaisessa haluaa jolloinkin viikonloppuisin käydä, niin kyllähän paikalliset homot löytyy siseltäkin ja varsinkin kun yleensä hyvin pian tuntee ja tietää oman kylän homot, niin vkl seuran saa sieltäkin, mutta kotona nyhjäämällä varmasti saa olla ilman minkäänlaista kontaktia toisiin, joten liikkeelle vaan

        Mutta entäpä jos ei harrasta baareissa/yökerhoissa käyntiä. Jotenkin SETA:n bileisiin lähtöönkin on ihan älytön kynnys. :/ En tiedä mitä ennakkoluuloja minulla on tuollaisia pippaloita kohtaan, mutta enpä vaan ole tähän ikään mennessä uskaltanut lähteä.


      • kaappipoika
        niinpäkyllä kirjoitti:

        Mutta entäpä jos ei harrasta baareissa/yökerhoissa käyntiä. Jotenkin SETA:n bileisiin lähtöönkin on ihan älytön kynnys. :/ En tiedä mitä ennakkoluuloja minulla on tuollaisia pippaloita kohtaan, mutta enpä vaan ole tähän ikään mennessä uskaltanut lähteä.

        Sama juttu. Ja tuntuu että siellä baareissa pyörii noita ns. neitihomoja eikä ns. normaaleja homoja. SETA muutenkin huutaa sitä homoutta, kun haluisi vaan jotain seuraa ilman, että sun tarvitsee kaikille siitä toitottaa. Kuinka vanha oot?


      • niinpäkyllä
        kaappipoika kirjoitti:

        Sama juttu. Ja tuntuu että siellä baareissa pyörii noita ns. neitihomoja eikä ns. normaaleja homoja. SETA muutenkin huutaa sitä homoutta, kun haluisi vaan jotain seuraa ilman, että sun tarvitsee kaikille siitä toitottaa. Kuinka vanha oot?

        Olen 25... en tosin yksin ole ihan koko aikaa ollut, mutta välillä tuntuu että seuran löytäminen on tosi vaikeaa. Onneksi on qruiser. ;)


      • Anonyymi
        maalais"hiiri" kirjoitti:

        ei näin pienillä paikkakunnilla todellakaan homot kävele suoraan syliin, toisen homon löytämiseksi tarvitaan hieman enemmän vaivaa ja kärsivällisyyttä, nuo koodin ja qruiserin palstat ei paljon tarpeita tyydytä jos haluaa kunnon kaverin, asiahan on niin, että on mentävä mukaan paikallisiin rientoihin, mitä kaikkea sitten omalla paikkakunnalla onkaan, itse olen mukana harrastajateatterissa, ja sen kautta on muutama kaveri löytynyt, kun ei kaipaa "kainaloonsa vakituista" niin sellainen "suhde" toimii näissä oloissa varsin mallikkaasti, varsinkin kun on tottunut sellaiseen elämään, ettei seksiä tarvitse edes viikottain, niin kerta pari/kk riittää hyvin, ja jos paikkakunnalla on pubi/ravintola, jos sellaisessa haluaa jolloinkin viikonloppuisin käydä, niin kyllähän paikalliset homot löytyy siseltäkin ja varsinkin kun yleensä hyvin pian tuntee ja tietää oman kylän homot, niin vkl seuran saa sieltäkin, mutta kotona nyhjäämällä varmasti saa olla ilman minkäänlaista kontaktia toisiin, joten liikkeelle vaan

        ite oon löytäny iskurin kautta ei oo meillä täällä homobaareja kaveri itä suomesta 57 v


    • hhuhuhuhuh

      Tässä on mun tarina:

      Olin kännissä heteronoloisessa baarissa jossa ei todellakaan kuvittelisi olevan homoja. Noh meen pokkana baarilattialle ja bongaan sieltä yhden kundin. Meen kysyyn onkose homo. Ei vastannu. Antoi facebookin. Ja siitä se lähti. Nyt ollaan seurusteltu parikin kuukautta. Ihmeitä tapahtuu. Vieläkin naurattaa minkä ensivaikuutelman annoin, mutta oli kuulemma hyvä :D hehe. Aina kannattaa yrittää!

      • bonbon-bonbon

        Huh huh huh, hienoa. Rohkea rokan syö. Kunpa moni uskaltaisi. Ruikuttelevat seuraa jan valittelevat yksinäisyyttä. Olet varmaan hyvännäköinen? Yksi kaveri (nyt vainaa) kertoi kun oli bongannut arabin tuolla tavalla kadulla, Oli koko ajan sanonut "emmä mikää homo oo mutta". Joku sentään rohkeakin joukossa.


      • freegay
        bonbon-bonbon kirjoitti:

        Huh huh huh, hienoa. Rohkea rokan syö. Kunpa moni uskaltaisi. Ruikuttelevat seuraa jan valittelevat yksinäisyyttä. Olet varmaan hyvännäköinen? Yksi kaveri (nyt vainaa) kertoi kun oli bongannut arabin tuolla tavalla kadulla, Oli koko ajan sanonut "emmä mikää homo oo mutta". Joku sentään rohkeakin joukossa.

        tavallisissa maalaiskuppiloissa/baareissa just kannata mennä päin naamaa laukasewmaan, et ootko sä homo, saa muuten luultavasti hyvin nopeesti päin pläsiä, kannattaa pikkuhiljaa alkaan juttelemaan "sen näköisiä ja oloisia" jätkiä jotka samalla tavalla katsastavat millaista porukkaa paikalla on ja mennä muuten vaan sitten juttelemaan kaikkee mitä mieleen tulee, ei kumminkaan heti homoilusta, jos toisella tuntuu jutut menevän omien kanssa mukavasti yhteen, niin siiitä voi sitten sitä oikeetakin asiaa lähestyä, on muuten kokeiltu usein ja hyväks havaittu konsti, samoin on käyny niinkin, että toinen on tullu tekemään samoilla aikomuksilla aloitteen ja sitten ei muuta kun panopaikkan valintaan; "mennääkö meille vai teille"


      • mut äänekkäitä ovat
        bonbon-bonbon kirjoitti:

        Huh huh huh, hienoa. Rohkea rokan syö. Kunpa moni uskaltaisi. Ruikuttelevat seuraa jan valittelevat yksinäisyyttä. Olet varmaan hyvännäköinen? Yksi kaveri (nyt vainaa) kertoi kun oli bongannut arabin tuolla tavalla kadulla, Oli koko ajan sanonut "emmä mikää homo oo mutta". Joku sentään rohkeakin joukossa.

        Arvaan et hyvännäköinen. Tuttavapiirissä on yks tällainen onnenkantamoinen, jolla on kiva kroppa, komee naama ja hyvä varustus. Arvaapa, onko kundin tarvinnut koskaan edes vaivautua homobaariin? Viimeks se kertoi, kuinka kännissä ollut ulkkis alkoi lähentelemään sitä pikkujoulujen yhteydessä järjestetyssä kimppasaunassa opiskelijabileissä... Nää komistukset suomalaisesta (homo)populasta saavat seuraa iskemättäkin, esim. työpaikalla voidaan tehdä tuttavuutta yhteisen harrastuksen kautta -> lähekkö leffaan, sitten bileisiin, sitten ehdotellaan kännissä pikkutunneilla jotain jne. Moni ehdottelija turvallisesti kihloissa/naimisissa/perheellinen, eli ei mitään erikoista, kyllä näitä löytyy. Niin tai näin, rumien, lihavien, nörttien, köyhien, pikkumunaisten, yli kolmekymppisten jne. ei kantsi edes vaivautua yrittämään. Sussa pitää olla todellakin "sitä jotain" ennen kuin tuo homma toimii.


      • Tässä on mun tarin
        bonbon-bonbon kirjoitti:

        Huh huh huh, hienoa. Rohkea rokan syö. Kunpa moni uskaltaisi. Ruikuttelevat seuraa jan valittelevat yksinäisyyttä. Olet varmaan hyvännäköinen? Yksi kaveri (nyt vainaa) kertoi kun oli bongannut arabin tuolla tavalla kadulla, Oli koko ajan sanonut "emmä mikää homo oo mutta". Joku sentään rohkeakin joukossa.

        Emmä nyt tiedä olenko mitenkään hyvännäköinen/komea. On tosin kerrottu että olen ja kyllä kerää katseita DTM:ssä monta kertaa (en asu helsingissä vaan pohojanmaalla :D). Ja seuraa löytyy. Mutta niin pokkaa ei varmasti olis ollu selvinpäin. Mutta tämän nuoren kundin vaatetus pisti silmään :D Heh. Mutta joo itsekkin olen nuori.


    • yksinäinen vai ei

      Olen tässä itsekkin pohtinut mistä löytäisi kaltaistani seuraa.

      Olen nuori opiskelija, asun Helsingissä ja läheiseni ja ystäväni tietävät mitä olen miehiäni. Harmittaa vaan että en tunne oikein ketään muita homoja. Haluaisin löytää homokavereita ja ehkä vähän enemmänkin. Luulisi olevan helppoa kun on avoin ja sinut ittensä kanssa ja vieläpä Suomen homoystävällisimmässä kaupungissa. Mutta ei tunnu löytyvän! Jurppii!

      Onko joku käynyt noissa Setan tapaamisissa? Millasta jengiä siellä käy? Entä onko jotain hyviä nettisaitteja? En missään facebookissa sentään rupea huutelemaan :) Homobaareissa olis kiva käydä, mutta en mä niihin yksin viitti lähteä. Heterokaverit haluu aina normikuppiloihin, kerran vaan saanu houkuteltua ne DTM:n.

      Olis vaan niin siistii nähdä, jutella, juhlia jne muiden kaltaistensa joukossa :) Enkä nyt tosiaankaan meinaa pelkkää seksiä.

    • allyellow

      Lähinnä netin kautta olen tutustunut toisiin homoihin. Baareissa en käy, koska ei ole ikää ja vaikka olisi niin jättäisin väliin. Asun täällä Etelä-Karjalassa Lappeenrannassa eikä täällä pahemmin ole koskaan ollut mitään tapahtumia homoille. Ei edes yhtään homobaaria. Pitäisi vain ehkä mennä rohkeasti tutustumaan johonkuhun, jota epäilee homoksi tai jotain. En tiedä.

      • No-Identity

        Mäki oon Lappeenrannasta enkä tiiä täält ketään homoa.


      • No-Identity

        En oo oikee varma että onko siitä iästä nii hirveest väliä, kuha nyt ei mikää tyylii eläkeläine ole, ku ite vast 20


      • min 76
        No-Identity kirjoitti:

        En oo oikee varma että onko siitä iästä nii hirveest väliä, kuha nyt ei mikää tyylii eläkeläine ole, ku ite vast 20

        no olisiko gay miehellä mahdollista että meistä olisi jos nyt hetero pariskunnasta puhu
        taan niin pari vai


    • ketä mitenkin

      Itse löydän seksiseuraa baareista, kuntosaleilta, abc-asemilta, kesäfestareilta jne. asun vähän isommassa kaupungissa.

      • Anonyymi

        ons savonlinnassa paikkaa mis gaymiehiä vois tapailla yks kaveri savonlinnan läheltä


    • 13+4

      kadulta oon löytäny vaikka mitä:D silmä tarkkana vaan ja ei muuta kun juttelemaan

      • Ed

        Liiku reippaasti, kohenna ryhtiä, katso silmiin, siitä se alkaa, eikä kevyehkö iloinen hymy ole pahitteeksi. Eikä aikaakaan, kun joku haluaa jutella niitä näitä. Tärkeintä on, että itse huomaat ihmisiä ympärilläsi ja tulet itse ihmisenä huomatuksi. Onnea askeliin, ryhtiä rintaan ja iloa elämään!


    • minä vain

      joo olisin nyt viläkin näin tuntemattomana kysynyt että mitä kautta ole
      tte löytäneet itsellenne mies seuraa

      • onko ketään gay miestä joka etsii seuraa


    • Papin Poika

      Hmn, en oo ihan varma et tartteeko tuolla qruiser.com olla 16v

      Kokeile eka ja sit vaikka laitat sinne asetuksiin vaan et oot 16
      ja sit esittelytekstissä korjaat ja sanot että oot vasta 14 jaq että haet
      oman ikäsiä kavereita.

      Kannataa ehkä eka avata uus sähköposti vaikka yahoo tai gmail, et jos alkaa
      kaduttaa taikka tulee jotai tyhmää, ni koko homman voi sit vaikka unohtaa

    • 16v

      Kannattaa myös miettii, et kelle sitä persettä kannattaa ekana ryhtyä jakelemaan.... Ite bongasin qruiserista 16-kesäsenä jonkun itteäni kymmenen vuotta vanhemman tyypin. Ihan hyvännäkönen ja antoi heti alkuun ymmärtää, et tässä mennään nyt mun säännöillä. Niinpä me sit tavattiin, kumpikin ties mikä oli tarkotus....
      Nyt jälkeenpäin jäi paska fiilis, ei se seksi randomin kanssa ollu mitenkää mahtavaa. En ees tiedä tyypin nimeä. Elämä vaa oli muutenki nii perseellään....
      Oikeesti, harkitkaa mitä teette. Itelle siitä tuttavuudesta jäi jäljelle vaa hyväkskäytetyn olo.

      - 16v

      • Samalla tavalla

        nuoremmatkin käyttäytyy vanhempien kanssa ja keskenään. Hyvin harvoin molemmat haluaa jatkaa "suhdetta".


      • Mun ekakerta oli samanlainen, mutta muuten musta se oli aivan sika makeeta. Mä ainakin oon harrastanu noita random nainteja sen jälkeen. Musta vaan on ihanaa ku voin tyydyttää tyyppejä.


    • boy96

      Mitkä on ees hyvii deitti sivustoi, jos on alle 18v? Siis ihan 15 bisse kyselee, Ite oon kokeillu jtn sivustoi, mut niist ei oo ollu apuja, ellei oo löytäny jtn ulkomaalasii. Mut siis mitäs niit sivustoi ois olemas?

    • mistä löytyy seuraa

    • ärhärh..

      bisse on kalja.

    • Leprabimro

      Lappeenrantalaiset bi, homo miehet jätkät käymään vain salilla ja illanvietois kesällä! Toteemiin torstaisin! Ja tiistainakin ainakin näin kesällä näkyy, kuten tässä yksi, meitä parikymppisiä vaan enemmän mm. Sinne ja liikuntaharrastuksiin hei! C'moon!

    • jyvässeutu

      Itse asuin Jyväskylässä 90-luvun taitteessa. Olin 19 ja paikallisbussissa eräs komea ehkä lähempänä 30 oleva, sinne just muuttanut mies sanoi että pitäisi löytää kaveria.

      Nuorena ja viattomana tavallaan aavistin mitä hän tarkoitti mutta en kuitenkaan.

      Sitä seuraa kyllä tosiaan vähän mistä vaan.

    • poika17weee

      rekisteröidyin qruiserii viime torstain ja jo perjantaina alko tulee viestii, ollaa tekstattu jo paljo ja huomeen nään tän pojan, asutaa samal paikkakunnalki:DD aika nopeest löyty täytyy myöntää..

    • matkailu avartaa

      Ainahan voi mennä sinne lähimpään kaupunkiin jossa on gay-baareja tai tapahtumia tai jos löytää netistä jonkun kenet haluaa tavata.

    • min 9

      moi jos näin tuntemattomana kyselen että jos haet seuraa niin mistäpäin ja minkäikäi
      stä kyselee gay mies pohjois-karjalasta

    • Randomgayboy

      Mihin baariin ne Porin homot menee perjantaisin? Vai onko jokin muu viikonpäivä, jolloin mahikset seuran löytämiseksi olisivat paremmat? Haluan miestä, mutta sitä ei löydy mistään. Asiasta hankalamman tekee se, et oon vähän kaapissa... :(

    • fffffff

      Grindr maineesta huolimatta on aika hyvä, se on seksipainoitteinen paikka mutta kyllä sieltä muutakin seuraa varmasti löytyy. Täytyy vain jutella ulospäinsuuntautuneisesti, jos jonkun kohdalla nappaisi enemmänkin.

    • Late26w

      Mä lähden silloin tällöin isommalle paikkakunnalle tai laivalle, niin kyllä sieltä "yhen illan" seuraa on löytynyt. Ihan kaikkien kelkkaan en mäkään kyllä lähde. Pitää olla itsekkin aktiivinen. Isolla paikkakunnalla on kaappihomonkin mukava käydä, kun kukaan ei tunne. Läheisyyttä ja kosketusta kaipaan mäkin..

    • Btm35

      Täälä sama ongelma..

      • etkö ole löytänyt seuraa


    • Itelläkin on vaikeeta ettii homo seuraa Kotkasta päin! pls joku voisi auttaa mua. Olen itse vielkä kokematon miehen kanssa mutta haluaisin kokeneelta neuvoja! :)

      • Gaynero1977

        gayseuraa.fi on toiminu mulla joka kerta. Kandee olla vaan preepeid liittymä jos ei halua et jää kiinni oikeella nimellä jos oot vaikka vielä kaapin kätköissä ;)


    • bear.is.the.best

      Aika hyvin toimii täällä netissä se, että heittää kommentteja keskusteluketjuihin. Heti vähän päästä joku toinen tulee vinkumaan ja/tai poistelemaan sun viestejäsi. Eihän näistä mitään järkevää koskaan saa, mutta onhan kummallakin ainakin hetkeksi toisistaan seuraa... ja jotkut, ihan heterotkin, jumittuvat "seurustelemaan" jopa vuosikausiksi :D

    • jos jollaki on kokemusta siitä että jos olette löytänyt nii miten te sen löysitte ja miltä sivuilta

    • 02bi

      puhelimen grinder on osoittautunut aika tehokkaaksi. Kuvat heti alkuun kertoo kundista aika paljon.

    • TyttöTV

      No olen tv-tyttö mutta sanon kuitenkin että monesti esim. koodin chatissa ihmettelen että vaikka helsinkiläiset homot etsivät siellä tosi kauan seuraa. Luulisi että sieltä löytyisi seuraa helposti.

      Minä asun keski-suomessa maalla ja mun ei tarvi kirjoittaa chattiin edes mitään niin tulee kyselijöitä ja halukkaita. Mulle tulee enemmänkin ongelma valita että kenet tapaan kun en itseäni viitsi jokaiselle halukkaalle jakaa :D

      Halukkaita on ollut aina ihan läheltä aina satojen kilometrien päästä. Nyt mun ei tarvitse enään chatissa ollaa koska olen tavannut ihanan miehen ja seurustelemme.

    • Seuraa_löytyy_60v

      Planet Romeo, Grindr ovat toimineet hyvin. Oon 60v mies ja hyvin on seuraa löytynyt. Muutama nuorikin jätkä on ottanut yhteyttä. Pitää tuo qruiser vielä katsoa. Jos joku ei vastaa niin - so not!

    • KeittiöMesu

      Grinderissä ja Scruffissa löytyy nopeasti kun tunne nousee.

    • h0m2222222222222

      Olen homo, mutten ole pystynyt kertomaan siitä kenellekään.

      En näytä stereotypiseltä homolta vaan olen maskuliininen, pukeudun miehekkäästi ja minulla on parta. Kaikki aikaisemmat seurustelukumppanini ovat olleet tyttöjä. Suhteet ovat kestäneet maksimissaan muutaman kuukauden. Olen vitsaillut monesti homoista ja korostanut olematonta heterouttani koska minun on ollut vaikea myöntää tosiasiaa edes itselleni.

      Kertominen muille olisi helpompaa jos näyttäisin ulkoisesti homolta ja jos en olisi vitsaillut koskaan homoista. Minulla on kaksi veljeä ja vanhemmat, jotka eivät tiedä asiasta mitään.

      Haaveilen, että voisin jonain päivänä olla avoimesti se mikä oikeasti olen. Että voisin ehkä seurustella joskus miehen kanssa ja ehkä perustaa myös perheen.

      • bear.is.still.the.best

        Enpä näe mitään estettä, etteikö sinulle mies löydy. Nythän olet ottanut jo ensimmäisen askeleen asioista kertomiseen. Ei sitä kaapin ovea tarvitse aina apposilleen kertarysäyksellä paiskatakaan.

        Ensiksi asiat täytyy selvittää itselleen, ennenkuin niitä osaa kertoa jollekin toiselle. Homovitseille on ihan ok nauraa, jos loukkaannut niistä, niin sen kiusaamismielessä kertonut saavuttaa tavoitteensa. Nyt sinulla on niistä huono omatunto, mikä on sekin tärkeä askel itsensä tuntemiseen.

        Niin monta maskuliinista parrakasta homoa on vuosien varrella vastaan tullut, ettet todellakaan ole lajissasi ainoa. Etkä myöskään ole ainoa homoista vitsaileva hetero tai bi, joka on sisimmässään homo.

        Tsemppiä oman äijän etsimiseen. Hyvät ovat harvassa, mutta kyllä se toinen sieltä lopulta löytyy.


      • Anonyymi
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Enpä näe mitään estettä, etteikö sinulle mies löydy. Nythän olet ottanut jo ensimmäisen askeleen asioista kertomiseen. Ei sitä kaapin ovea tarvitse aina apposilleen kertarysäyksellä paiskatakaan.

        Ensiksi asiat täytyy selvittää itselleen, ennenkuin niitä osaa kertoa jollekin toiselle. Homovitseille on ihan ok nauraa, jos loukkaannut niistä, niin sen kiusaamismielessä kertonut saavuttaa tavoitteensa. Nyt sinulla on niistä huono omatunto, mikä on sekin tärkeä askel itsensä tuntemiseen.

        Niin monta maskuliinista parrakasta homoa on vuosien varrella vastaan tullut, ettet todellakaan ole lajissasi ainoa. Etkä myöskään ole ainoa homoista vitsaileva hetero tai bi, joka on sisimmässään homo.

        Tsemppiä oman äijän etsimiseen. Hyvät ovat harvassa, mutta kyllä se toinen sieltä lopulta löytyy.

        Luultavasti ainakin yksi tuhannesta on maskuliininen homo.
        Parta ei todellakaan ole mikään tae.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti ainakin yksi tuhannesta on maskuliininen homo.
        Parta ei todellakaan ole mikään tae.

        Eli jos Pridessä marssii 20.000, niin heistä 20 on maskuliinisia ja ilmeisesti siis myös toppeja? Ja heistä kaikilla ei ole edes partaa ja sitten se, joka siellä marssii ja joka olisi sun makuun, ei ole sinun ikäisistäsi kiinnostunut vaan hakee nuorempaa. Ja sitten vaikka minä, joka olisin top, en ole sun mielestäsi tarpeeksi maskuliininen, roteva tai miehekkäässä ammatissa, enkä tietysti just sinä vuonna ole Pridemarssilla tai sitten jos oon, niin väärässä kaupungissa ja sitten jos näet FB:ssä kuvan, jossa näyttää, että juttelen jonkun lesbon näköisen kanssa, että "onpa kiva sää marssia", niin se on heti turn-off, koska olen selvästi bi tai Seta-aktiivi...

        Oi voi.

        Elämä on hankalaa, kun sen oikein oivaltaa. En käytä tuossa sitä i-sanaa, koska heteropride nyyhkyttää ikuista sinkkuuttaan nurkassa jo valmiiksi.

        Mutta kriteerit täytyy olla, hani. Ei sitä liian helpolla homoksi tulla. Ja sitten kun tullaan siihen ikään, että se parta kasvaa kummallekin, niin kun tykkään vanhemmista, niin karman laki on se, että se elämän onni ja keskipiste sairastuu ja kuolee pois.

        -bear-


    • Poisoned

      Nykymenon valossa ei huvita teidän seurat.

    • Anonyymi

      Netistä kun tekkee mieli, 25 € / kuukausi :)

    • Anonyymi

      Unia ei voi elää uneksumatta. Heräisit joskus.

    • Anonyymi

      Niin myöskin, vinkkejä. En ole koskaan miehen kanssa seksiä harrastanut, vaan haluttaisi sekin kovasti. Miten päin vaan ja olen 60v.

    • Anonyymi

      Homoille löytyy hyvin seuraa suomalaisista, jos ei ole tasovaatimuksia.

    • Anonyymi

      Persikka net ilmoituksista löytynyt monta miestä joiden kanssa ollut.

      Jos hakee muuta kuin seksiseuraa niin sitten suomi24 treffeiltä olen kaikki parisuhteet löytänyt.

    • Anonyymi

      Seuran hakeminen keskysteluissa on sääntöjen mukaan kielletty, mutta aina näitä vonkausketjuja löytyy. Onko tällä palstalla eri säännöt kuin muilla?

    • Anonyymi

      joo minäki asun pienellä paikkakunnalla eikä myös täälläkään ole mitään seksi seurustelu homoilu seuraa oletko minkälainen ja minkälaista seuraa etsit kerro

    • Anonyymi

      Täh

    • Anonyymi

      Seksiseuraa helposti alan paikoista (Vogue, Keltainen Ruusu jne) tai kuulemma Qruiserista,. Chatti on kanssa tehokas.

      Seurusteluseura on ihan toinen juttu ja vaatii reilusti tuuria, jotta sellaisen löytää ja uskollisen sellaisen. Väittäisin suhdetta hakevan alle puolet homoista, eli toivoa jonkin verran on.

      • Anonyymi

        Chatti ja sit vain tatti s__.


    Ketjusta on poistettu 159 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe