Mutta tuskin aikoo lisätä työvoimaa, vaan voitot menevät ahnaisiin taskuihin.
Elintarvikeyhtiö Atrian tulos ylitti ennusteen heinä-syyskuussa. Atrian tulos ennen veroja oli 14,4 miljoonaa euroa
Atrialle voittoa.
7
165
Vastaukset
- haalituttu
Työvoimaa pitäisi lisätä, jos hommat pystytään hoitamaan? jos ottaisivat lisää työvoimaa, niin seuraavassa notkahduksessa tulisi lisää irtisanomisia ja lisää negatiivista julkisuutta. ja miten tämä liittyy satakuntaan?
- von Lagerbom
Mistä syystä työttömyyttä on?
- haalittuttu
von Lagerbom kirjoitti:
Mistä syystä työttömyyttä on?
ja suuri osa, jotka ovat työttömiä eivät edes halua tehdä töitä, ei tosin kaikki...
lehdistä saa muutenkin lukea, kuinka isot työnantajat irtisanovat työntekijöitä. Aika harvoin on mitään mainintaa, kun töihin otetaan ihmisiä.
Ei se ison yrityksen pyörittäminen mitään hyvänteväisyyttä ole.
Työtä on kyllä tekevälle, ainakin minulle on löytynyt. - von Lagerbom
haalittuttu kirjoitti:
ja suuri osa, jotka ovat työttömiä eivät edes halua tehdä töitä, ei tosin kaikki...
lehdistä saa muutenkin lukea, kuinka isot työnantajat irtisanovat työntekijöitä. Aika harvoin on mitään mainintaa, kun töihin otetaan ihmisiä.
Ei se ison yrityksen pyörittäminen mitään hyvänteväisyyttä ole.
Työtä on kyllä tekevälle, ainakin minulle on löytynyt.Mikä on työttömyyden perimmäinen syy? Se on ihmisten ahneus. Ylisuuria optioita jaellaan, maksellaan ylisuuria palkkoja ja eläkkeitä, joilla rahoilla voisi työllistää suuren joukon työttömiä. Valtio myi kansalaisten työllistämiseen tarkoitetut yhtiöt, rahat niistä menevät ulkomaalaisomistuksien myötä pois maastamme. Onko mielestäsi oikein että esim Wahlroos saa yli 274.000e kuukausieläkettä? Ja mitkä ovat vielä lisätulonsa.. Ja esimerkkejä olsi paljon lisääkin.
- haalituttu
von Lagerbom kirjoitti:
Mikä on työttömyyden perimmäinen syy? Se on ihmisten ahneus. Ylisuuria optioita jaellaan, maksellaan ylisuuria palkkoja ja eläkkeitä, joilla rahoilla voisi työllistää suuren joukon työttömiä. Valtio myi kansalaisten työllistämiseen tarkoitetut yhtiöt, rahat niistä menevät ulkomaalaisomistuksien myötä pois maastamme. Onko mielestäsi oikein että esim Wahlroos saa yli 274.000e kuukausieläkettä? Ja mitkä ovat vielä lisätulonsa.. Ja esimerkkejä olsi paljon lisääkin.
palkkaa oikeasti työvoimaa, jos sitä ei tarvi? niin no sinun ajatuksesi tappaisi varmaan jokaisen yrityksen, jos voittoa ei saa tulla.
Wahlroos maksaa niistä myös veroa, jolla maksetaan esim. työttömyyskorvauksia.
Perimmäinen syy työttömyyteen on työttömyyskorvaus...
- sPURJO VAA
Voisit kans tilata mun ja maatuneen teettämän paidan, vaaleensinine pukis sua hyvin,VINKS!
Oisko tekstinä RYTS,RÄTS JA POKS! Ku tollasii yhteiskunnan saippuakuplii oot puhkomas? Et si lähteny risteilyl, vaik kyl siel yks sun olone viikinki meittii tanssitti ja mei maatuneen kans järjestettii sille aika häppeninkii, kyl näin on!
Meil on ny kovasti kaikkee järjestettävää, ton yhden asian suhteen(tiedät kyl minkä, ja jos et tiedä, niin mapit ja rimpsut liittyy siihen kovastiki ja suomen laki), mut ku tää vähä rauhottuu, nii voitais vähä pikkujouluu järjestää ja koko satakunta on sinne tervetullu,KYLLÄ NÄIN ON!
RIPS,RÄPS JA HEISSULIVEI!- von Lagerbom
Minne risteilylle minun on pitänyt tulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222