Atrialle voittoa.

Mutta tuskin aikoo lisätä työvoimaa, vaan voitot menevät ahnaisiin taskuihin.

Elintarvikeyhtiö Atrian tulos ylitti ennusteen heinä-syyskuussa. Atrian tulos ennen veroja oli 14,4 miljoonaa euroa

7

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haalituttu

      Työvoimaa pitäisi lisätä, jos hommat pystytään hoitamaan? jos ottaisivat lisää työvoimaa, niin seuraavassa notkahduksessa tulisi lisää irtisanomisia ja lisää negatiivista julkisuutta. ja miten tämä liittyy satakuntaan?

      • von Lagerbom

        Mistä syystä työttömyyttä on?


      • haalittuttu
        von Lagerbom kirjoitti:

        Mistä syystä työttömyyttä on?

        ja suuri osa, jotka ovat työttömiä eivät edes halua tehdä töitä, ei tosin kaikki...

        lehdistä saa muutenkin lukea, kuinka isot työnantajat irtisanovat työntekijöitä. Aika harvoin on mitään mainintaa, kun töihin otetaan ihmisiä.

        Ei se ison yrityksen pyörittäminen mitään hyvänteväisyyttä ole.

        Työtä on kyllä tekevälle, ainakin minulle on löytynyt.


      • von Lagerbom
        haalittuttu kirjoitti:

        ja suuri osa, jotka ovat työttömiä eivät edes halua tehdä töitä, ei tosin kaikki...

        lehdistä saa muutenkin lukea, kuinka isot työnantajat irtisanovat työntekijöitä. Aika harvoin on mitään mainintaa, kun töihin otetaan ihmisiä.

        Ei se ison yrityksen pyörittäminen mitään hyvänteväisyyttä ole.

        Työtä on kyllä tekevälle, ainakin minulle on löytynyt.

        Mikä on työttömyyden perimmäinen syy? Se on ihmisten ahneus. Ylisuuria optioita jaellaan, maksellaan ylisuuria palkkoja ja eläkkeitä, joilla rahoilla voisi työllistää suuren joukon työttömiä. Valtio myi kansalaisten työllistämiseen tarkoitetut yhtiöt, rahat niistä menevät ulkomaalaisomistuksien myötä pois maastamme. Onko mielestäsi oikein että esim Wahlroos saa yli 274.000e kuukausieläkettä? Ja mitkä ovat vielä lisätulonsa.. Ja esimerkkejä olsi paljon lisääkin.


      • haalituttu
        von Lagerbom kirjoitti:

        Mikä on työttömyyden perimmäinen syy? Se on ihmisten ahneus. Ylisuuria optioita jaellaan, maksellaan ylisuuria palkkoja ja eläkkeitä, joilla rahoilla voisi työllistää suuren joukon työttömiä. Valtio myi kansalaisten työllistämiseen tarkoitetut yhtiöt, rahat niistä menevät ulkomaalaisomistuksien myötä pois maastamme. Onko mielestäsi oikein että esim Wahlroos saa yli 274.000e kuukausieläkettä? Ja mitkä ovat vielä lisätulonsa.. Ja esimerkkejä olsi paljon lisääkin.

        palkkaa oikeasti työvoimaa, jos sitä ei tarvi? niin no sinun ajatuksesi tappaisi varmaan jokaisen yrityksen, jos voittoa ei saa tulla.

        Wahlroos maksaa niistä myös veroa, jolla maksetaan esim. työttömyyskorvauksia.

        Perimmäinen syy työttömyyteen on työttömyyskorvaus...


    • sPURJO VAA

      Voisit kans tilata mun ja maatuneen teettämän paidan, vaaleensinine pukis sua hyvin,VINKS!
      Oisko tekstinä RYTS,RÄTS JA POKS! Ku tollasii yhteiskunnan saippuakuplii oot puhkomas? Et si lähteny risteilyl, vaik kyl siel yks sun olone viikinki meittii tanssitti ja mei maatuneen kans järjestettii sille aika häppeninkii, kyl näin on!
      Meil on ny kovasti kaikkee järjestettävää, ton yhden asian suhteen(tiedät kyl minkä, ja jos et tiedä, niin mapit ja rimpsut liittyy siihen kovastiki ja suomen laki), mut ku tää vähä rauhottuu, nii voitais vähä pikkujouluu järjestää ja koko satakunta on sinne tervetullu,KYLLÄ NÄIN ON!
      RIPS,RÄPS JA HEISSULIVEI!

      • von Lagerbom

        Minne risteilylle minun on pitänyt tulla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe