päättäjiltä esimerkiksi asumistuen kanssa. itselläni erossa aikanaan lapset jäi äitille joka saa suuret asumistuet, itsellä nykyään uusi vaimo ja jotta lasten oikeus isäänsä toteutuisi niin jouduttiin järjestämään iso asunto että neljä lasta voi viikon loppuisin 2krt/kk olla luonamme, ja lapsille tietysti pojille oma ja tytöille oma huone aikuisten makkari niin asunto pitää olla 4h k. itse olen joutunut työttömäksi, vaimo minimi palkalla, mutta sen verran tienaa ettei asumistukeen oikeutta ole (tulot ylittää 18e/kk tuon rajan)
sossu ei maksa kun on liian iso ja kallis aunto kahdelle, eikä kyllä mielellään edes sossuun mennäkkään.
ja vaikka mielestäni sossut rikkoo lakia loukkaamalla lapsen oikeutta isäänsä (vaatimalla muuttamaan 40neliön kaksioon ennen kuin osallistuisivat toimeen tulotuella vuokraan) mutta mitenkäs 2 aikuista ja 4 lasta oikein voisi viettää edes normaalia lähellä olevaa aikaa semmoisessa koirankopissa? onko mitään paikkaa mihin tavis kansalainen voisi laittaa esim. laki ehdotuksia ym?
melko epäreilua
1
517
Vastaukset
- Onnea matkaan
Ikäväähän tuo on, mutta olen huomannut, että asiasta on alettu pitää ääntä. En valitettavasti muista nimiä, mutta taitaa useampikin järjestö tällä hetkellä olla nostamassa kissaa pöydälle. Toivotaan, että jotakin saadaan aikaan. Googlaa vaikka sanalla miesten oikeudet tai vilkaise, löytyykö tämän foorumin tasa-arvopalstalta mitään linkkiä. Et ole yksin.
Sitten kun ja jos saat lapsia uuden vaimosi kanssa, kannattaa hakea maksuvapautusta elatusmaksuista (jos et ole jo hakenut). Meillä oli ikävä tilanne kun mieheni suurituloinen, uudessa avoliitossa elävä ex vei ulosoton kautta ainoalle lapselleen isot elatusmaksut ja meidän pienituloinen kolmilapsinen perheemme sai tulla toimeen sillä, mitä jäi. Sitten vahingossa jostain kuultiin siitä maksuvapautusmahdollisuudesta, ja kyllä helpotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719