päälleni kauneimmat alusvaatteeni. Ihanimmat mitä mä omistan. Sukat ja kaikki muut ja katsoin
peiliin. Hiuksetkin sattui olemaan ihan ok vaihteeksi.
en mä tiedä mitä odotin. Halusin kai vaan nähdä mitä sä näkisit, jos se mitä joskus nukkumaan
mennessä kuvittelen, tapahtuisi.
ehkä sä olisit pitänyt mua kauniina. Ainakin toivon niin,mutta illalla nukkumaan mennessä
mua vaan itketti.Kaikki tämä sotku. Miten kummaa elämä on nykyään.
Tiedätkö, mä tahtoisin olla sellainen, joka pystyy yhdenillan suhteisiin ihan vieraan kanssa.
sä et voi uskoa, etten ole rakastellut kahteen vuoteen kenenkään kanssa ja mä pelkään, etten
enää koskaan tunne sitä, millaista se joskus saattoi olla.
Itseluottamus katoaa ja vaikka ne kaikki kiltit miehet latelee kohteliaisuuksiaan, se on vain
kuin leikinlaskua enkä pysty ottamaan niitä kuin vitsinä.
Totta puhuen, en nykyään enää juuri muista millaista se oli. Kaippa mä sitten kuivetuin jo.
Mä tahdon ajatella, että pitäisit mua kauniina, mutta syvällä sisälläni pelkään,
että näkisit vain ne virheet ja etten osaisi mitään.
eikä mikään muutenkaan ole mulle koskaan niin helppoa, en osaa ikinä tehdä mitään kuin muut
ihmiset. Kaikki pitää mennä vaikeimman kautta ja päin helvettiä tämäkin taas menee.
Sä välttelet ehkä nykyään mua, vaikka pystyt kyllä kiitettävästi näyttelemään entistä sinua,
kun tavataan.
Ehkä sulle selvisi, etten taida pystyä edes siihen yhteen kertaan.
Olen niin pahoillani. Mulla oli silloin vuosi sitten typerä, lapsellinen haave, että oltais
tutustuttu ja saisin olla sun lähelläsi. Ei kai se sitten olis meidän välillä ikinä niin helppoa.
Mutta Luoja, miten mä kaipaan sua.
Kun vain olisin aina juossut karkuun, enkä pysähtynyt sitä yhtäkään kertaa.
Kaduttaa jos lähetän tämän.
Tuskin sä luet näitä ja helvetti, tää nyt voi ollakukahyvänsänaisparka.
miksen mä pääse siihen hetkeen kun pidit niin tiukasti sylissä ja sanoit, ettei vaan sattuis mitään ikävää.
kun ei edes olis näin surkea olo.
Kun ei olis niin ikävä sua.
Puin
7
159
Vastaukset
- :) !!
Hän ei haluaisi, että olet surullinen tai kaipaat häntä yöstä toiseen. Hän haluaisi, että olet onnellinen. Jos et voi sitä olla nyt hänen kanssa, ole sitä jonkun toisen kanssa. Anna itsellesi oikeus siihen, olet todella sen arvoinen...
http://www.youtube.com/watch?v=k1T5FnH_kdc- veikkaisin..
jonkun toisen kanssa onnellinen... vaikkei sitä sinulle näytäkään tai kerrokaan...?
- niif.
veikkaisin.. kirjoitti:
jonkun toisen kanssa onnellinen... vaikkei sitä sinulle näytäkään tai kerrokaan...?
sunkanssasvaikka ;D
- ........
niif. kirjoitti:
sunkanssasvaikka ;D
sanoma on se, että mene eteenpäin vaikka se tuntuukin aluksi ihan tosi surulliselta... anna onnen vielä saavuttaa sut? Ihan silleen kokonaan.. jos on ollut jotain, voi olla vielä parempaa:)
Ehkä asiat joskus on siksi rajuja, että niistä pääsisi yli..
Nyt kun kuuntelet tän kappaleen, älä ajattele häntä vaan sitä jotakuta jota et ole vielä kohdannut:)
http://www.youtube.com/watch?v=3aWyQZIDdYQ - ajatus.
........ kirjoitti:
sanoma on se, että mene eteenpäin vaikka se tuntuukin aluksi ihan tosi surulliselta... anna onnen vielä saavuttaa sut? Ihan silleen kokonaan.. jos on ollut jotain, voi olla vielä parempaa:)
Ehkä asiat joskus on siksi rajuja, että niistä pääsisi yli..
Nyt kun kuuntelet tän kappaleen, älä ajattele häntä vaan sitä jotakuta jota et ole vielä kohdannut:)
http://www.youtube.com/watch?v=3aWyQZIDdYQhänellekin jos löydät oman onnen jonkun toisen kanssa. Koska hän toivoo sulle onnea.
- .............
mithän luulet siellä kämpäässä yksinäsi häärätessä-------------> aivan sama mitä sulla on päälläsi, kun kukaan ei kattele.
- himohiiri
eikö sulla ole mitään päällä??? lurpsss, :P,
tuun puremaan sua !
nuolasen sun korvaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745