Zetor 4511 vm-65

Hente

Olen ostamassa kyseistä traktoria,onko harvinainen malli? Kun se on sininen väriltään ja hytillinen? Tietääkö kukaan värikoodeja ja onko näitä tuotu aikanaan paljon maahan? Minkälainen traktori tämä muuten on??

7

4847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5711

ei sekovin harvinainen ole on niitä ollu 60 luvulla aika paljon väri on alunperin sininen siinä on rattivaihteet kon muistaakseen kolmisylintyerinen.

• ex myyjä

Tietääkseni 4711 ei ollut Zetor tyyppinä lainkaan sillä hajuvesi 4711 teki siitä valituksen ja siksi tyyppimerkintänä käytettiin 4712. Hassua mutta totta.

• setorimies

setori on aina hyvä raktori ja hyvä ajaa osta pois älä maksa paljon ei se arvokas ole.

• 4511

Kyllä kai 4511 on nelipytty , kun edeltäki 4011 - 64
      asti oli nelikko. 3011 ja 3511 ovat 3 pyttyisiä.
      Uudempi 4712 taitaa kyllä olla 3 pyttyinen,
      4511 ei ole kovin harvinainen , mutta mielestäni koppi on ..jos se on alkuperäinen. Tuolloinhan ei
      vielä ollut turvaohjaamoja vaan sääsuojia.
      Edellisiä 4011 oli sekä punaisia että sinisiä ...niin taitaa olla myös 4511 .
      Jos kunnossa aina hintansa väärti. tahtoo vanhemmiten vuotaaa öljyjä varsikin kytkinakselilta,eli ulos tulee mahan alle keskelle.Helskutin hyvä lähtemään kovallakin pakkasella käyntiin.
      Mulla 3011-68 , punainen ,aidolla Zekki - kopilla.
      Entisöin parhaillaan. Muuten kokemusta 25 vuotta.

• Hente

Soitín tuossa oliko se TL-varaosa vai mikä olikaan,joka tuo Zetorin osia maahan,niin sanoi että ei oo monta tuotu kyseistä mallia maahan.Siinä on aito Zekki koppi ja nelipyttynen ja sini valkoinen väriltään.Meinas että punaisia on tuotu enemmän. Mikähän on kyseisen pelin oikea arvo?? Täysin toimiva. Olen aloittamassa entisöintiä,mistä saa parhaiten osia ja edullisimmin??

• 4511
        Hente kirjoitti:

Soitín tuossa oliko se TL-varaosa vai mikä olikaan,joka tuo Zetorin osia maahan,niin sanoi että ei oo monta tuotu kyseistä mallia maahan.Siinä on aito Zekki koppi ja nelipyttynen ja sini valkoinen väriltään.Meinas että punaisia on tuotu enemmän. Mikähän on kyseisen pelin oikea arvo?? Täysin toimiva. Olen aloittamassa entisöintiä,mistä saa parhaiten osia ja edullisimmin??

Krjoitanpahan nyt sitten edelleen tällä 4511 merkillä,
        vaikka minulla se pitäis olla 3511.
        Tuo väriyhdistelmä on varmaankin harvinainen, kyllä se aika paljon tietää Seinäjoella TR - varaosassa.
        Valitettavasti ne 50 luvun päkätit on arvostetumpia.
        Mulla on tunnearvoa, kotona oli 4011-64, joka muuten kai oli jo uutena maalattu sinisen päälle punaiseksi. Varaosissa TR on aika haka.
        Arvo on hyvässä kunnossa 2-3000 euroa, jollekin
        arvokkaampikin...ja tuo kopillinen.

• pajottaja
        4511 kirjoitti:

Krjoitanpahan nyt sitten edelleen tällä 4511 merkillä,
        vaikka minulla se pitäis olla 3511.
        Tuo väriyhdistelmä on varmaankin harvinainen, kyllä se aika paljon tietää Seinäjoella TR - varaosassa.
        Valitettavasti ne 50 luvun päkätit on arvostetumpia.
        Mulla on tunnearvoa, kotona oli 4011-64, joka muuten kai oli jo uutena maalattu sinisen päälle punaiseksi. Varaosissa TR on aika haka.
        Arvo on hyvässä kunnossa 2-3000 euroa, jollekin
        arvokkaampikin...ja tuo kopillinen.

jos sen setkan hinta on kohallaan eli toi 2-3000
        joka on tämän päivän hinta toimivasta vehkeestä, niin et varmasti löydä yhtä monipuolista ja toimivaa konetta muun merkistä vastaavaan hintaan. meillä on vastaava vehe ollut vuosi kymmenet. ohjauksen simpukka on pahapaikka, eli jos ohjauksessa on tarpeettomasti välystä niin "simpukka" on sökö ja kokemuksen perusteella siihen et enään löydä vara osia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7790
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3983
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3195
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2913
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe