Pienikokoinen

7674875

Mites pärjää tapit intissä? Itse olen 170/57 niin miettisin että miten kannan 50kg pakkausta selässä?

Toki jotain vapautustakin vois hakea, mut ei oikeen haluta kun siellä vois vaikka olla kivaakin.

Mutta niinkun ihan yleisenä kysymyksenä, pärjääkö pienikokoiset / hoikat siellä miten?

9

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylikersantti_PSVK

      Yleensä tuollaiset rimpulat laitetaan suoraan Lapinjärvelle

      • ::::::::D

        haista vaikka vittu sitten en tuu ollekaan ja lähen maltalle. Pyöri vaan sitten yksinäs siellä metässä,pelle.


    • ddgdg

      Itseäni kiinnostaa sama, jos joku viitsisi vastata asiallisestikin.

    • hahahah...

      te tapit ette mene inttiin. olette juuri sopivan pituisia pyyhimään kurppaperseitä sivarissa.

      • !!!

        hehettäjä ja ilkeyksiä vastaileva on väärällä palstalla. Esim. huuhaa-palstalla voit hihitellä mielinmäärin. Tämä palsta on normaaleille nuorille ja vähän aikuisemmillekin!


    • eeeehehehehe

      Pisin matka jonka kannoin reppua oli portaat alas ja masin lavalle :P

      Eli reput tuodaan leirille kuormiksella, ei tartte kantaa huolta moisesta.

      Itellä ei kiinnostanu vitunpaskan vertaa koko homma niin perseilin kunnes sain vapautuksen, intissä jos missä oppii sluibaamisen jalon taidon.

      • mutta pippurinen

        Ite oon 168 ja intin alussa painoin 60. Hyvin pärjäsin vaikka olin tstpioneeri, et telamiinaa sun muuta härpäkettä sai rontata olan takaa, vänskät nappulat kaulalla lähdin. Kannattaa hakeutua aukkii ja rukkii ni välttää suurimmat rasitukset ;)


    • .....

      No, ethän sinä mikään pienikokoinen ole, vaan ihan normaalinkokoinen. Asun aika lähellä kasarmia ja sieltä tulee aivan erikokoista väkeä ja vaikuttavat olevan ihan sulassa solussa keskenään. Ole ihan huoleti, varmaan pärjäät. Ei kannata välittää ilkeistä vastauksista eikä muutenkaan sellaisista, jotka ovat ilkeitä, heitähän on joka puolella. On myös toisenlaisia ihmisiä ja varmaan saat ihan mukavia kavereita. Kaikkea hyvää elämääsi ja tämä koskee myös muita palstalaisia. Jumalan siunausta ja voimia!

    • sh89

      Älä nyt tuollaisia asioita mieti, itse oli 175/55 kun menin inttiin, siellä tuli auk käytyä, lopulta joukkueenjohtajaksi päädyin, eikä missään vaiheessa ylivoimaiselta tuntunut. En sitä kiellä että asiat olisivat varmaan olleet helpompia, jos olisi ollut enemmän massaa ja nostanut penkistä 80kg, mutta kyllä noillakin pääsee. ja jos niiden varusteiden painosta niin vaatteet nyt jokainen jaksaa kantaa ja siihen päälle tulee sitten varuskunnasta riippuen sirpale/luotisuojaliivi ~18kg, tst-vyö/liivi ~25kg, kenttävarustus ~30kg.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1973
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe